Forum

Nogle der stadig har en kode tilbage som de ikke får brugt? - i så fald tager jeg gerne imod - send evt kode på mknofler@gmail.com

Jeg fik en tidligere fra en gut og fik den givet til en familie- men de siger at koden allerede er brugt. Så mest interesseret i en der ikke er brugt!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Nå var det den kode du købte af Dennis nede på Skipperkroen for en plov?
Det stunt har han lavet før, har haft fat i ham, han solgte mig en guffer for 18 kr. men dukkede hun op? Arr den gik ikke Granberg.

Nå, må håbe den bemeldte familie ikke allerede var kommet ombord på båden, da de blev bustet med den forfalskede kode, og måtte betale fuld pris. Du har vel godtgjort deres tab i den forbindelse - selvfølgelig har du det.

RMIR du tager pis på os ik’? Ingen køber noget af Dennis fra Skipperkroen🙄🙄🙈🙈
Den gut lover og lover. Men træls hvis du havde fået tjent lidt på en af de gratis koder og så selv fremstår som en svindler. Let tjente penge ellers, hvis man ikke gider have hænderne op af lommen.😉

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??