Forum

Nogen der har nogle sider med vendskabskampe +målscorer ?


Putin er et pikhoved.!

vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Vulpisus🖕

Så fik vi hul på turneringen ... blot en kamp, og uden at kunne vurdere andet end tal for Dika Mem skal vi nu åbenbart igen være vidne til tal der er som vinden blæser - havde egentligt tillid til at tal ville blive nogenlunde sobre, når nu slutrunden holdes i nogenlunde civiliserede lande. Men nej.

I TV opsummerede man at Dika Mem nåede op på 6 scoringer - og jeg så da minimum 4-5 klokkerene assists fra hans hånd.

FLASH viser så bagefter at han kun scorede 5 mål ...

Og så kom IHFs officielle rapport - den siger 4 mål og 1 (en) assist!!!

Håbløst!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja alle de stadig jeg kan læse, så har han laver 5 mål. Har ham selv på holdet, så kunne da godt tænke mig der mål ekstra.

IHF er håbløse, når det kommer til registrering af stats. Det er fuldstændig til grin!! Han scorer med 100% sikkerhed 5 gange. Og det med assist er jo som altid helt på månen

Swush kan næppe gøre noget omkring de manglende assists - men de er nødt til at rette til det rigtige antal mål.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mem scorer kun 4..

Til VM gives der ikke assists på kontra, hvis spilleren der scorer når at drible inden scoringen, så tæller det på samme måde som gennembrud, hvor der ikke gives assist.
Det er blandt andet derfor der gives langt færre assists til VM fra loggerne end til EM..

Dika Mems scoringer
Han scorer 1 mål i 1 halvleg til stillingen til 2-2.
I anden halvleg scorer han i alt 3 gange til: 16-16, 19-18 og til 21-19..

I tv-opdateringen bliver Mem tildelt et mål som blev scoret af Nahi i 1. Halvleg til 13-10 og et fra Kentin Mahe til 20-19.. Det er rettet til på Play-by-play rapporten fra kampen..

Ved godt de ikke kan gøre så meget ved assist, det er jo bare inkonsistent, som det altid har været, men mål ja..!

Til gengæld giver de efterfølgende et af Mems mål til Tournat, som ikke er blevet rettet. Han scorer 5. De skriver det endda også selv i deres referat af kampen nederst “… while Dika Mem scored five goals for France”. https://www.ihf.info/medi-a-center/news/france-edge--poland-nail-biting-game-st-art-polandsweden-2023-high

DIKA MEM LAVEDE 6 MÅL - KOM NU IND I KAMPEN SWUSH

https://www.ihf.info/comp-etitions/men/308/28th-ihf--men039s-world-championship--2023/101253/match-center/-118895/play-by-play

Mem D "10" (GOAL) 46:27

Goal right 6m middle left

Mem D "10" (GOAL) 44:48

Goal right 6m middle left

Mem D "10" (GOAL) 43:13

Goal right 6m middle left

Mem D "10" (GOAL) 38:51

Goal centre 6m middle left

Mem D "10" (GOAL) 36:14

Goal right 6m top left

Mem D "10" (GOAL) 4:24

Goal left 9m bottom left

Ja og det passer heller ikke. IHF er til grin.. så man kampen så scorede Mem dog 5 rene mål og lavede minimum 3 assists i stedet for den ene han er noteret for..

@Zteff Du kan se kampen inde på DRTV, Ketin Mahe scorer mål nummer 2 som Dika Mem står tilskrevet i din rapport. Så fem mål ender han på. Assist vil altid være håbløst. Synd man har fjernet minus for brændt kontra og straffe.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Swush har ikke tid til at svare åbenbart -
godt man ikke har Mem men der kommer jo også mindst 20 andre backs der laver over det dobbelte af ham

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Swush ... helt i tråd med tidligere hvor data er helt beviseligt forkert/slåfejl så skal Mem noteres for 5 mål.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

4 mål blev det til fra Mem

@11 Frederik det er jo ikke rigtigt
Mem scorer jo helt klart mål nr 2 har lige tjekket det

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Vi har skrevet til IHF ang. de tre franske målscorere Dika Mem, Nicolas Tournat og Kentin Mahe. Men bortset fra det er vi nødt til at følge den officielle kamprapport! Vi håber de får rettet til, og i så fald kan vi også lave en korrektion.

Mvh. Christian

Jeg har lige set kampen og han laver jo 6 mål som @9Zeff skriver
Og hans tider passer

Men på live står der
38.51 står der Tournat men det er Mem
44.48 står der Mehe men det er Mem

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg har lige set kampen og han laver jo 6 mål som @9Zeff skriver
Og hans tider passer

Men på live står der
38.51 står der Tournat men det er Mem
44.48 står der Mehe men det er Mem

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@16 Enten lever du i en anden dimension eller så kan du ikke tidspunkterne. KETIN MAHE scorer på ydersiden af højre back efter et back kryds med DIKA MEM efter 36:07. Der ikke en DIKA MEM scoring i nærheden af det tidspunkt der står anført.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@16 Ergo fem mål af Dika Mem og Tournat har et mål for meget.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Yes du har ret,
kamera manden rodede lidt rundt i det der og alt fokus var på Mem lige efter målet sorry

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

5 mål er også ok, det er da en forskel på 60 K - men DR TV viser 46:48 6 Goals DIKA MEM

