Forum

Hej,

Jeg undrede mig over, at 1. præmien i det nuværende PL-spil var en fodboldrejse, mens at 2. præmien var 10.000 kontant.

Jeg ville klart foretrække 10.000 kontant. Selv hvis man vandt fodboldrejsen, så tror jeg ikke det ville være muligt at sælge den for 10.000 kr.

Nu har de så samme præmiefordeling i det nye PL spil.

Så jeg er nødt til lige at høre, er jeg den eneste, der hellere vil have 10.000 kontant end en 3 dages fodboldrejse?

For mig og se er 2. pladsen bedre end 1. pladsen, og det er da ærgeligt.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

kan jo få 2-3 fodboldrejser for 10.000 kr...

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

Samlet set er det bare TYNDT, TYNDT, TYNDT ...

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

wahh wahh wahh

sikken en gang tuderi... jeg er sikker på at det er hele oplevelsen værd. Der er sikkert flere ting inkluderet i rejsen der ikke kan sættes en bestemt værdi på og som ikke kan købes for de 10.000.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

Denne fodboldtur er så unik, at den ikke kan veksles til penge. Godkendt herfra.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

Jeg syntes bare det er positivt at top 5 er nogle udemærkede præmier,.
Hvis der skal ændres noget er det da præmierne fra 6-48, for fri mig dog for det ragelse.
Så lav nogle rigtig gode præmier til top 10(20) og så drop resten, når man nu betaler for sit hold burde man da ku' slippe for reklamer for Bosch miniskruetrækker eller en vinreol, den ENESTE af de sekundære præmier man kan bruge(og her er det ærgeligt at en 6.plads er en sekundær placering(fordi det er sgu flot)) er dem hvor der er et gratis hold med.
Jeg er stor fortaler for at man bruger flere klassiske kontant præmier(og hvis andet så skal det være ordentlige oplevelses gaver, såsom fodboldrejse eller lign.)

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

ja 10000 er klart bedre end fodboldrejse,og 4 præmie bedre end 3 præmie.verdens bedste fodboldrejse bliver den kaldt,det er jo som man ser det,hvis man vil vinde rejsen,så kan man spille på alle de gratis der er i danske spil,her skal man betale 69 kr,mærkelig.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

"her skal man betale 69 kr,mærkelig."

Det er (Swush) en forretning med et overordnet mål, at tjene penge. Hvordan kan det komme bag på dig at det koster xx kroner at deltage?

Hvis du vil spille om kolde kontanter så spil Lotto, Tips, Odds etc. Så slipper du også for at høre på alle brokke-hovederne ingen tvinger dig til at spille med her.

Sammensæt du bare en rejse til 3 lande, skaf billetterne til kampen, sørg for al transport/fly, hotel/mad etc. og så hyg du dig alene på din 10.000 kr. tur, det skal nok blive sjovt.

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

insayne.
hvem brokker sig,vi snakker om fodbolsrejsen,hvor 75% helst vil have
2 præmie på 10000 kr.dem der går efter fodboldrejsen,kan jo spille gratis i dm.tips,dm.oddset og andre gratis ting,for mig er det okay,jeg spiller også fordi det er sjovt.
ja,selvfølgelig er det forretning,dog vil jeg sige,allerede nu er der et stykke over 2000 der er tilmeldt guldholdet,fratrækker man sponsorpræmier,er det vist en ret god forretning,lider nok ingen nød.
det tyder på at du er typen på de 25% der er klogere,end de 75%,så hvis du mener at de 75% firdi de hellere vil vinde 2 præmien,burde lade være at spille,så var der ikke mange præmier du kan vinde.

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

ISYNE.
når vi nu er ved,så lad os da,få kun sponsorpræmier,flere ure,skruetrækker,trøjer,f-odbolde,med mere,ingen pengepræmier,er det det du vil.
fordi de løbende pengepræmier blev stoppet i sin,har kun et formål,at tjene så meget som mulig.
sponsorpræmier bliver vorderet til en pris,og derved kommer gevinster .til at se godt ud på parpiret,så jo flere sponsorer,jo større er fortjenesten.
det her er min mening og kommentarer,og har intet,at gøre med at jeg er utilfreds,og kan lade være og spille.
håber da du vinder fodboldrejsen,så du kan tale med sepp og ricardo,og snakke om dog herlige minder fra oldtiden.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

Det er ret tydeligt at de fleste her på forum ALDRIG har været til fodbold andre steder end ved deres lokale serie5 hold....
Det er en rigtig fed oplevelse at være på eks Anfield, og det kommer de fleste ikke til hvis de ikke vinder sådan en tur.

Fint med 1ste præmien, men er også klart enig i at de sekundære præmier er det rene ragelse....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

JH0N ANDERSEN.
hvad ved du om hvad fodbold,vi har gået til,for mit vedkommende,har jeg set allan i tyskland,elkjær i verona,samtlige landskampe i parken,fra 1975 til 1996.landsholde i rom,oslo sverrige til em. 1992.
men nu drejer det sig jo ikke om det,men om det er 20000,værd at mænge sig med de kendte,troede kun det var for børn.
men hvad er så problemet,rejsen er der jo,så folk ytre sig som de vil.
ps.hvis det utrolige skulle ske,det usansynlige,at jeg skulle vinde,må du da gerne købe den for 15000.

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

OG der er heller ikke mange her, som vil se det som en livsoplevelse der giver tårer i øjnene i et rødmosset ansigt, at sidde på Anfield bænket med bl.a. Sepp og Møller Nielsen - Vorherrebevares. Gu ved om man så også skal være iført Pool trøje med Gerrard på ryggen? - Så bliver det næppe mere bøvet.

Nuvel, fodboldrejsen som 1. pris kan være fin nok, men så skulle det være som sponseret sidegevinst til 70-80.000,- i kontanter!

En sådan 1. præmie kunne være indledningen på at få nogle af alle de tabte kunder tilbage - Gjorde man tingene ordentligt ville et PL spil kunne tiltrække 40-50.000 holdoprettelser a 69,- kr.

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

KARATE-KID.

i forkorte tilfælde,det var lige det jeg ville have sagt.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

....... Og en bil i mellemklassen, ik ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

Nu er det jo sådan at man kan se præmierne inden man laver sine hold og hvis man syntes præmierne er så ringe som nogen giver udtryk for så forstår jeg altså ikke at i gider være med herinde, find dog en anden udbyder og spil hos ham i stedet for.

Man kan diskutere om 10000 kr kontant er bedre end en fodboldrejse som er sat til 20000
Havde de bare smidt lidt kontanter (2-3000) med som lommepenge ville der have været en fed 1 præmie.

i @6 står bla at 4 præmien bedre end 3 præmien og det er i hvert fald ikke rigtigt.

i @5 står der at præmierne 6-48 er ragelse men jeg ville sgu være godt tilfreds hvis mit hold til 69 kr endte som nr 15 og gav 1000 kr i gevinst, men jeg kommer jo heller ikke så meget ud.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

BENNEDBÆK.
ja det ved vi,så hvad er problemet,der skal en 2-3000 oveni,så la da være med at spille mand,og betal dine egne lommepenge.
sikken en gang vås du fyrer af,du ved inden du spiller,ingen lommepenge,betal selv,godt for det.

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

BENNEDBÆK.
ja det ved vi,så hvad er problemet,der skal en 2-3000 oveni,så la da være med at spille mand,og betal dine egne lommepenge.
sikken en gang vås du fyrer af,du ved inden du spiller,ingen lommepenge,betal selv,godt for det.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

Vagn61 går amok !
Se den her i teatret til februar ;)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

  1. 15
Jeg talte om præmierne i pl-efterår, hvor 6-48 pladsen var knive, vinreoler og abonnementer til bt (over nettet)..
Hvilket jeg betegnede (og stadig står ved) som ligegyldigt..
Jeg syntes at det er super at de i forårsudgaven har flere pengepræmier :-)

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

"hvem brokker sig,vi snakker om fodbolsrejsen,hvor 75% helst vil have
2 præmie på 10000 kr."

Som nu er 68%, men det er ud af 19 personer... hvem siger det tal ikke ville være væsentligt anderledes hvis vi havde flere der stemte. 13 stemmer er sgu ikke særligt sigende og fuldstændig ligegyldigt.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

Klart fodboldrejsen men mange her inde spiller måske kun for spillets skyld mjaa og så for at få lov til at brokke sig men som andre ganske rigtigt har skrevet hvis du vil vinde kontanter så held og lykke med dit lottospil eller tips i flere måneder for 69 kr

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

kong juncker.
er du konge fra fortiden,den debat,har været for flere uger siden,da blev der afstemt om man hellere ville have rejsen eller 20000 kr.
ja jeg vil hellere have 20000,da vist jeg har lyst kan ta på 3 fodboldrejser med hotel og det hele,så bestemmer jeg hvad hold jeg vil se,og ikke for mig en dødsyg fodboldkamp i italen.
ps.jeg synes faktisk præmierne er udmærket,også rejsen.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

Hvorfor skal alt gøres op i kolde kontanter og hvad teknisk set ville give dig mest for pengene, hvis man synes præmierne er for dårlige kan man heldigvis vælge ikke at spille med.

Stemte: Jeg vil helst vinde 10.000´kr kontant,

insayne.
vågn nu op mand,og se hvad jeg skriver ovenstående.
nu siger jeg det igen så selv du kan fatte det,jeg synes præmierne er udmærket,men jeg svarer kun på en afstemning,hvor der bliver spurt,VIL DU HELLERE HAVE PENGENE ELLER FODBOLDREJSEN,det svarer folk så ja eller nej til,og komenterer,hvor svært kan det være at forholde sig til.
mange synes også betalingsprocenter,er alt for lille hos danske spil,derfor spiller de alligevel.

Stemte: Jeg vil helst vinde fodboldrejsen.

Du mener selvfølgelig at jeg kun henvender mig til dig. Alt omhandler ikke dig. Du virker utrolig ivrig ang. at overbevise mig om din holdning, bare rolig jeg kunne ikke være mere ligeglad.

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere