Forum

Westham - noble - straffe
Man u - Zlatan ???
Chelsea - ???? ( eden )
Arsenal - Sanz
Man c - serigio
Liverpool - ?
Middels - dansker / hahaha
South - hmmmm

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Arsenal bliver mestre i år - Du så det først her!

Mahrez ER på plads - og så når der lige at dukke årets bedste indkøb op inden længe - En angriber, naturligvis!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR: nyd du nu at arsenal står til at ligge nr 1 i ligaen herinde da det er den eneste gang det sker i løbet af sæsonnen:) hihi... Mit liverpool bud på en staffeskytte er Firmino, men de får ikke mange i løbet af starten af spillet Poolhustel De har 4 udekampe i løbet af deres første 5 kampe..... og de skal til tottenham og chelsea og arsenal og skal i deres eneste hjemmekamp møde mesterne Leicester. Men alt kan jo ske i football,men jeg tror jeg venter lidt med at købe Liverpool spilleren...

Liverpool bliver røv og nøgler ... Og al snak om medaljer er forduftet efter de 5 første kampe!

Arsenal har fået angriberen på plads - og helt som forventet blev det Jese fra Real Madrid! Et fantastisk køb, og det hører i den grad til sjældenhederne at PL klubber er i stand til at hente så høj kvalitet direkte fra La Liga. Vel er Jese naturligvis blot reserve hos Real, men en reserve fra et absolut tophold i La Liga er RIGELIGT til at skabe en revolution i PL. Det er vel det bedste køb en PL klub har foretaget siden Aguero!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Arsenal er dygtige fremad men deres problem er sku defensiven :)

Hm Jese til Arsenal bekræftet. Har du kilde?

Jeg synes både Mahrez og Jese er overflødige på en i forvejen crouded midtbane hos Arsenal.
Kan ikke rigtig se hvad Arsenal skulle bruge Jese til når de i forvejen har Sanchez, gnabry, chamberlain, walcott og Iwobi.

Arsenal skulle i stedet Bruge krudt på at finde en klasse midterforsvarer og en måske en boks angriber.

Jese flytter så fra bænken i Madrid til bænken i Arsenal:-)

"Fantastisk køb!!"
Var det ikke også nogenlunde det samme du skrev om Pedro engang for et par sæsoner siden forresten?

Arsenal vinder da ikke noget som helst, det vel snart 15 år siden de vandt sidst, men det er trods alt småting i forhold til Liverpool som vel ikke har vundet de sidste 25-30 år

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Steffen - enig. Arsenal kan ikke bruge en så dårlig spiller.

Ingen spillere, som har siddet mest på bænken i LA Liga, er nogensinde slået igennem i PL. Se bare på Pedro.

Hvis man kigger den anden vej, på de spillere PL har sendt til La Liga (Ronaldo, Suarez for bare at nævne et par tilfældige), så ser man at enhver PL spiller øjeblikkelig bliver stjerner i La Liga.

RMIR vrøvler bare. Han aner intet om PL, han mener åbenbart at Jese slår Sanchez af på venstrekanten, siden købet er så fantastisk for Arsenal?

De går over til en 4-4-2 ... Med Giroud og Jese i front, og med Sanchez i en kant/fri rolle. Ramsey er i øvrigt tabt, men pyt - han er ved at være færdig som popsanger!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvilken retard har boostet gundogan op 42,7% - er det bare for at lokke folk til at tage ham fordi han er skadet i flere måneder ?

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja, det er genialt ... Den har alle seriøse naturligvis set for længst, og nu har en del mindre seriøse også set det :-) ... Pyt, der er flere af den slags "hjerneblødninger", og der vil være masser som ikke ser dem. Lidt som Duncan!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hehe ja det er vigtigt at alle for at vide hvem retarden er så vi ved det fremover :D

Hvem har mange hold oprettet pt ?

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Synes ikke jeg kan se nogen brugere som har nok hold oprettet -

Så må jeg gå udfra at swush stadig tæller alle de hold med som folk opretter - men ikke aktiverer i statistikken.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Tror ikke umiddelbart der er noget svindel - eller forsøg på at manipulere. Det tror jeg til gengæld der er i Managerspillet til TdF hvor nogle/enkelte hurtigt finder en "nitte" i kat 4, og så tonser de hold ind med ham på uden at aktivere ... og så virker det selvforstærkende, for hurtigt følger en masse med og napper selvsamme nitte.

I tilfældet med City gutten tror jeg bare at mange "almindelige" ser hans navn - det virker bekendt - stærk Dortmund mand i ny Pep-signing, og tilmed billig - Ham napper vi!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der ser næsten ud til at der er en endnu større retard der prøver at hjælpe dem der er lokket i fælden.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@13 Jeg forsøgte op til TDF 2016 at påvise teorien. Jeg oprettede, men aktiverede ikke, en række hold med en tilfældig rytter med en pop% på 0. Rytterens Pop% ændrede sig ikke - det er en myte... (oprettede selvfølgelig hold nok til, at pop% burde have ændret sig, hvis osv ...)

Mon der så er tale om basishold? Man kan jo snildt oprette 100 profiler på gmail adresser...

Men teorien holder ikke i TDF manager, der kan man vist ikke lave basishold. Her må det være lemminge effekten, hvor syndikatformændene så snart spillet åbner, koordinerer med hinanden at købe en given skodrytter i kategori 4, og han må først sælges i sidste sekund før løbet starter.

Arsenal - nr . 6-7 denne sesson

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jesé skal istedet til PSG!

Hmmm .... sikker på at Arsenal kommer til at sikre sig en klasseangriber - De forsøger nok alt de kan for at få Benzema, men den mission lykkes næppe! Benzema er alt for stort et navn til PL - måske om 3-4 år kan han komme dertil, men ikke nu.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det har længe været kendt at Jesé skulle til PSG.
Dine kilder stinker RMIR.
Jesé vælger naturligvis en europæisk topklub frem for den bløde mellemvare :)

Må jeg være fri - Jeg bruger udelukkende indkast.dk - Morten Smed er redaktør! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ah ok.
Morten Smed er det ikke ham den savlende tosse, der også skriver alle de artikler om PL's overlegenhed? :)

Lige præcis Lundgif ... Og savlende tosse er spot on!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skulle man ikke overveje at sætte priserne på Liverpool spillerne en hel del ned? - Efter mindre end en time er det der ligner deres stærkeste opstilling kommet bagud med 3-0 mod det der ligner Mainz 2. hold! Vorherrebevares!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Liverpool knuste Barcelona i går - det er langt fra stærkeste opstilling mod Mainz i dag.

