Forum

Jeg sad lige og så "Highscore" i Serie A. Førstepladsen har 6 Inter-spillere. Hvordan kan det lige lade sig gøre, når der er begrænsning på 4? Øh...

Holdet.dk?


Hvis de har skiftet klub efter at spillet blev oprettet så kan det godt lade sig gøre, man kan så ikke handle før man er nede på max 4 fra samme klub

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

2 af dem må være nyindkøb, som så er købt, før skiftet var endeligt.
Holdet er så låst for udskiftninger, hvis ikke 2 af de 6 skiftes.

TommiFalk12.925Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderGuldbægerTop 10%
Når alt kommer til alt, er der kun 862 man kan stole 100% på!

Tak Benned. Sad lige og tænkte det samme. Men du har altid et svar :)

Quasar One14.880Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Ah jeg forstår. Modtaget!

Jeg troede ellers kun det var Dzeko der var ny, men jeg må have misset noget. :)

Ja det skal jeg ikke kunne forklare, det kan andre kunne forklare, som jeg ser det ud af de 6 han har på holdet så er det kun Dzeko der er skiftet klub, det lidt mærkeligt syntes jeg.
men Serie A er også et lortespil allerede :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Handanovic - de Vrij - Bastoni - Skriniar - Barella spillede alle for Inter sidste sæson
Hvordan kan de så være på et og samme manager hold?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja præcis. Fair nok med Dzeko, men Hr. Junker på førstepladsen burde jo kun have maks 5 Inter-spillere så.

Det er holdet “Piratis”, som i skrivende stund (søndag morgen) ligger nr. 18, der er problemet - altså de 5 spillere fra Inter, som alle var i klubben allerede ved spilstart.

Swush: Hvorfor har det kunnet lade sig gøre? Hvor mange hold i spillet har overskredet grænsen for max antal spillere fra samme klub? Og hvordan vil i gribe det an at rette fejlen/neutralisere denne fordel fra nu af?

Jeg er spændt på hvordan Swush forklarer dette 👀🥲

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Hej

Jeg kan se at det er Alessandro Bastoni der har været fejlplaceret som Spezia-spiller i starten af spillet. Efter han og Edin Dzeko er blevet flyttet til Inter er det dermed blevet muligt for holdet at have de 6 Inter-spillere.

Med venlig hilsen
Christian

Så skulle i jo have slettet ham på Spezia holdet og oprettet ham på Inter holdet i stedet for bare at rykke ham over i Inter trøjen.

Det gjorde i jo for ikke langt tid siden da i havde oprettet en spiller som midtbane og åbenbart ville skifte ham til angriber

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej Christian

Det er forklaringen. Hvad er løsningen?

Det er jo ikke i orden. En fejl der giver en fordel.

Det er ikke godt nok.

Hej alle

Det er korrekt at den fejlanbragte Alessandro Bastoni burde have været deaktiveret. Derefter skulle han have været oprettet som en ny (Inter-) spiller, så det ikke var muligt at modtage vækst på baggrund af fejlen.

Det er desværre ikke er muligt med tilbagevirkende kraft, så vi har overvejet, hvad der ellers kunne være en holdbar løsning. Det bliver sådan, at vi nu internt har flaget hold med "ulovligt" mange Inter-spillere, og hvis sådan et hold havner i præmierne, så forskydes præmielisten, således at det ikke går ud over holdene på de efterfølgende placeringer. Dvs. hvis et "Alessandro Bastoni"-hold f.eks. ender på den endelige 3. plads, så uddeles der to præmier for 3. pladsen - både til 3. og 4. pladsen. 5. pladsen får præmie for 4. pladsen og så fremdeles.

Mvh. Christian