I forhold til live er fejlene så

36.14 hvor der står Mem men det er Mahe
38.51 hvor der står Tournat men det er Mem
44.48 hvor der står Mehe men det er Mem

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Enig med Bennedbæk

  1. 17 - Christian - den HAR vi/I været omkring før og konklusionen blev at I ikke kunne begynde at se bort fra og lave jeres egne registreringer når det gælder assists, MEN i gjorde selv opmærksom på at når det gjaldt MÅL og hvor der ikke er meget at diskutere så ville I rette til det som er rigtigt. Og rigtigt er det at Mem laver 5 mål i den kamp- det kan ikke diskuteres!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kap Verde 4 assist Uruguay 15 assist resultat 33-25
Det er klasse med assist i spillet.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@27 Det giver bare ingen mening - og det nærmer sig vel det værste vi endnu har set.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@RMIR Syntes det er top klasse med tanke på at Kap Verde scorer 3 straffe hvor assist er tildelt til den det er begået på - så er det godt nok imponerende kun at lave 1 i åbent spil med en del streg scoringer og kontra mål blandt andet.

Havde Uruguay så fået samme antal med deres mosse-kan-ikke-kaste-og-g-ribe angreb, men nej de har sneget sig om på 15 af de gode og også til keeper på kontra haha genialt.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Sloviens målmand banzik, har står de sidste 15 min, men får ikke point for det.
Han har også mere end 1 redning og han har også en assist, men han får kun point for en vunden kamp og 1 regning

Uruguays målmænd er pt heller ikke noteret for redninger

Han burde få bonus point når han har været på banen eller gælder det kun for en af målmændene på hver hold?

Han burde få bonus point når han har været på banen eller gælder det kun for en af målmændene på hver hold?

Han burde få bonus point når han har været på banen eller gælder det kun for en af målmændene på hver hold?

Han burde få bonus point når han har været på banen eller gælder det kun for en af målmændene på hver hold?

Han har kun været på banen i godt 8 minutter og bonus får man først hvis man har været på banen i 10 minutter

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@ 17 ... Det kan synes at være en lille ubetydelig ting, men under normale omstændigheder ser I jo også gerne selv at registreringerne er så rigtige som det kan lade sig gøre. I den forbindelse tager det "2 min" at konstatere at de 4 mål der er registreret er forkert - og at tallet er 5. IHF kommer jo ikke til at rette en slåfejl i deres nu gamle rapport - til gengæld er de jo naturligvis klar over at tallet er forkert. Hvilket de så også skriver i deres efterfølgende rapport fra kampen - kopieret: "Szymon Sićko and Arkadiusz Moryto were the top scorers of the match with seven and six goals respectively, while Dika Mem scored five goals for France."
Nu skriver I selv at I naturligvis forbeholder jer ret til at korrigere fejl - og det er det som MÅ være det der skal ske her. Nu hvor IHF da er ligeglade med en slåfejl i en ligegyldig nu gammel rapport.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@37 trist de ikke har tid til at svare og rette fejlen.. men det er åbenbart ikke wifi på cafe victor.. 😒

  1. 38 ikke nok med at det er DYBT uprofessionelt - det er også helt vildt selvfedt og arrogant. Utåleligt og utilstedeligt - og at man ikke som minimum forklarer sig og tilkendegiver at man træffer en beslutning på et eller andet grundlag. Her og nu fremstår man blot som selvfede og ligeglade. I mit udbrud forudsætter jeg at de selvfølgelig er helt klar over at spillet nu fremstår med en måske afgørende fejl.

Har det lidt ligesom Buch fra Løvernes hule som får lyst til verbalt at tage pynten af en 25-årig snothvalp der har spillet lige lovlig smart!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Selvfed og arrogant? Så må du da være ret tilfreds med deres respons. Utilstedelig og utålelig er da lige i din ånd RMIR?🤷‍♂️🤷‍♂️ Whats not to like🤷‍♂️
Du er godt nok blevet en tudeprinsesse på dine gamle dage. Gud hvor du dog brokker dig😉 lang tid siden at du har været hos Else?

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

"Whats not to like" ... Er den også nået til Nordjylland?? - Vi slap heldigvis for den ved årtusinde-skiftet! Så glæd dig til "ish" (når man siger noget som kun er cirka - "skal vi mødes kl 20-ish") den er vi også sluppet for. Jeg brokker mig sjældent - vist ikke siden St. Bededag for et par år siden - og jeg brokker mig heller ikke her - jeg konstatere at udbyderen laller rundt med spillet og ignorerer kendsgerninger.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

RMIR apropos brok, vil gerne anerkende dit udfald mod den unge kassemedarbejder nede i Brugsen i Jyderup. Hader osse når de unge dum i arbejde idioter i butikkerne ikke fatter at skiltningen skal være tydeligere, af respekt og hensyn til jer ældre og svagtseende. Føler med dig i situationen.

@42 hva dælen - holder du også vestsjællands tidende??
Men ja, der var lige et øjebliks berømmelse - var måske lige hård nok i filten, men det er tilladt at tænke selv. Når en bakke æg koster 12kr så skal jeg jo ikke præsenteres for en regning på 56kr for 4 bakker. Det var så først senere jeg blev gjort opmærksom på at der var Maks 3 bakker pr kunde - men da var det jo for sent - der var hun allerede løbet grædende hjem.

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name