Forum

Jeg synes det ville give god mening at kigge lidt på reglerne til håndboldmanager, så det bliver målrettet mod håndboldspillet. Reglerne er taget direkte fra fodboldspillen. Det kan selvfølgelig rent hypotetisk godt lade sig gøre med et clean sheet i håndbold, men så skal det nok give lidt flere point :-) og det med at kategoriserer spillerne som forsvar, midtbane og angreb er også lidt søgt, når det gælder håndbold.


Det er nok endnu en fejl. Kan ikke forestile mig at det bliver sådan. Swush er nok bare for hurtigt ude,,, Vildt nok.. Det plejer de ikke være :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det skal nok bliver rettet

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej WSimming og andre,

Vi beklager fejlen med håndbold-regelsættet.

Vi får det rettet i morgen tidlig.

Mvh,
Andreas - Holdet.dk

@Andreas - Swush.com

Jeg har flere gange givet jer feedback ifht. håndboldspillene og har flere gange spurgt hvorfor I ikke også laver et spil til kvindernes håndbold OL. I har givet et vagt svar, at der er faldende interesse men jeg mangler noget evidens. Vi er mange som bare gerne vil have håndbold spil, også selvom de danske ladies igen ikke har kvalificeret sig.

Hej Tsartas,

Vi skal skære kagen et sted, og det har vi så valgt at gøre her. Vi har desværre ikke uanede ressourcer, så de skal prioriteres. Til gengæld har vi managerspil på herrenes OL-håndboldturnering, som du sikkert er klar over. Jeg håber, den kan stille din "håndboldmanagersult" en lille smule :-)

mvh,
Andreas - Holdet.dk

Hej Andreas!

Tak for svar. Jo, det er meget fint med spil til herrernes OL og det glæder jeg mig også til :)