Forum

Lort på lort fik en helt ny og forstærket betydning undervejs i den gamle sæson.

Væk er de svage, dårlige og helt elendige valg - En ny sæson er undervejs, og denne gang har man ikke et forspring fordi man har valgt Vardy eller Mahrez - eller andre lucky-punch spillere!

Nu er tavlen REN - og der SKAL trykkes på de rette spillere allerede fra 1. runde.

Spørgsmålene er mange og svarene endnu flere - Skal vi have svesken på disken, eller skal der fremtures med kvalificeret SPIN??

En ukendt men ekstremt vigtig faktor bliver den kommende afsløring af hvor Pep havner! - Bliver det City - eller Chelsea - eller United .... eller er det Arsenal der har sikret sig verdens bedste træner?

Pep effekten slår igennem øjeblikkeligt - og allerede fra det øjeblik det bliver annonceret kommer den pågældende klub til at præstere over evne inden han overhovedet er startet!

Men hvad sker der i Hvide Sande?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

jeg rydder hele top 10 i den her sæson som jeg også havde gjord i NFL hvis jeg ikke var løbet tør for kontrakter. jeg går all in på premier league den her gang og har brugt timevis på at sætte de rigtige hold,, sidste års premier league gik jeg ikke op i det og lavet udskiftninger pga jeg var på 1 pladsen i NFL osv.. men den her gang går jeg all in i PL med 10-15 hold og vinder hele lorten
INGEN DUMME KONTRAKTER I PL!

Sådan Jamie op på hesten igen...

Men modstanden i PL er nok ikke mindre end i NFL og da både Johnny og RMIR også regner med at vinde alle præmierne, så bliver det ikke helt uden modstand, men husk nu spillet er på 18 runder og jeg ved at de to altid starter bedre end de slutter, så du skal bare fortsætte hele vejen så tager du dem til sidst ligesom alle os andre :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tror sgu at jeg springer over Hvide Sande i år.. Chok chok chok.. Men antiklimakset kom 2-3 uger efter den hårde selvtræning på vestkysten. Måske savnet af den liflige duft af rådne fisk og saltmakreller, gjorde at fokus ikke var de rigtige steder.
I forårets PL bliver fokusset lagt på bedre planlægning og minimale udskiftninger. De fleste falder nok ned af stolen over at den kommentar skal komme fra mig, og ligger flad af grin, da I godt ved at det aldrig kan blive aktuelt..
Angående Vardy og Mahrez, så er Vardy vel 'over the Hill' og Mahrez så dyr at han ikke finder vej til ret mange hold, så det problem løser jo helt sig selv. Arsenal flopper foråret og bekymringerne om alle Arsenal Lovers burde også være væk.
Og selvfølgelig går vi efter guldet indtil sidste chance er udspillet. Det håber jeg så bare ikke at den er efter 11 runder denne gang..

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nu er NFL manager jo slut, så er der igen tid til at fokusere på den runde bold - et glædeligt gensyn.

Hva' fanden er det nu for noget!!?!? Er der nu lige pludselig kun 3 kampe tirsdag!?
Det kan man da ikke bruge til meget. Der har da hele tiden været skrevet at kampene var den 12. januar?

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??