Forum

Puha - det bliver spændende at se, hvordan folk skifter/ikke skifter i næste runde! ;)


Du har et stærkt, stærkt udgangspunkt, Rall ... Du behøver i princippet ikke skifte ret meget, i modsætning til de fleste. Dog får du lige et hint mht. næste runde : Leicester vinder ikke/og holder ikke nullet!!!

:-)

Men held og lykke - Håber da du kan holde godt fast!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tak RMIR - min transfer ser bestemt bedre ud end de resterende i top 10.

Håber du tager fejl med Leicester. Skifter simpelthen ikke Leicester spillere der lugter guld ud! Især ikke når de er hjemme mod et hold der har 11-32 (eller deromkring) på udebane i denne sæson.

Men Antonio , Lennon , Cahill og Lingard ryger. Skal ikke have nulvækst!

Ville sgu heller ikke skifte Leicester forsvar/målmand hvis jeg havde dem ... bestemt ikke!

Men tror ikke de vinder - uanset :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De vinder 1-0 ;) Men hvis den skulle gå hen og blive 0-0, så klager jeg ikke ;) Har alligevel ikke tænkt mig at have Vardy som Kaptajn

Men du har god grund til at være bekymret for dine 4x Swansea ;)

@5 Det ER jeg også :-)

Men de forbliver på holdet - regner jeg med - De har en fornuftigt runde næste gang!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@6

Godt nok ;) - Hvis man ved sine fulde fem tror, at Swansea bare spadserer over Bournemouth ude, så kan man godt tro om :D
- Men ja. Villa kampen efter gør udslaget.

Jeg er i en position, hvor jeg overvejer at købe 1-2 Swansea bare for at mindske det eventuelle tab, hvis Swansea skulle vinde mod Bournemouth. Der er mange i top50, som har køb en eller flere fra Swansea.

Der er også begrænsede muligheder for mig. Cahill, Lennon, Antonio, Lingard og det jeg har i banken giver godt og vel 14 mil. Det er ikke meget til 4 spillere, når programmet er så amputeret!

Køb Bour

Er der ikke en fejl i kampprogrammet til denne runde? Der står, at Arsenal tager imod West Brom, men Gunners møder Watford i FA Cuppen, og kommer vel så heller ikke i kamp i denne spilrunde?

Arsenal møder Watford i FA cup søndag, så kampen mod WBA er udsat, og bliver tilføjet i en af de kommende runder, sikkert sammen med andre udsatte kampe. Husk du kan tjene dobbelt anfører den runde -:))

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Den skal de nok nå at fjerne herinde i dag!
RMIR bliver tosset ;) ! Nu var Sanchez lige kommet igang :D
Godt for mig og mit hold - alt flasker sig lige pt.

Det er så træls - Tror bare jeg skifter alle 11!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ingen har vel Arsenal spillere på sit hold...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@12 - du har 3-4 spillere som du skal holde ;)

Det mest afgørende i næste runde bliver hvem af de 3 kanoner man vælger som Kaptajn!

4 kanoner. Jeg vælger nemlig Mahrez :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Sgu ikke meget Kanon over Mahrez - Lidt slimet og fimset fætter, synes jeg!

Dog lidt i tvivl om hvem de 3 kanoner er som Rall henviser til!?

Er det : Arnautovic - Joshua King og Paloschi??

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er selvfølgelig Vardy, Agüero og Kane.
Med fare for at Smed endnu engang pointerer, at jeg ganske rigtigt ikke skal hjælpe mine modstandere, så mener jeg at valget mellem de 3 er så tæt, at jeg godt kan komme med en for/imod analyse.

Vardy:
Fordelen ved at vælge Vardy er, at Leicester fokuserer 100% på PL. Med det mener jeg, at han ikke skal 'spares' medmindre Leicester er foran 3-0 / 4-1 / 5-2 ;)
Gode chancer for 90 minutters spilletid = større sandsynlighed for at han laver en eller flere basser.
Vardy scorede 1 sidst han mødte Newcastle!

Kane:
Fordelen ved Kane er, at Tottenham møder det absolut dårligste hold for tiden, Aston Villa, og det betyder, at bookmakers har det laveste odds på at Kane scorer. Dog skal man huske på at Tottenham møder Dortmund imorgen, hvorefter de møder Villa tre dage efter. Det kan betyde, at Kane er en smule slidt, og måske ikke får fuld spilletid.
Kane scorede 1 sidst han mødte Aston Villa!

Agüero:
Fordelen ved Agüero er, at man aldrig kan afskrive at den mand laver et hattrick. Personligt synes jeg, at han er den eneste spiller i PL, som man med rette kan frygte/håbe laver et hattrick. Det skal ikke undervurderes. Dog skal man huske på, at City har Champions League et par dage efter, så hvis de kommer foran med 2 tidligt, så ser vi nok ikke Agüero på banen i 90 minutter.
Dog er Agüero den eneste man med sikkerhed ved starter inde (hvis man tjekker opstillingen inden rundens start).
Agüero scorede 1 sidst han mødte Norwich!

Vil næsten æde min hat på at Agu maks får en times spilletid, men for ham er det også nok til at lave hat.
Kane skal nok få rigelig med spilletid, meeen...
Så mit valg er egentlig nemt.. Regner nemlig med at Mahrez går amok imod Newcastle..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Jae - det er jo frygten ved at tage Agüero. Dog kan man sige, at der skal gå grueligt meget galt, hvis de skal smide deres 3-1 føring over Kiev. City kunne stille B-trup i CL og stadig gå videre. Derfor må Agüero's primære fokus ligge på 3 point mod Norwich!

Angående oddsene, så tyder det ho på at du skal vælge Agu..

Kane giver ganske rigtig 1.67 for at score i kampen, men 4.8 for at score 2...

Agu giver 1.75 for at score i kampen men kun 4 for at score minimum 2.

Jeg er også bange for at Agu ikke spiller meget i CHL men var nødt til at gøre noget anderledes, for at hente lidt ind, og derfor købte jeg ham. Satser på minimum et hat af ham :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Du har ret. Men mellem Vardy, Kane og Agüero mod Newcastle, Aston Villa & Norwich. Man kan nærmest trække lod.

Vardy er udelukket efter min mening.. Nu skal jeg passe på med hvad jeg siger, for den ryger nok tilbage hvis jeg tager fejl i denne weekend, men Vardy scorer jo sjældent mere end et mål i en kamp..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Holder faktisk kun Vardy fordi jeg frygter at han scorer og gider ikke blive irriteret, men Lei har altså problemer i de kampe hvor de skal skabe kampene. De har vundet de fleste af deres kampe, på deres massive og fantastiske kontraer, eller omstillinger, som det så fint hedder idag og det er der Vardy scorer, da han er hurtigere end hans egen skygge..
Havde jeg ikke haft ham, havde jeg ikke købt ham, men klart valgt Mahrez..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Fine betragtninger.

Men der er kun 3 reelle anførervalg som Rall er inde på.

Lei skal jo bare hurtigt foran mod Newcastle, så skal de ikke skabe resten af kampen. Vardy er PL topscorer, straffeskytte og spiller for nr 1 i PL. De har hjemmebane mod nr. næstsidst som har lukket 9 mål ind deres 3 seneste kampe. Og 53 ind totalt.

Så Johnny - sælg endelig, hvis du ikke tror nok på Vardy :-)

Sælger ham ikke, men af en eller anden grund hader jeg ham. Og han er overhovedet ikke inde i mine tanker til et anførervalg. Kunne nu godt ske at det kunne svare sig at sælge ham og købe Kane istedet.. Har jo låst mig lidt fast på Pelle🙈😱🙈 efter jeg købte ham i sidste runde, i håb om at han endelig kunne præstere.. Men nej🙈😄 Endnu en hjerneblødning.. Skal fandme snart til Hvide Sande..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Du skal stille med DGT. Færdig.

Gør jeg jo også, men min DGT.. Skal nok få hentet det lille forspring ind..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nå, Rall - Nu må du sgu stoppe med at sidde der og skifte frem og tilbage hele tiden - Skal du beholde din lækre 1. plads så skal du skifte således:

I angrebet beholder du naturligvis dine 3 - og så må du sgu slå terning om hvem du sætter anførerbindet på!

I forsvaret er det ud med Cahill, og IND med Davies!

På midten skal du have alle 3 ud, og ind med : Lamela, Shaqiri og Redmond

Thats it!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Haha RMIR - Jeg har virkelig haft mange forskellige spillere i tankerne ;) Jeg værdsætter dit hjælpsomme forsøg, men hvis jeg forsøger at skifte ud som du foreslår, så ender jeg i -2.400.000 ;) - Det kan IKKE lade sig gøre.

Cahill, Lennon, Lingard og Antonio + 900.000 i banken = 13.800.000

Redmond, Shaqiri, Lamela og Davies = 16.200.000

Ups! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Uanset hvordan jeg vender og drejer det, kan jeg ikke komme ned under 250.000,- i transfergebyr.

Man burde sademe nok bare have fastholdt nogle oversiddere - men det er jo ikke sjovt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det kan ikke betale sig at holde oversiddere! Især ikke med kampprogrammet i næste uge. Man U, Chelsea, West Ham, Arsenal, Everton og Liverpool har alle svære kampe i næste runde. Skift alle oversiddere. jeg vil ihvertfald hellere ramme forkert på en jeg skifter ind i denne runde, og så kunne holde ham i næste runde også.

Skift også de 4 Svanse RMIR. De taber jo. Hvad er du så oppe på i transfer? :-)

Argh. Ville holde Swansea. De møder Villa i næste runde, og man ved sku ikke, hvad der sker i Borunemouth. Tror den kamp ender 1-1

Ja det er der man kan rykke. Køb 4 Bour fordi vi alle sammen sidder og fedter med 3-4 Swa. Dobbelt pikslag til os. tror sgu jeg gør det på 2.holdet så kan i skide i havet når Bour har vundet 4-0

Problemet er, at de netop skal op o vinde komfortabelt før det kan betale sig. Man skal jo skifte dem i næste runde igen? Modsat kan man hlde både Swansea og Stoke i næste runde (udover de 3 tophold: Leicester, Tottenham og City). Jeg kan f.eks. ikke hente fuld City, Tottenham og Leicester line-up, da jeg ikke har penge nok. Derfr skal jeg købe spillere fra kampene Stoke-Southampton & Bournemouth-Swansea. Men af de 4 hold tør jeg kun holde Stoke og Swansea i næste runde, og derfor må man bare kydse fingre på at Stoke og Swansea kommer stærkest ud fra kampene i denne runde.

Ser intet problem i at have Routledge/Sigurdsson eller Shaqiri/Afellay. Jeg ville bare ikke tage forsvarspillere fra de hold, da jeg ikke ser stor chance for at de holder 0'et

Ja må jo nok erkende at jeg har gjort nøjagtig det samme :-)

Ja - og når jeg er 300.000 foran, så er det jo ikke MIG der skal ud og satse med 4x Bournemouth. Kan se at flere har Kane som anfører. Jeg gik med Agüero. Det er der vi får ændringerne at se denne runde. Kane vs. Agüero

Swansea vinder sgu da den kamp ... men holder muligvis ikke nullet. Det gør de til gengæld i næste runde, hvor en storsejr er uundgåelig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

A. Villa har helt tydeligt opgivet alt håb, og de styrer mod nogle kæmpe nederlag.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tror heller ikke City holder nullet ... Er bange for at Redmond scorer. Havde taget ham, men fortrød i sidste øjeblik!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Okay ... det var jo så lykkeligt - at man ikke tog Redmond!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja Nor offensiv ser skræmmende ud, Bamford, Hoolahan, Dorrans.

uha uha, der får Kompany og co sgu deres sag for

Overvejede også Redmond, RMIR. Vi må have set samme udsendelse :-)
Kom nu Norwich. Bare en lille 1-0 sejr...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Har ikke set nogen speciel udsendelse, men bare set Redmond et par gange, og han ligner en der har langt højere niveau end de andre i den klub.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ufatteligt at en klub som City kan have en mand som Bony på holdet. Den mand kan INTET, og har aldrig kunnet noget. Ham MÅ være første mand på affyringsrampen når Pep kommer.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ligner mistænkeligt en 0-1 på Kompany hovedstødsmål på hjørne i OT

Kom nu Agüero!

STRAFFE DOMMER KIG NU!

Stærkt at have taget Suarez som kaptajn, og så er han bænket! GRYNT

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Alle seriøse har vel Messi og Ronaldo i angrebet

Pyt ... han skal ikke bruge mere end ½ time til et hattrick! Heller ikke usandsynligt at en voldsmand fra Getafe ordner f.eks. El Dadi ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Norwich står som Chelsea gjorde i CL-finalen (bare uden at være foran). Husker tydeligt da Drogba spillede venstre svingdør

12.000 kolde kontanter til Aguero var ikke det man regnede med.

Pyt - dagens mest sikre målscorer i PL er Gylfi

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

City virker lidt som det er en ligegyldig træningskamp, overhoved ingen speed, skud udefra og indlæg er også en japansk menu på grillen, ideforladt og ingen gejst.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

@57 - enig.

Det værste var dog de 20-25 gange hvor J. Navas modtog den på højre kant. ikke EN eneste udfordring! Manden løfter foden over bolden et par gange - spilder 10 - 15 sekunder - og sparker den tilbage i fødderne på Sagna, Fernandinho eller Fernando

@57 - enig.

