Forum

Hvor er forum dog blevet kedeligt,,, Man kan dårligt nok provokere andre til at svine en til... Cykel mig her og cykel mig der... End ikke stabefajl er der plas til (:-) ) .. Det er sgu ikke som i tiden med Guldkort og pjat.... Nok også defor mange at os ( De gamle dropper ud... Det er blevet for kedeligt.. End ikke RMIR kan man få glæde af at drille mere.... Tak for et hyggeligt forum.. Dengang det bar sjovt :-) Agger, Kevin Stur Ellegad, Vinen 8, Guldkortet, og hvad vi ellers pjattede med... Farvel herfra, hvor det sjove var nerven i forum... Jeg takker af,,, Som mange nok ser som en befrielse :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Årh, hold dog din kæft John!

Nej, du har ret, der er ikke meget af “den gamle gnist” tilbage. Skriver selv lidt herinde ifb med cykelspillene, men det er sparsomt.

Kan huske elementer som “alle rytterne”, flere skæve afstemninger og så ellers bare en generelt god omgang (venlig) drilleri.

Dét var tider, der 8-12 år (?) tilbage. Men tider har det bare med at skifte, på godt og på ondt😅

Alle rytterne og deres hjælpere så skævt til Michael Rasmussen da han trak i den gule trøje - undtagen Doktor Ferrari - han kunne godt li' kylling i karry..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Måske vi skulle prøve at finde den gamle “alle rytterne”-tråd frem fra gemmerne, der er vel også kommet et par nye navne til siden da😅

Alle rytterne synes godt om Mette Frederiksens optræden
- undtagen Floyd Landis, - han synes faktisk det var synd for Kandis..

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

God idé med lidt jokes :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3