Forum

udover de åbenlysende favoriter Brasil - Argentina Frankrig (måske) og England til semi finalerner har I så nogle Jokere I vil dele med mig
mine er : Spanien og Tyskland hvis man kan kalde dem Jokere


Jeg tror på at Holland kan komme langt i år :-)

Jeg tror Dk, Kroatien, Serbien og måske Polen kommer til at overraske positivt.

hvilke lande spiller Serbien og polen i mod

Satser på Nordkorea stiller en stærkt hold.

Danmark går da hele vejen Henrik

Bennedbæk226.355Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark


Danmark skulle/kunne have gået hele vejen i 86 med Danmarks bedste landshold nogensinde med bla Morten Olsen ,Ivan/Busken Lerby ,Arnesen , Mølby , Frimann ,Berggreen ,Høghen , Laudrup , Elkjær og en Simonsen på retur og lige Jesper Olsen ;)

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Helt nøgternt har Frankrig den stærkeste trup - og da Danmark lige har slået dem, så må det blive Danmark der napper trofæet!

  1. 6 Helt enig - Danmark havde det bedste landshold nogensinde dengang. Med Laudrup som den bedste boldspiller vi nogensinde har set. Og så var Elkjær den bedste angriber vi har fostret - og i de år var han også bedst i verden - spørg bare folk i Verona! Og så var jeg mega begejstret for Arnesen/Lerby/Ivan ... og ikke kun fordi de kom fra storklubben Fremad Amager!

RMIR63.440PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name