Det værste var dog de 20-25 gange hvor J. Navas modtog den på højre kant. ikke EN eneste udfordring! Manden løfter foden over bolden et par gange - spilder 10 - 15 sekunder - og sparker den tilbage i fødderne på Sagna, Fernandinho eller Fernando

Så lad da for helvede Turan tage de straffer!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@26
Ser fornuftigt ud at du var stædig og holdt fadt i Pelle, godt spillet.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Fandme glad for at jeg gik fra min taktik og skiftede Pelle og Davis ud til denne runde🙈🙈🙈🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det var som jeg frygtede lidt tamme udskiftninger jeg fik lavet. Min relativt lave transfer holder mig på førstepladsen. Leicester skal holdet 0et og Kane skal tage det med ro

dumt jeg ikke købte gylfi.....

Har på fornemmelsen at Kane og Lamela laver mange point.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det håber jeg godt nok ikke. Kan overleve 1 scoring fra Kane, men ikke 2!!!. Og hvis der er nogen der skal gå amok er det Leicester. Tror jeg er den eneste højt placerede, som stadig har 4 stks derfra.

Føler stadig jeg er godt med. 6 spillere tilbage. 4 med mulighed for Clean Sheet

Det er du også. Men Kane laver 2-3. Det er ret sikkert.

Kom nu IND med Lewandowski og Costa!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Endelig var der en dommer der gav Diego Costa et rødt kort, det skulle være sket 10-12 gange før, han er helt væk

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja Costa er et svin! ;)

- Nu skal Villa bare presse på i første halveg og så lave en Norwich i anden halveg! Jeg tror ikke på det, en hold nu fast, hvor ville det være perfekt med en 0-0 i Villa!

+ en gul billet til Lamela, Lloris og Eriksen (alle ved jo, at han går til den som Gravesen og Tøfting).

Rall må alligevel sidde og føle sig svineheldig ;)

Frederik Ingemann81.965PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Nope. Der var kassen

Kane! Check!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@Champen - du skulle bare lige sidde med en Voodoo-dukke af mig og ønske mig evigt uheld ;) ?

Garanteret et kludemål - My guess!

(ser klassebold i La Liga)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Alli med et hurtigt taget frispark, som fanger Aston Villa fuldstændig ;). Man vidste jo at Kane ville score, når nu man tog Agüero der mødte en gul/grønt hold med 1 målmand og 10 Sweepers

Regner med at Lamela også kommer på scoringslisten - altså udover Kane's hattrick :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvis Kane scorer hattrick, så har jeg brug for, at både Schmeichel og Huth laver en basse hver imorgen ;)

Aduiz på bænken ... Hvad sker der for de trænere?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Reus check!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Auri som træner - ingen spilletid til polakken.. okay
Keller stjæler Borring's kkone - ingen spilletid til Lundberg.. okay
Jeg giver op på suppen ;)

Der røg førstepladsen! Nu skal der satses i næste runde!

Kane Check - Check! (så nu er jeg i PLUS i runden)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sætter min lid til Leicester imorgen!

Ja, Vardy må gerne score! - Men tror sgu Newcastle vinder! (men jeg har længe, længe troet Leicester ville tabe)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Santander Check!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hold kæft de får røvfuld ÅB!

Kusk Check!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det trækker op til en Lamela scoring .... "kom, kom, kom ...."

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ikke flere scoringer i den kamp - tak! så skal den ihvertfald komme fra Villa! Nu må det være. Som det ser ud nu, så kan jeg stadig komme tilbage med med en 2 måls sejr og Clean Sheet til Leicester imorgen

Det er sgu fornuftigt nok, Rall - og dit andet tophold tordner jo fint frem samtidig! Og om logikken sejre ser det jo endnu bedre ud efter Leicesters kamp.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja jeg skal ikke beklage mig helt vildt. Dog føler jeg stadig at jeg over-analyserede og ærgrer mig over min beslutning om Agüero som anfører. City scorer aldrig på udebane, og Norwich spiller altid med 11 mand i eget felt. Så bare at 27/30 hold i top 30 havde Agüero og tænkte at jeg måtte tage ham, da jeg var 250.000 foran. Det forspring blev spist af Kane i dag ;) Men ja. Har trods alt 4x Leicester imorgen, så mon ikke at jeg ligger nummer 1 eller 2 efter.

Men godt ser det ud i Benneds 50,- pulje ;)

@93 - Ja, det er slet ikke utænkeligt at du ender med en medalje i den gruppe :-) Guldet napper jeg dog!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det er kun 1 og 2 der hiver penge i 50'er puljen ikke? ;)

Jo, men så må du satse på sølv :-)

Jeg henter mindst ½ mio. på dig allerede i næste runde - hvor du skal op med den store transferpung, og hvor jeg går Swansea grassat!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

95): Jo. Men ifølge Benned er de kommende puljer med over 40 deltagere i, er der også til 3'eren.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

@96 - jeg skal godt nok spille den dårligt, hvis jeg ikke sikrer mig sejren med 1 af mine hold, når nu jeg ligger både 1 & 2 og kan brede mig på flere spillere.
Ved ikke hvor meget jeg behøver at skifte ud i næste runde. Regner med at Fernando og den evt. skadede Shaqiri ryger, og så kan det være, at jeg en gang for alle skulle hente ham Gylfi ;)

@97 - Det ville også være en god idé - så kan RMIR gå efter den slat der ligger til 3'eren

@98 Arghhh ... Herregud, vi er kun godt halvvejs - der mangler 8 runder, så der kan ske meget endnu!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Du har ret. Ret afgørende hvornår & hvor de udsatte kampe placeres. Kunne godt forestille mig, at man kan blive nødt til at lave transfer for -500.000, når Liverpool, Everton og nogle af de andre får lagt kampe ind

Vigtigt at Leicester vandt med Clean Sheet! - tabte min førsteplads, men har nu 2 hold i top 6. Godtaget på trods af dårlige transfers på det bedste af holdene.

Det er helt bestemt godkendt, Rall - samlet set er det sågu bedre med 2 hold i top 6, end det du kom fra!

Nu må der kigges fremad - næste runde ser sgu tricky ud. Langt de fleste kampe ser meget jævnbyrdige ud på papiret. Tottenham er måske eneste "sikre", og står da også med laveste odds til 1,57 for sejr. Herefter følger Swansea, Chelsea og City - I alle andre opgør er der ingen favoritter til under 2 i vinder odds!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja enig. Det er en runde, hvor det er svært at se fornuften i meget transfer medmindre man selvfølgelig vil satse for at komme frem. De fleste har jo Leicester, Tottenham og City - kan ikke umiddelbart se ideen i at skifte til Arsenal, Everton, Man U, Chelsea, West Ham, Liverpool. De fleste af kampene bliver tætte, og det nærmeste vi kommer på et Clean Sheet bliver Tottenham og/eller Swansea. Med det sagt, så venter der Tottenham et par svære kampe, og Swansea kan man sku ikke stole på i længden. Tror jeg må bide i det sure æble og holde mine Leicester drenge trofast de næste 4-5 runder.

Endnu et svært valg hvad angår anfører. Skal det være Agüero nu de er på hjemmebane, en Kane med selvtillid mod et markant dårligere hold eller Gylfi, som bare bomber for stygt! (har endnu ikke haft Gylfi på mit bedste hold - ved ikke om det er 2-3 rokeringer værd at hente ham i næste) :s

Kane hvis han spares mod Dortmund

Jeg kommer heller ikke til at skifte stort ... De eneste jeg vil overveje at skifte er Fernandino - og Vardy! :-)

Anføreren MÅ blive Kane eller Aguero! Hvis man ellers er nogenlunde med i topstriden er det risikabelt at satse for vildt - Der er stadig lang vej hjem - Havde der været 3-4 runder tilbage kunne man godt have satset på f.eks. Gylfi som anfører.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Genialt indfald .... Skifter sgu 2 mand!

Har fundet 2 gode Crystal Palace spillere! Hva så Rall - Stadig all-in på Leicester? - I så fald henter jeg dig allerede i denne runde!

Crystal P. vinder 2-0 ....

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ah - jeg har mine betænkeligheder og overvejelser vedrørende transfer. Kan dog godt afsløre, at jeg ikke skifter til Palace spillere ;)
Og CP vinder ikke 2-0 nej ;)

Come on Crystal, det ligner mere en 3-0. Jeg kan mærke gummiarmen i dag.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Crystal har endnu ikke prøvet at vinde i år!!!! - Men på et tidspunkt bliver den række jo brudt - og jeg tror sgu det sker mod Leicester!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeres 2-0 & 3-0 til CP lyder helt usandsynligt i mine ører! Leicester kommer til at give fuld gas, og så gode er CP sku heller ikke. Tror Leicester får svært ved at holde rent mål. Det ligner en 0-0, 0-1, 1-1 eller 1-2 ;)