Forum

Sidste år blev der eksperimenteret så man havde 50 udskiftninger til rådighed mod de sædvanlige 15.
Noget der i min optik udvander spillet kraftigt.
Når alle kan have stort set de spillere de ønsker til enhver given turnering går en stor del af planlægningen af det og selve "manager delen" derfor mere uinteressant.
Finder man en fidus er han på alle hold ugen efter da man ikke behøver økonomisere særligt med udskiftningerne hvilket jeg finder ærgerligt.
Jeg håber Swish vil genoverveje at gå tilbage til de oprindelige 15 udskiftninger som fungerede fremragende i en lang årrække.

Just my two pence.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Forhåbentlig ikke, det var jo et meget bedre manager spil med 50 udskiftninger og man skulle jo stadig spare på udskiftningerne og tænke et par runder frem

Bennedbæk226.285Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg giver Benned ret i at det gav meget mere til spillet.

Yes .... Mindst 50 kontrakter !

RMIR63.420PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

50 kontrakter var da fint!

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

100 kontrakter er dobbelt så fint!

Så også gerne, at vi fik udskiftninger på selve kampdagene ml runderne -
det er døduretfærdigt at en golfer, som ved et uheld, kommer til slå en
bold til måske en 20 - 30 kroner, i vandet, og ovenikøbet bliver straffet
med 2 strafslag.

Ingen golfer i hele verdenen, slår squda så dyre bolde i vandet med vilje -
det giver social slagside når man så også blir straffet på pointlisten.
Golfere er sårbare mennesker i den retning, og har 1.runde bare været
ad helvedes til, så skulle man kunne skifte de mest skrøbelige af ens
spillere ud imellem runderne..

MoxRacing9.725PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!