Du er helt væk RMIR! Hvis Mainz stiller med 2.hold, så stiller Pool med 3.hold. Førsteholdet lammetævede Barca igår :D

Det er ord som bare ikke findes i nogen ordbog. Ingen knuser eller lammetæver Barca. Jow, for sjov i en sommer-badebolds-kamp hvor man pjatter fra start til slut, men ellers ikke.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Øhh... Bayern Munchen??

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Første pokal til Zlatan :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

...och sista. Han vinner skytteligan men det räcker bara till 2:a-platsen.

Jeg fatter ikke dig og RMIR, I bliver ved med jeres Arsenal, de slutter selvfølgelig over Liverpool, men de kommer til at slogs om 3-4 pladsen med Chelsea.

1 United
2 City
3 Chelsea
4 Arsenal
5 Ved ikke med det bliver ikke Liverpool
6 Liverpool

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sludder..Liverpool slutter i top 4...
Og så er der ikke mere at sige til alskens sludder og vrøvl :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Klopps første hele sæson. Liverpool slutter i top-3.

1. Liverpool
2. Chelsea
3. Man City
4. Man U
5. West Ham
.
.
.
.
10. Arsenal

Det tog så lige 4 minutter at overbevise dig selv om at de vinder :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det bliver et tæt parløb mellem Arsenal og Man. C ... Arsenal har (får) ligaens stærkeste mandskab, men City har nu jordens bedste træner!

Her top 8 :

Arsenal
City
Chelsea
Leicester
Everton
Totenham
WBA
United

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og stop så med dit Arsenal hysteri RMIR!!! De kommer IKKE i top 4 i år.. De spillere de har er bare ikke gode nok. De løber ind i en røvfuld på 1-4 i første kamp imod Liverpool.
Top 4 bliver i vilkårlig rækkefølge: City-Chelsea-United-Liver-pool.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Arsenal vinder ingenting med mindre de køber en verdensklasse angriber. Giroud og co. er simpelthen for middelmådige.
Man. City mestre

Hvad med om de køber Jese - er han ikke verdensklasse?

De skulle jo have haft Higuain - Men ham missede de. Bedst havde været Benzema, men der går nok et par sæsoner førend han er klar til det lavere PL niveau. Men når nu de snorksover, så kunne de for helvede havde taget en af jordens største angrebstalenter, men han ryger den onde-fløjteme nu til West Ham (hvilket er vanvid . men godt for West Ham)!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

At afskrive Arsenal fra en top 4 er statistisk dumt. De er nok det mest stabile hold i Premier league: de vinder ikke men de kommer helt sikkert i top 4.
Derudover så er det da deres midterforsvar de skal købe ind til og ikke angriber positionen.

United bliver noget rod med for få mål scoret og Mourinho slår som altid først til i hans anden sæson.

City har de bedste kort på hånden men det er stadig den første sæson for mange i klubben så jeg tror:

Chelsea
City
Liverpool
Arsenal
United
Tottenham

Leicester kan ikke overskue både PL og CL og kommer kun lige akkurat i top 10.

15 og 20 udskiftninger indtil videre på 2 af PL holdene.. Er det nok RMIR, eller skal der flere til?? Shit hvor der bliver skiftet ud til den store guldmedalje.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja det starter jo allerede på lørdag, så vel på tide at få kigget lidt på holdet :-)

Rooney er vel selvskreven ikk RMIR?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@41 ... Checkede lige - Er oppe på 11 nu! Det er sgu nok for lidt - nu bliver man jo helt stresset! :-)

Rooney? - Er han ikke pensioneret?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rooney er vel kun for fedthase, der ikke vil bruge penge på Zlatan. Der er godt nok mange om buddet til midtbane pladserne..🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jeg holder selv med Arsenal RMIR, men hvis du ønsker at slå mig i Benneds pulje, så skal du ikke sætte dem på holdkortet fra start ;) Jeg stiller med 2 gode hold - der skulle gerne være overført nu, Benned.

Monster-ydmygelse af Arsenal på vej.... Burde ende 7-1!
Liiiiiiiiiverpoooooooool!

YNWA....Liverpool naturligvis mestre denne sæson :-)

Arsenal røv og nøgler...Wenger gør det igen..ved at ikke købe stjernespiller ligesom sidst år. fyret ham og hent Laudrup!

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Så er holdet trimmet og står nu aldeles frygtindgydende til 2. runde!

3 spillere er vejet og fundet for lette - og 3 potente grovvækstere er KLAR til mål og assists!

Hold fest, det ligner 2,2 mio. i vækst!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR, du må ikke lyve. Du har jo kun skiftet 2.. Jeg er til gengæld gået shopamok fra start af. Handlet for 160-200.000 på alle 3 hold. Der skal ske noget efter en middelmådig start. Ser gerne at Rout får lavet det hat. Fint nok hvis han starter ude, som nogle sites mener. Den tror jeg dog ikke helt på. Rundens 'overraskelse' bliver Southampton sejr på Old Trafford, med 2 mål af Redmond... South vinder 2-1..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@22 hehe ... Jeg har skiftet 3 - Men vil ikke afvise at jeg får en ny god ide, og ting laves om - Det er set før!

Rout dur ikke, og bliver sat af!

Enig, Southampton kan sagtens slå United, men mon ikke den bliver 1-1

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Måske man skulle få købt Routledge i en fart..

Bum done deal! Routledge er købt! Hvis det er spin i har kørende så er jeg faldet pladask for det!

Ikke spin fra min side af. Har set at han måske ikke starter, men det nægter jeg at tro på. Har ham ihvertfald selv på 3 hold. Så må jeg æde de minus, hvis det alligevel viser sig at han ikke gør.. Men ikke et forsøg på spin. Kan selvfølgelig ikke svare for RMIR :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det forlyder at Pogba starter idag så United skal nok være heldig med bare at hive en uafgjort hjem heh

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Southampton vinder med 3 kasser

Der er en ret nem måde at regne det ud på.

Starter Poga vil det blive uafgjort eller 1 måls sejr til Southampton.
Spiller Carrick er det +1 mål til Southampton
Spiller Fellaini er det +1 mål til Southampton

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Burde da blive et sikkert hattrick af Aguero...⚽️⚽️⚽️

GO GO GO

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

8700 pladser frem som det ser ud pt :D Holder selvfølgelig ikke men frem går jeg ihvertfald i denne runde :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

æv havde været nice hvis Caba havde reddet den :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Helt fint at der scores mod City ... og helt OK med 2 mål af Kun (ikke 3)!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja super at de ikke lavede CS, men selvfølgelig skal Agu lave hat!!! Kom så Agu!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Helt fint der er scoret mod City, så er han nød til at gå efter hat :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der skal nok komme hattrick i denne runde, men det kommer med stor sandsynlighed fra enten Hazard eller mere sandsynligt fra Llorente!

Er folk slet ikke klar over hvem han er???

Han er taget af 7,5% - kostede fra start 3,5 mio. - Det er det bedste tilbud man har set i PL i mere end 10 år!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og vi klapper Aguero ud af banen ved 2 mål .... Glimrende! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og helt fint med lige et afsluttende idiotisk gult kort til hypede Stones, som mærkeligt nok er valgt af så mange.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lad os bare få hat af både Haz og Llorente tak..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

lugter mere af et hattrick af Negredo ! :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Fint at der scores mod City, og super med 2 mål af Kun og Nolito...

Er for øvrigt helt enig med #63

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

For øvrigt en skam for de 9 der op til runden har smidt Nolito ;-((

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Vigtigt af alt er Swansea kampen!!!

En storsejr tak og godt med vækst til Naughton-Kingsley-Routled-ge-Llorente vil blive modtaget med kyshånd.

Og så lige krydret med minimum et mål af Delofeu..

Ja så pyt da, Hazard må da også godt lave lidt.

Og nej det er ikke for meget at forlange, af en mand der bare slet ikke har haft tur i den i managerspillene.. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Og skøøøøøøønt med en hurtig scoring til Burnley :-)

Fatter ikke at de viser den kamp - forudsigeligt med en lortekamp - med 3 lortehold!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hvem er de ? :D alle kampe bliver da vist heh

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Og Jan Mølby snakker knivskarpt om at hvis Liverpool skal blive mestre skal de nok score mange mål, da deres defensiv lukker mange mål ind!!!

Tjae ... derudover vil jeg mene at de desuden mangler 12-15 spillere!

Har han drukket af natpotten?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har Yousee fuldpakke - og de viser "Liverpool" (som altid) - Tror det står i Mølbys og ham den bøvede tidligere målmands aftaler at vi SKAL se Liverpool hver gang.

@72 ja, man kan se det hele - som stream - men det står ofte elendigt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu skal du ikke være hård ved liverpool - de spiller bedre ligenu end de har gjort i 20 år :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

fnis liverpool :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

74): Og jeg gik og troede at 3+ sendte lørdagsbold. Har fravalgt 6'eren og kan ikke se TV3 sport2. Flade lørdage!!! Det bliver ændret fra september, på mit Boxer flex8. Det bliver stort set kun fodboldkanaler, der kan ses, så hun må sgu sige farvel til Animal planet 😘

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Synes det er for dødt med scoringer - Kom nu med lidt point, Llorente og Hazard! Hvor svært kan det være?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jo nærmest et mirakel at Liverpool ikke er bagud med mere end 2 mål.

Og ØJ hvor har Mølby svært ved at skjule sin frustration!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

så lige der var klasket en testemonial på forsiden af vuelta spillet - går det virkeligt så dårligt for swush at der skal tv-shop metoder i brug ? :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

KOM NU LIGE FOR FANDEN SWANSEA!!!!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Fer er skiftet ud så jeg er ligeglad med Swansea nu - håber de taber ! :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Nogen har vist glemt at fortælle Hull spillerne de skulle være elendige og kaotiske :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Sikken en omgang gylle ...

Men om ikke andet kan vi da glæde os over at Liverpool fik fortjente store KLØ mod overmagten fra Burnley ... Hehehe .... HAHAHA ... Herligt!

Men Comeon Liverpool "fans" - 2 kampe og 3 point i alt er sgu da okay - nok endda 2 mere end man skulle have forventet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Håbløst af Swush at de ikke har opdateringer på sidste runde af OL fodbold!!!! Kom dog ind i kampen...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Fandeme på tide at Tottenham får den udligning ... Rent skydetelt!

Og Mølby er IGEN rystet ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det var Lamela og ikke Alli som leverede den heldige assist til Danny Rose.

Lækkert, Cabaye...først brænder han straffe og så får han gult bagefter..

Man skulle tro United havde 11x Pogba på banen - det ser satme sløjt ud.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Sådan Rashford :-)
Fergietime is back

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

United bliver så meget mestre!!!!

Tottenham - joke : nr 6-7!stk
Man u = må jeg grine min røv i laser de stinker = nr. 4-5 stk
Liverpool vinder med 21 point til nr 2.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Poolhustleren: Hvis Liverpool får lagt alle de point sammen de har tjent de sidste 10 år så ja måske :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Man fik SPAT af den tidligere så udbredte aktivitet hvor UBEGAVEDE Danske "kunstnere" skammede sig over Danmark - Vorherrebevares!

Synes sgu det er en del mere bekymrende at diverse "kendisser" gør Danmark til grin - Bendtner er et godt eksempel!

Men nu følger "gode gamle" Schmeichel trop med en udtalelse der fortæller en hel del om hans udprægede stupiditet : http://www.marca.com/en/f-ootball/international-foot-ball/2016/09/08/57d14a2746-163f28378b4577.html

Man skammer sig sgu .....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu har Peter S jo ret til at have hans mening om Pep og hans spillestil . Mange synes ligesom ham at det er dødsygt . Nu hvor Peter S nævner, at Pep har haft så mange gode spillere i Barcelona og Bayern er det jo rigtigt . Fx får Enrique ikke nogle anderkendelse for at have et hold jeg ser som bedre end det Pep havde . Når nu Peter S kritisere Peps spillestil er det ok med mig . Når han nævner hvor "let" Pep har haft det burde han nok se på Mourinho som også har haft store midler til rådighed og ikke leverede i Chelsea efter mesterskabet , Samtidig giver Mourinho ikke de unge spillere chancen . Jeg ser ham som en kortsigtet løsning i Man U . Han skal ihvertfald aldrig til Arsenal (Der går grænsen sku ) Til sidst så er mange af de ting Bendtner har gjort uheldigt , men havde det været for 25 siden så ville vi aldrig have hørt om det

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Selvfølgelig har han ret til at have sin mening .... Den er bare umanerligt bøvet og idiotisk!

- Og det var så bare min mening!

Synes han skal holde sig til at agere jubel-klovn i de der Tipico reklamer.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvem tager sig dog af, hvad Peter Schmeichel siger?
Han blev ret hurtigt fjernet som ekspert på de engelske tv-kanaler, og er gudsketakoglov også fjernet fra de danske kanaler...sent men bedre end aldrig.

Enig hellere Mølby end Peter S . Mølby er trods alt gammel Arsenal fan den ros skal han have

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Mølby var vel mere til Liverpool og mindre til Arsenal?

Nej, Arsenal har altid været hans favorit-klub.

Men han har naturligvis sympati og stor viden om, hvad der foregår i Liverpool.

Jeg forstår det ikke: Mølby spillede i mere end 10 år for Liverpool. Han har mig bekendt ikke haft noget med Arsenal at gøre.
Så vidt jeg ved, blev der også arrangeret en testimonial-kamp for ham, da han afsluttede sin karriere som spiller i England.
Hvordan skulle han så vide mere om Arsenal end om Liverpool?

Skriver ikke, at han ved mere om Arsenal, men han har været Arsenal-fan fra barns ben.
Hans forhold til Liverpool er nok dybere af åbenlyse årsager, men man slipper jo aldrig den klub, man forelskede sig i som barn.

Jeg har aldrig skrevet Mølby ved mere om Arsenal end om Liverpool . Tværtimod !!!

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Man City er jo KLASSER over Man Utd.
Fuck, en fodboldlektion.

Med Aguero havde den stået 5-0 allerede. ;)

FANTASTISK tidlig kamp i dag!

Hurtigt spil - intelligent taktik - sublim teknik - fantastisk underholdning mellem 2 ENORMT gode hold!!!!

Og ganske stærkt af Celta at de endnu holder stand mod At. Madrid!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

LOL

Sæsonens indtil videre bedste kamp i Premier League...og så ser du Celta?? Haha..

Naturligvis ... Det er trods alt et opgør mellem 2 af de bedste hold i La Liga!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

de 2 hold svarer jo nærmest til liverpool og burnley

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hvad fanden sker der Bruyne 2 gange på indersiden af stolpen!

Jeg forstår heller ikke hvordan han kan have ramt så tæt på målet :S

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Lad os SÅ få det Ronaldo-Show!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

hele 5 min skulle der gå førend han scorede ... Stram op!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ofte fantastiske tekster der kom på bold.dk - Her ifm. Southamptons scoring : Petr Cech (Arsenal) scorede et meget uheldigt selvmål idet han udspillede sin egen målmand!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Antonio var 1 minut bedre end Ronaldo dog.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ligner mere et Antonio-Show.. Selvfølgelig med Payet med assists..scor nu selv et par mål, Dimitri!

Hvad sker der lige for West Ham nu? Etienne Capoue må være årets overraskelse i managerindtil videre hvornår er han begyndt at blive målscorertypen?

Så på nogle fantasy-sider Capoue blive anbefalet i denne runde..Så knap så overraskende.

117# Det er jo fordi de har set at han har scoret i et par runder..............jeg snakker om hans karriere generelt har du set han målgennemsnit?

Vidste i øvrigt ikke (og det gjorde holdet.dk heller ikke), at Christian Benteke har en bror, der også spiller for Crystal Palace..

Lol ja det er flot sanchez din klovn......!!!!!!!!!!

Hvad helvede er det der foregår lige nu? Nolito rødt kort og Stekelenburg selvmål+gult kort...............arghh nu gik det lige så fornuftigt de andre uger....så hagler det bare ned med mærkværdige hændelser................-NB På forhånd undskyld for brok

"Etienne Capoue må være årets overraskelse i managerindtil videre "

Så var han der igen - mod mægtige Man Utd.
Godt jeg fik ham ind - nu laver han hattrick :D

Var ellers ved at sælge Zlatan, men turde ikke :/

skal lige siges det var et fantastisk mål han scorede også :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Jeg ved ikke hvd der er sket med ham men et eller andet må der jo være sket? Etienne Capoue 174 kampe 13 mål for Toulouse, han kunne knap spille sig på holdet i tottenham med 1 mål i 24 kampe var heller ikke den store målscorer i starten af hans watford-karriere og denne sæson Bum!!!!! 4 mål i 5 kampe!!!

Mon det ER muligt for nogen deltagere, snart at mønstre en form for modstand i PL Bennedgruppen? Det er sgu da en ensidig affære efterhånden, folk må vel være nye.

:-)

Hvad sker der for Ronaldo, den spade???

Startede med at have Messi og Suarez i angrebet - Men da Messi for et par runder siden meldtes håbløst skadet, og Ronaldo var tilbage, var det sgu nemt at skifte. Siden da har Messi ikke været skadet - men tonset hattricks ind efter behag - og Ronaldo er helt VÆK - og nu syg! - Svagpisser!

Lortespil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lækkert, Liverpool.

Så skal Tottenham lige vinde, så det bliver tæt i toppen.

Sku klasse og se the Reds for tiden under klopp. Tænk hvad skal det ikke blive til, når de nu også vinder på en dårlig dag og mod et bundhold!!

YNWA

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Har de andet end dårlige dage? - Og findes der andet end bundhold i PL?

