Forum

Hvor mange herinde er trætte af grådige Swush´ nærige præmier? Pengepræmierne ligger vel ofte på 10-15% af indskuddet for guldholdene. Det har ingen værdi med DFDS-lokkemad og andet skrammel, som man hver gang forsøger at få til at ligne præmier.

Det kan kun fortsætte fordi der ikke er nogen konkurrence på markedet. Jeg tror vi er mange, som gerne ville oprette endnu flere hold, hvis prisen pr. hold ift præmier i procent var noget højere.

Jeg har forståelse for det dækningsbidrag som skal dække omkostninger, markedsføring og lønninger, men jeg tænker at man sagtens ville kunne hæve pengepræmierne til fx 60-80 pct og stadig tjene fedt på denne business.


Helt enig MEN De har da sat prisen op så måske kommer præmierne også en dag!

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Forresten så har swush på den svenske side helt fjernet præmierne så vi skal nok bare betragte os som heldige at de smider 10-15% i en lille præmie pulje

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Vi skal bestemt ikke betragte os som "heldige" ved at pege på andre lande hvor tingene er værre og hvor folk bliver bollet endnu mere i røven ;)

Og om de sætter prisen op til at matche den bedrageriske inflationstakt betyder ikke noget i sig selv. Det er tilbagebetalingsprocenten der betyder noget.

Fx kunne man lave præmiepuljer for fx 20/50/100/200/500 kr. Alt kan lade sig gøre hvis viljen er der. Men Swush er glade for den manglende konkurrence. Så er der mere til dem selv og deres platte, infantile bondefanger-kampagner

Meget enig, Tony - Det er nærmest flovt for udbyder så lavt et niveau man er kommet ned på mht. præmier - En ting er at man ikke kan/skal betragte managerspil sådan 1 til 1 i forhold til tips, oddset og lotto, hvor tilbagebetalingsprocenten skal være af en hvis størrelse - og hvis ikke den er det skrider kunderne til en anden udbyder, MEN man kan sgu godt prøve at løfte niveauet en hel del, og gøre det attraktivt at spille om præmier - Tænk hvor det ligefrem blev en attraktiv præmie, så kunne man skulle risikere at få mange flere kunder.

En ligeså besynderlig ting er at man vitterligt ikke evner at gå ud og få nogle attraktive sponsorer som kunne bringes til at smide noget "hardware" ind i præmiepuljen - Man har stort set kun Oslo ture (som er værdiløse) - men hvorfor dælen har man ikke et væld af sponsorer som kan smide ting ud til kunderne i sponsorpræmier????

Der er vist samlet set gået for megen Københavner-salon i den, hvor man ikke reagere på noget som helst fra den ellers mangeårige loyale kundeskare. Bord 6 og skaldyrsbuffet på Victor har aldrig været mere rammende!

RMIR63.395PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

I kunne også forsøge med seriøse henvendelser via deres kontakt-formular. Jeg skriver ofte til dem, og får altid svar. Selvfølgelig ikke altid de svar jeg ønsker/håber.

At tro man får et seriøst svar ved på et offentligt forum at beskylde dem for bl.a. infantil bondefangeri samt, at de skulle sidde på stambord på Victor og bruge overskuddet i stedet for at forsøge at gøre deres spil så attraktivt som muligt er vel grænsende til det uintelligente.

Hvis det er sådan i diskuterer og argumenterer, så forestiller jeg mig ikke, at I er lykkedes med ret mange ting sådan generelt.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke er enige i kritikken af præmier. Selvfølgelig går vi ikke fra 10-15 % til 80 % tilbagebetaling, men det må være muligt, at gå til 25-30 % og dermed fordobling af præmierne.

Personligt tror jeg i øvrigt, at potentialet i dette spil er kolossal. Med TV-markedsføring og kæmpe præmier frem mod et VM, ville jeg ikke blive overrasket, hvis de kunne mangedoble deres brugere, samt at der kunne komme hele tv-programmer med fokus på managerspil i Danmark også. Som Viaplay faktisk allerede er igang med.

