Forum

Er der mon en kyndig der kan fortælle hvordan Swush er kommet frem til de foreløbige værdistigninger i Formel 1, efter kval til Sprintløbet ?
Eller må vi antage at der en gået "kluns" i den nede på Victor ?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Næppe ... !

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vil jeg virkelig også gerne vide? Jeg studsede selv over det?

Der står ingen steder i reglerne, at kørerne scorer point forud for selve løbet er slut, med gridposition som den ene undtagelse?

Ligger selv til i den gode ende, og det irriterer mig da, at en foran mig har f.eks Albon, der i både sidste kval og denne kval er endt langt dårligere end f.eks Alonso, men alligevel havde Albon bedre point før løbene?
Lige nu er Albon næstbedste på værdistigning, til trods for at han kval'ede som næstsidste??
Hvad sker der med de point Albon foreløbigt har, det er jo ikke nogen garanti, at de bliver nulstillet? Kan ikke finde det nogen steder i reglerne?

Hej,

Pointdelingen om lørdagen betyder egentlig ikke noget for den endelige pointdeling. Så I skal sådan set kun hæfte jer ved pointdelingen efter søndagens ræs.

Jeg forstår dog udmærket godt, at det giver anledning til forvirring, da kørerne ved en fejl åbenbart får point for antal overhalinger svarende til deres gridposition. Jeg har hørt vores teknikere, om de kan gøre noget ved problemet.

Mvh
Christian F. - Swush.com