Kommer jo an på hvordan man måler. Gode dage var noget Pool kunne have dengang Ian Rush spillede - og Tophold målt efter europæisk norm ligger 25 år tilbage .. Klopp var en glimrende tysk træner, men han har også mistet niveau - og så bliver han i PL til grin udover det sædvanlige. Jeg så for nylig en sekvens hvor han vendte sig om og ikke turde se en af sine spillere skyde straffe .. Og dette i en uinteressant og ligegyldig kamp mod Bournemouth eller lign. - vorherrebevares for selviscenesat dramaqueen.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu er jeg typen, det ikke er vendekåbe og holder med et andet hold, på trods af dårlige tider :-) du burde da præcis vide mere om tilhørsforhold, da du tit bræger løs om fremad Amager mm :-)

RMIR der er noget med geder og dig. Griner.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jow Jow ... det med at man holder fast, og ikke er en vendekåbe, det indgyder bestemt respekt.

.... Meeeeen det er lidt ligesom hvis en sidder og fortæller ærligt om at vedkommende er kæmpe fan af Lars Lilholt. Man tænker RESPEKT for at han er så ærlig, men man tænker sgu også at vedkommende lider af et eller andet!

:-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Liverpoolitis hedder "sygdommen".

Er født med det, såe :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Haha..er RMIR fan af Fremad Amager? Holdet fra lorte-øen...haha.

ikke mobbe sodan - Amager er jo lidt den danske udgave af hillbillies. De har det hårdt nok i forvejen hehe

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

I er nogle Jydetampe!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Postnummer 4300 her :-)

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Ja PS 4300, det går heller ikke rigtigt for Holbæk. Nu sidst i rækken. Har altid været mit hold. Men holder ved, selvom tiderne har været bedre

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

  1. 139...

Benno Larsen tilbage, tak :-) Men iøvrigt fedt at se hvor lige det nu er i PL.... Og lækkert at se Lyngby kan være med i suppen.... (y)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Benno Larsens barnebarn er iøvrigt også keeper, nemlig Nicolai Larsen, AaB :-). Er AaB skrevet rigtigt, RMIR?

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Altså jeg fatter ikke det der old-Jyske system - Man insisterer på at skrive oldnordisk. Hvad skal alle de der "Aa" til for - Kom nu ind i kampen. Det hedder Ålborg - og derfor naturligvis ÅB! Og det hedder sgu da Århus - og derfor ÅGF!!! Måske man skulle forsøge at komme ind i det nye årtusinde, og så få luset ud i alle de gamle dårlige vaner - Frisk nu ting op til nutidige forhold.

Tag nu bare ÅGF - Altså Århus Gymnastik Forening. Jeg er opmærksom at det ikke ligner fodbold det de spiller - men gymnastik er det sgu da heller ikke.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja Holbæk har i sandhed været i toppen for mange år siden. Sølvmedaljer og to pokalfinaler.

De når blot ikke videre, så længe de har en bestyrelse med den indstilling og ej heller satser på ungdoms hold.

RMIR, der står sku da Aalborg på byskiltet....

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Har aldrig hørt om Holbæk før, men jeg kan næsten regne ud det må være en ø by når de tror man kan holde en bæk

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Holbæk er skam en fin fin by - med masser af gode forstandige og driftige mennesker - Naturligvis ikke alle, for man kan og skal ikke skære alle over en kam! Det er jo det samme med Sønderjylland, Valo - Blot fordi man har fået et ry om at mennesker her er formummede mørkefolk, hvor pædofili og lemfældig omgang med husdyr er dagligdagskost, så er det jo bestemt ikke alle der er sådan. Jeg kender f.eks. en familie i Åbenrå - og det er bestemt gode borgere - lidt bøvede, men dog gode borgere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

jeg er ikke helt med mht det her: "hvor pædofili og lemfældig omgang med husdyr er dagligdagskost"

Du får det næsten til at lyde som om det er en skidt ting - det er vi ellers ret stolte over.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

146

Hahaha.. Det er vist det, man kalder "underspillet jysk humor".

Valoel 1 RMIR 0

Erkender det var et fint svar - men synes stillingen må være 1-1!

Men så lad mig da følge trop og medgive overfor Valo at der sgu heller ikke er noget at være flov over. Og spørger man en ged hvad den helst vil - Have knoppen skudt af - eller have en Jydetampe javertus op i numme, ja så kender vi alle svaret!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja, alle der har foreholdt en ged bemeldte spørgsmål, er bekendt med sagens fakta. Uimodståelig argumentation.

Med baggrund i ovenstående erklæres stillingen hermed 1-1.

Ged barberet og kn.....!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Glory - Glory - Glory ......

Det er næsten værre end i sidste sæson - Ikke bare har de nu et lortehold, med en lam hypet Svensker (delvist Svensk) i front, men nu har de også en totalt uegnet træner!

Og så bliver de rundbarberet af et Chelsea hold som ellers overhovedet ikke har noget at byde på.

Vorherrebevares ... Har ikke set kampen, men gætter på at Chelseas sejr skulle have været endnu større!

Glory Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Puha ... 16 sek. tilbage stod uret på da jeg fik udskiftet Walcot. Hvad er nu det for noget, sådan at blive skadet i sidste øjeblik?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Han har nu været tvivlsom hele ugen - tog ham også af, da han skal være klar til Champions League..

": Theo Walcott will undergo a late assessment after sustaining a minor hamstring problem ahead of Arsenal’s trip to Sunderland. If he misses out, Alex Oxlade-Chamberlain - who impressed with a brace against Reading in midweek – could start on the right."!

Ja, jeg er bare ikke faldet over det. Muligvis også lige i underkanten at hellige sig blot få minutters research til PL klokken 5 min. i kickoff. Men det er hvad der bliver tilbage når man bruger tiden på NFL og især SHL :-)

Følger med med "et halvt øre" i kampen - Det er selvfølgelig ret åbenbart at Sunderland ikke just er guds gave til fodbolden, men kunne den afdankede ubegavede målmandsspeaker ikke prøve at variere fokus - Han snakker den ondefløjteme ikke om andet end hvor elendige de er - sådan helt forarget. Jamen for fanden da, det er PL - sagen i en nøddeskal. De ER elendige!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Glory - Glory

Haha ... Burnley ... hehe .... hahahaaaaaa......... Amazing!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor bliver assist pludseligt fjernet fra aguero?

Er West Hams scoring til 1-0 virkeligt et selvmål? Det er så trættende at få tildelt point for så bare at få revet dem væk igen men sådan er spillet jo troede bare at det var Antonios scoring

Det står som selvmål alle steder - også hos dataleverandøren: http://www.espnfc.com/mat-ch?gameId=450903

Det er vel kun deres dataleverandør i CHL Sodan... I PL er det vel stadig premierleague.com

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hmm Hill.. Vores Cup dyst bliver sgu da ret spændende. Altid noget at der er lidt spænding, i en yderst håbløs runde. Håber sgu at Nyom får lidt spilletid. Glemte at få ham skiftet til Mcauley🙈 Go Go WBA og Evans😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

I'm back 💪😎

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Back?

Har du været i fængsel?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nej men har været stinkende ringe i samtlige managerspil i dette efterår. Endelig lidt oprejsning i det nordjyske. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Går efter at vinde Cuppen nu..😬

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Så er vi 16 hold tilbage i Cuppen.. Bim Bam Busse går sgu hele vejen.😎

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Kunne så være rart, hvis cuppen bliver opdateret, så man kan se sin modstander!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hvad er cuppen? Er det for dem der ikke kan nå noget i spillet?

Godt du kommer frem af busken. Det er også i sidste øjeblik, for du bliver jordet, og overhalet, i næste runde i Premier L. Ligesom du blev det i sidste i CHL. Men i suppen, hvor alt er umuligt at forudsige, der har din taktik, med bind for øjnene, slået igennem. Jow Jow, du har vel gjort det så nogenlunde i LAL, men blinde høns finder også korn.. 😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Og som svar på dit spørgsmål: Cuppen er for dem der magter 2 turneringsformer med samme hold. Har vist hentet et par millioner på dig i de sidste 3-4 runder..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det er først her i de sidste runder jeg plejer at kigge på det, må hellere forbi indkast.dk på fredag inden næste PL runde starter

Ja du havde ihvertfald ikke kigget på det i sidste runde, hvor du handlede for over 400.000. De spillere skal vist skiftes igen. Uden Kane og Costa, så må du hygge i bunden.. Tror vel allerede jeg overhaler dig inden runden går igang, da jeg kun handler for 90.000..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Gider ikke fedthaseri

Det var hurtigt at jeg overhalede dig i runden, Smed.. Op på hesten igen. Du må gøre dig lidt umage🤗🤗

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Runden starter jo først i aften, hvem i alverden er så tåbelige at have Arsenal spillere på holdet?

Du skal jo have Sanchez tilbage efter City. Spildt transfer. Men hvem er dog så tåbelig at have en dyr spiller som Hazard på sit bedste?? Og ingen Costa. Næ nej, der ligger 2-3 mål og venter fra Costa.. Boldmongolen Origi, får vel ingen foræringer i denne runde og Ihenatcho laver da ingenting. Ingen afslutninger i sidste runde. Research min ven. Research.. 😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nej chancen for at Nacho scorer som central angriber for City hjemme mod Watford, er da forsvindende lille, det må man erkende.
Den research, den research..

Origi er total boldmongol ja, her er et eksempel på det:
https://www.youtube.com/w-atch?v=AQ4Sb4te1bM

Vi ser i aften. Origi😂😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

De klip med Origi? Er de klippet sammen fra nogle serie 4 kampe. Ikke noget specielt i det han laver. Skulle endda gå 30 sekunder inden der kom et mål. Han var pivringe i sidste kamp imod WH, og scorede pga en foræring fra Randolph. Næ Liverpool målene kommer fra Lallana i aften. Derudover 2 af Costa og hattrick fra Kane.. Carroll 2 og Antonio og Lanzini en enkelt. WH vinder 4-0.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

City hiver vel en spinkel 2-1 sejr hjem, med 2 mål af De Bruyne..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Klopp får rettet ind omgående. Toget kører nu. ATTACK - ATTACK - ATTACK. Kan du høre det? YNWA. Origi laver minimum hat.

Næe Smed.... Det bliver vel 2-2 :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Er det dig eller mig der er Pool fan?😋 få et liv & pul

Sturridge starter nok inde, så Origi får nok de sidste 10..😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Sturridge er vel stadig skadet?

Sturridge er vel stadig skadet?

Ja estimeret klar 24.12. Er det muligt for udvalgte forumdeltagere at foretage et minimum af research forud for oprettelse af indlæg?

Man havde vel lov at håbe på et julemirakel. Lidt ala Hazard...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Derimod ville research være at forlange, Smed, når du forventer et hattrick af Ihenacho.... Selvfølgelif starter han ude...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Han får mindst 30 minutter. Fint fint.

Der var du jo Lallana... :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Forventet 2 mål af Lallana. Kom så med det hat!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Mon City laver en 4. udskiftning, så Iheanacho kommer ind.. :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Endnu en sejr i cuppen!!!

Så hedder den 1/4 finale.....

Smed hvor blev du af? Nu er du jo blevet sat.. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Må Aguero spille igen i weekenden?

nej, stadig karantæne

Hej Swush. Moses gule kort skal ændres til Kante.

Go go go Lanzini.. En enkelt kasse kan man vel forvente..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hmm.....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Så scorer West Ham nok snart..

Kom nu med det hat forhelvede!!!

Det kører sgu da meget godt... Kom så WBA. Bare et enkelt mål, tak!!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

KOM NU KANE!!!!!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Kunne man håbe på at Lallana kan lave minimum 124.000 i vækst, så man er videre til semi i Cuppen???🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Umuligt :-)

Nå ja sidegevinsten er, at du bliver yderlig sat.. Shut up hvor du da stinker til det PL halløj. Udholdenhed er der da ikke meget af der!!😂😂😂(hovmod står for fald🙈)

Men godt gået i La liga👍
,

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Har lige tjekket op på kampen.
Den slutter 1-1 og Lallana scorer til 1-0 og hiver så trøjen af for at hylde en holdkammerat der har fået en skade, det giver selvfølgelig gult og han ender så med 124.000

Er det noget du kan bruge?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja det vil være helt fint.. Så vinder jeg med den nette sum af 49 i vækst😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Men Benned, jeg kan kun få dit regnestykke til at give 119.000, så den går sgu ikke. Men hvis de vinder 4-1 med en enkelt assist til Lallana, så ender han på de 124.000... :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Du har ret med de 119.000 troede altså man fik 10.000 for uafgjort

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Men fint med 1-1 med Lallana scoring. Bare han er skiftet ud inden Everton reducerer..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Lallana spiller han for Liverpool??
ja så har du jo ikke en chance...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

De er heldigvis kommet bedre ud til 2. halvleg. Og hvis Boldmongolen Origi ikke var kommet i vejen for Lallana, havde der været god chance for mål til ham🙈🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ser sgu ikke for godt ud med Lallana!!!🙈

Tillykke Smed med 2. pladsen i La liga og 1. pladsen i Bennedgruppen..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Tak for det. Det holdt hårdt :-) Tak for spillet Kingo!

Ja, det blev tæt ... Og uden det gule kort havde det været med millimeter....

Fedt at det er nogle af de garvede der løber med en del af guldet - selvom Smed sgu nok bliver uudholdelig selvfed :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nummer 1 har utrolig medvind

thecrew25.295PræmievinderPræmievinderPræmievinderGuldpokalPræmievinderSølvbægerPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Præmievinder
Black implies white, self implies other

Ja og har jo intet at have den selvfedme i hvad angår LAL...der er stadig langt op til de store eksperter i spansk fodbold som feks RMIR

Tak for spillet Smeden. Det var fantastisk spændene lige til det sidste 👍🏻

Troede du tog den ved Suarez 2. Mål i går. Jeg var heldig!

@218 - Enig, men du tager et fint spring her, og beviser at du kan holde niveau over en hel sæson - Til den nye sæson skal jeg imidlertid nok tage fat i svineriet igen, og sætte tingene på plads. Må indrømme at jeg har pjattet lidt med det i denne omgang!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kom nu med de 5000 H-point, kan jo ikke vedblive med at ligge og rode udenfor side 1

Sgu egentlig meget spøjst at visse selvudnævnte PL eksperter kan bruge 4 1/2 år om at samle 2.500 H-point, mens andre henter det dobbelte på en aften. Jow jow, sådan er der jo så meget, det sgu da meget sjaw?

'Selvudnævnte eksperter'? Hvorhenne? Holder mig til fakta om, om at der er hentet ca. 2.8 mio. ind på en, som jeg tidligere har læst, er PL-Kongen. Det er da meget godt. Skulle næsten tro at du ikke har set en eneste PL kamp, men kun holder dig til statistikker?? Nej du, man er nødt til at have fingeren på pulsen. Men som AGF mand, så har man nok en tendens til at fastholde tidligere tiders præstationer. Falder også meget godt i tråd med at der jubles og er verdensmester, når der vækstes 800.000 i en enkelt runde. Næ det gælder om at være udholdende Smed, og det ved jeg fra din kone at du også har problemer med andre steder. Få åbnet for Kig-kassen og købt nogle Viagra piller, så er der håb for dig, både i PL manager og i soveværelset😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Man skal sgu op på et anseligt antal af bemeldte medicin for at udholde overværelsen af en PL kamp. Så senest en i 2013 hvor jeg faldt i søvn i pausen. Det meste er knoldesparkeri og lange bolde. Der fightes javel og tempoet er højere end samtlige englændere kan følge med. RMIR har jo en pointe her. Englændere KAN ikke spille fodbold. Kane og Vardy er jo boldmongoler..var jo nødt til at bremse lidt op i væksten så du tør dyste igen i 17. Man er vel ikke poolhaj for ingenting

Jamen skønt at du har givet Hill-Darkfloater og mig chancen. Kan love at vi ikke forspilder den. Ja vel selv RMIR når at hente dig. Brug hellere tiden fornuftig og forbered dig til den nye sæson. Denne sæson er ovre for dig..☺️

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

226# Hvad med os andre? Har vi ikke også chancen? Vi er vel ikke særligt langt bagud.

Hahahaha.. Glemte dig sgu Jiggy...🙈 Sorry. Men med det uheld du plejer at have, så er du vel ikke, reel i spil😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jeg kan næppe betegnes jo værende født under en heldig stjerne men jeg tror min skæbne i de fleste spil i denne omgang har været helt inden for rimelighedens grænser lol............For er være ærlig så fortjener jeg sgu ikke bedre, da jeg ikke engang har lavet den nødvendige basale research fra runde til runde............Jeg har fundet min niche på lynholdet i stedet for der har jeg nogenlunde succes

@225 SPOT ON!!!! .... Det kom sgu endelig fra hjertet det der!!!

Og YES - PL er kejserens nye klæder. Masser af intensitet - og ofte en fest på stadion - til tider underholdende, men mest pga. intensiteten og det medlevende publikum - Men FODBOLD, det kan de kraftedeme ikke spille. Og lige præcis som du siger med fine eksempler - Vardy og Kane er f.eks. totalt talentløse - Ikke for 5 øre teknik! Og dem er der til overflod af i den liga - Naturligvis er der undtagelser, det ville være mærkeligt andet med alle de penge de tilbyder - og gu er Silva, Aguero, Sanchez, Pedro dygtige, men de drukner i blandt alle de boldmongoler!

Fantastisk!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nu skal man endelig ikke tro at Spaniere er meget bedre. Den spanske liga lever på store stjerner fra Argentina, Portugal, Frankrig, Brasilien og Wales. Spanierne selv er små vattede tøser med fin teknik, men ejer ikke fight eller vinderinstinkt. Med ganske få undtagelser.

Næppe Ramos, Alba eller Pique du tænker på her ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Næh dem er der ikke meget teknik i, det har du ret i

Hold fest hvor det kører 4 mål og ikke et eneste mål eller assist af sadio mane andet end et selvmål der bliver snuppet lige for næsen af ham...................lor-tedag

wow bare wow!!!!?

I en ellers nem runde, hvad angik transfer, er der lige pludselig opstået katastrofeagtig tilstande i det lille hjem i det nordjyske!!!! WTF to do????
Er Sanchez syg eller ikke syg? Skal man skifte ham uanset hvad? Skal Agu købes allerede i denne runde? Skal Costa købes tilbage? Skal man ændre sin klamme 5-3-2? Og hvem fanden skal i det hele taget være anfører... Ja forvirringen er total... Hmmmm...

God runde til allesammen..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??
Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Don K: rygterne om Sanchez sygdom er korrekte, men ved ikke, om de har noget på sig??? Derfor aner jeg ikke om han skal holdes eller ej..
Så ingen spin af noget art..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Godt at Holdgate ikke startede inde, ellers have man da haft ham. Heldigvis ikke andre Everton forsvarer der var attraktive..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Kom nu i gang Lukaku

Må komme 2 fra ham i 2. halvleg..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

https://twitter.com/Marky-MBryans/status/81475975788-6070786

Men når påstanden kommer fra manden der så udmærket lancerede "Zlatan´s 5. kort" historien i sidste runde, forstår jeg udmærket ovenstående skepsis.

Sanchez har dog nok influenza, køb på rygter, sælg på facts (daytrader rule #1). Men de spiller self først på søndag..

Der var INTET forkert i historien om Zlatans 5. advarsel, at den så ikke udmøntede sig i en karantæne, ja det er en helt anden historie😉
Håber at det viser sig, at det var rigtigt at sælge Sanchez og få Giroud ind istedet, da jeg valgte at stole på mavefornemmelsen, at Sanchez ikke spiller på søndag🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hæhæ jeg solgte blandt andet Cahill og købte 4 evertonspillere. Nå men når nu det går galt så kan det lige så godt gå fuldstændigt galt så jeg regner med at være utrolig heldig i det nye år. Godt nytår til jer allesammen!

Tak i lige måde Jigg..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nogen syge man skal have i denne runde, Johnny?

Ja der er da nogle stykker. Blandt andet kommer man nok ikke udenom Sterling og Agu. De resterende 6 udskiftninger holder jeg lige hemmeligt pt. Men du henter mig jo ikke ved at kopiere. Men du har vel også allerede droppet at hente mig. Nu har du jo ikke i de sidste mange mange runder formået, at lave mere end 50.000 bedre end mig og det er endda kun i en enkelt runde. Så at hente de lidt over 300.000 er en umulighed for dig. Hill derimod må man sige er en kradsbørstig satan!!! Men jagten må gå ind fra alle sider. Det er jo åbenlyst hvad han handler. Med de billige spillere der skal af fra Burnley. Men han bliver svær at hente....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hvor håbløst!!! Agu har ikke spillet i 4 kampe ud af de sidste 5, og så starter han kraftpikkevæltemig på bænken!!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Måske fordi han slet ikke rørte bolden i Liverpools felt forleden dag... Men der var han jo også overmatchet :-)
Han kommer sikkert ind og scorer :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Mon ikke han kommer ind i 69 min. og laver hat, faneme irriterende.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Han er jo nødt til at lave minimum 2. Kan ikke bruge et enkelt til så meget tror jeg. Men selvfølgelig bedre end ingenting. Troede godt nok lige at han skulle hente dig Hill, men sådan skulle det nok ikke gå..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Lad os nu se, troede egentlig Aguero skulle blive min død. Havde ham inde og vende flere gange. Var også tæt på at lave et hold der ligner Smeds på 8-9 pladser😊Spændende nok.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Armen, det sejler jo det hele....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det hjalp lidt med mål til Brunt, McAuley og Aguero.. Kom så Agu, et mere tak!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@252 hvorfor kun 9? - så er du også selv ude om det. Imødeser hat af Bente, straffescoringer af Cabaye samt et hav af assists og scoringer fra Zaha i en 8-1 sejr over Svansene.

At Scott Dann scorer er en selvfølge. Mere de 3 andre jeg er nervøs for.

Hmmmm.... Ved du hvad Scott Dann laver, siden du ved han scorer 😜 - det bliver i hvert fald ikke på banen 😂

Hill, lidt ærgerligt at du ikke kopierede Smedens 'guldhold', for det var, som forventet, endnu engang håbløst i PL..
Bliver spændende imorgen. Nok ingen tvivl om at jeg håber på en 0-0 eller Tot sejr med CS.. 😀

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

😅Svært at kopiere noget man ikke kender til, nok nærmere Smeden som fik telepateret den tåbelige opstilling af mig ind i tankerne.
Så der kan du takke mig for sejren, man må jo hjælpe hvor man kan, som er motto nummer et jeg lever efter.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Godt der snart er LAL

Pøj Pøj Hill....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nå skrider i swingerklub. Lortespil.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

😂😂😂
Der er laaang tid igen...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

10 minutter Hill..... Spændingen stiger.....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Tillykke med sejren Johnny, du har fortjent lidt succes blev Smed og jeg enig om for et par runder siden😊Godt spillet.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Takker Hill. Ja trængte til det.. :-) Tror at smeden gav mig snor fra 8. runde, hvor jeg var 2.3 mio efter ham. Han fik nok lidt ondt af mig.:-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja flot afslutning Johnny, godt kommer igen

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Takker Benned. Det holdt hårdt til sidst, men ja det har kørt ganske godt de sidste mange runder. Når man henter Hill, så er det gået godt...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Benned: Sørger du for at jeg får nogle Hof point, for jeg har virkelig ingen... Det må da være det mindste for at vinde så stor en gruppe.:-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hvordan kan man også have så få Hof point og have været med så længe???

Troede slet ikke man kunne skrive på forum hvis man havde mindre end 5000 point!

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Du skal i seng nu Benned!!!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Yes godnat :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Bare meld dig til noget NFL, håndbold, golf eller formel 1, så vælter hof pointene ind. Fodbold er nok for svært :-)

Ja må hellere tage mig sammen i PL forår, for det venstrehåndsarbejde jeg fik lavet i starten var sgu skidt. Men trods alt ikke noget problem at lave 3 mio mere i vækst, i det sidste 12 runder, end en der ligger på første side, med masser af Hof -point. Så de point, fortæller sgu nok ikke så meget alligevel.. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@270 det får jeg igangsat ASAP