Forum


Alle Manchester United's spillere er "ødelagt" når man ser på sit hold. Kæmpe trøje bag manden.. Det må godt lige blive rettet asap. For det er pænt irriterende at se på..

Good luck.


Ja det jo F...... håbløs at se på..
Man over vejer jo at tage de spiller af og spille med nogle andre :-)

Så det må meget gerne rette asap

Ja tak

Syntes det passer perfekt, de har jo vundet mange flere mesterskaber end alle de andre klubber og tager selvfølgelig en mere i år

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

utd vinder titlen inden vinterpausen :p

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hørt. Spørgsmålet er om jeg skal i træningstøjet igen for at det skal lykkedes :-)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Ved ikke lige hvad du selv syntes om dit valg som afløser, godt være i var gode venner og kunne drikke en masse whiskey og rødvin sammen efter kampene, men måske var han ikke helt klar til et tophold :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Moyes var godt nok skod - bryder mig ikke synderligt om van gaal, men han i det mindste top taktisk snilde og skal nok klare det godt, synes bare hans måde at lave fodbold på er lidt lala :)

Men det er nu også ligemeget Van Gaal er bare bænkevarmer indtil Giggs tager over om et par år !

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Bum, bum, bum .... United er chanceløse ift. at spille med om Guldet, - eller medaljerne for den sags skyld! - Uanset "fan-savleri" kan nok næsten blive enige om at de var elendige - grænsende til det pinlige sidste sæson. Og hvad er så sket siden?

Enhver med blot lidt indsigt kan se at de åbenbart endnu engang misser at handle bare nogenlunde kvalitetsspillere ind - Engelske eksperter er allerede ude og kalde det en KATASTROFE, at de ikke har evnet at købe ind til et ellers meget trængende hold, som er utroligt tyndt besat i alle 3 kæder. Ander og Shaw er det blevet til - Sateme ikke megen whau-effekt i det! - og nu smutter Quadrado formentlig også for dem, for han vil bare helst til Barca - selvom de har budt mindre end United. Når de heller ikke at få fat i De Maria, så ender det sidste køb vel med at blive Khedira (en klar forstærkelse til et tyndt United hold, men han er sgu ingen top-spiller). Så NO WAY, at United kommer til fadet - Og slet ikke når man kigger på de indkøb som andre topklubber har foretaget - Arsenal hitter med langt de bedste transfers - men også City og Chelsea har købt langt bedre ind til i forvejen stærkere trupper!

Nu har den gale mand fra Holland så i stedet genopfundet spillere som Ashley Young, Johnny Evans og ikke mindst Darren Fletcher, som roses af den nye træner - kors i røven - Fletcher kan ikke tilspille sig en plads på Fremad Amagers midtbane!

Nej, det er sgu skræmmende - RvP er færdig som popsanger - Welbeck for ringe, og på vej væk ... Og Grisen Rooney har ikke vist noget i 4 år - og nu er hystaden tilmed blevet anfører.

Det bliver bare ikke til en skid - Mata er eneste spiller på det hold med højt niveau!

Så er den ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR, en stor del af spillerne fra 2012/13 sæsonen som United vandt er stadig på holdet. Jeg tror heller ikke at United bliver mestre i år, det tror jeg Chelsea gør, men mon ikke de kan blande sig i medaljekampen, så dårlig truppen nu heller ikke.

Bare rolig alle sammen. Hvis i ser "rend mig i røven" skrive noget pænt om klubber som ikke kommer fra Spanien, hedder Fremad Amager eller FCN, så er han syg, ja måske endda savlende sindssyg hvis det var Manchester United der fik roser med på vejen

Så bare rolig folkens. Alt er helt som det skal være

:-)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Nu synes jeg så at Khedira er længdegrader bedre Di Maria....

Men er dog enig i at handlen i år har været tyndt. Shaw er et tiltrængt køb,men Ander forstår jeg ikke helt - manden får jo over 1 kort i snit pr kamp....

Utd har dog et fint hold nu er de kommet af med de 2 gamle nisser i forsvaret, og jeg tror ikke man skal undervurdere betydningen af at have en træner som kan noget :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

bedre end*

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK