Forum

i 1. runde havde et hav af managers kun disse 2 hold 1 eller flere hold
er det fordi at det var den første kamp der kun var disse hold


Det spørgsmål kan jeg simpelthen ikke svare på, forstår ganske enkelt ikke hvad der bliver spurgt om.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

@Henrik07. Tror du har ret i, at det var fordi det var første og ENESTE kamp inden
alle søndagskampene.

Hvis du fyldte godt op med Bills og Rams spillere i 1. runde, kunne du måske
være i top 10 fra fredag nat til mandag nat - dette kunne meget vel være årsagen.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

hvad ville I så gøre inden i morgen (ikke for at fiske efter fif) der er jo ikke kun disse 2 hold der spiller så man må jo til at skifte 3-5 spillere ud

Du skal økonomisere med dine kontakter max 2 udskiftninger pr runde Henrik.

Der er uendelig mange sider der har bud på, hvad der er godt for
dit NFL hold. Den her side er udemærket, de spillere de fremhæver
lyder fornuftigt og er heller ikke pivdyre:

https://sports.yahoo.com/-fantasy-football-2022-week--2-dfs-primer-and-lineup-p-icks-212859300.html

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!