Jeg skriver for at få opmærksomhed omkring emnet - og jeg kalder det præcist hvad det er!

- Nærige præmier, som kun kan opretholdes pga manglende konkurrence
- Læg mærke til hvordan de altid promoverer sig og hvilken jargon/talemåde og skrift de anvender overfor brugerne/målgruppen. Det kunne jeg bedst beskrive med de valgte ord.

Jeg er primært cykel fanatiker - og nævner blot at der er udenlandske alternativer - hvor der fx er spil på hver eneste etape af vueltaen. De har naturligvis spil for hele den samlede Vuelta - og efterårssæsonen mmm.

Af de 15 etaper der allerede er kørt, har jeg vundet på etaperne: 2, 3, 6, 7, 14 og 15 - altså 6 etaper ud af 15. Vandt også i Deutschland Tour samtidig ♥ I touren vandt jeg på 10 etaper og i giroen på 7 etaper.

Jeg indbetalte 1200 kr på min konto i februar ved forårsklassikerne - og har nu 1500 kr. på min konto. Jeg aner ikke hvad tilbagebetalingsprocenten er, men der er dagligt pæne præmier - også i andre spil, som fodbold, motorsport, tennis, golf, dart m.fl.

Jo jeg har regnet tilbagebetalingsprocenten ud nu med udgangspunkt i cykelløbet Deutschland Tour, her var vi 155 managere, som hver indbetalte 37,11 kr = 5 € = 5020 kr. Der blev udbetalt præmier for 4611 kr, hvilket giver en tilbagebetalingsprocent på svimlende hele 91,8 %. Der var præmier til de 30 første. Selv blev jeg nr. 2 og vandt 521,87 kr. - altså for en indsats på 37,11 kr. Alle disse oplysninger ligger frit fremme på deres hjemmeside - navnet tør jeg ikke skrive af hensyn til censuren her ☺

Det er simpelthen med til at øge spændingen ved et følge et cykelløb, at du har sat et hold på etapen - og/eller - på hele løbet. Det samme gælder naturligvis også de andre sportsgrene ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Kan huske dengang man kunne vinde Pedaler..!
Det var tider..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Nu er jeg ikke ekspert på området, men jeg vil alligevel forsøge mig.

Jeg ved ikke om man fortsat kan klandre Swush de lave tilbagebetalingsprocenter i samtlige managerspil, da de fik opkøbt aktiemajoriteten af Danske Spil tilbage i 2015.

'Til glæde og til gavn' osv osv. Vi må vel betragte det på følgende måde:
Managerspillene skal ses som lidt underholdning ved siden af de sportsgrene man nu følger. Der er en lillebitte præmiepulje til de dygtigste, og ellers så betaler vi alle fælles for både lønninger i Swush, præmiepuljen til de dygtigste og så fremtidens spejderledere, musikere og skoleelever, som Danske Spil slår sig op på at hjælpe med de penge vi i Danmark spytter i spillekassen.

Jeg ved ikke helt om det er en joke der er kørt for langt ud med de Oslo-ture til gengæld. Det er jo kun skolebørn og pensionister, som kan sejle med, når man hverken kan bruge det i weekenderne eller i sæson.
De færreste svinger benene ud af sengen onsdag d. 16 november og tænker: 'skidt med arbejdet - nu sejler jeg sgu til Oslo'.

Der hvor jeg synes, at Swush bør optimere er i managerspillene.
Man bør virkelig lægge noget tid i spillerpriser osv, hvis man ønsker at give kunderne den bedste oplevelse.
Lad os tage et eksempel:
Nuno Mendes er førstevalg på LWB for Paris, som er top3 favoritter til at vinde Champions League.
Hvem har sat prisen på ham? Det ligner sjusk, og det er ærgerligt for helhedsoplevelsen af at skulle undersøge, og vurdere hvad der bedst kan betale sig.

@ 10 Hørt..

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.