Forum

Jf. Play by Play på EHF's hjemmeside scorede Fabian Posch her:

21:49 15 POSCH F Goal centre 9m top centre, 125 km/h

De fleste andre sider har Bilyk til at score på det tidspunkt.

Er der nogen der har adgang til at se hvem der scorede for Østrig 21:49 inde i kamp?

Ret afgørende om han får pts for 9 eller 10 mål.


Jeg så kampen og er 100% sikker på at Bilyk lavede 10 scoringer. Ved ikk hvordan man er kommet frem til 9 i den officielle rapport...

Österreich – Ukraine 34:30 (18:17). Wr. Stadthalle, 8.000.
Tore: Bilyk 10, Weber 8, Bozovic 7, Frimmel, Posch je 3, Santos, Zeiner, Zivkovic je 1. Beste Werfer UKR: Kosakewtisch 7, Schukow 6

Der er rigtig skidt arbejde af den EHF ansvarlige her. Da alle østrigske sportssider har Bilyk noteret for 10 mål.

til gengæld har hans bror siddet ved assist bordet, for han får ligeså mange assister som flere af de andre hold tilsammen....

Tjah, Sagosen og Lazarov har fået 7 assist. Så det er næsten det samme.

At Bilyk kun bliver noteret for 9 mål fremfor 10, kommer til at få stor betydning. Elendigt arbejde af EHF.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det retter de da forhåbentligt

Hvor Præcis ser i egentlig det med assist jeg kan ikke lige finde
Jeg syntes jeg har kigget alle mulige steder på men2020@ehf-euro.com

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Lazarov lavede vel ikke en eneste assist idag så vidt jeg så. Hver gang han lagde op til fløj og streg blev der brændt

Jeg har fundet det, tak Kingo :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Netop tjekket på ehf's hjemmeside. Bilyk blir snydt for et mål efter 21:43.

https://www.ehftv.com/us/-video/austria-ukraine/1856-857

Kan vi få en fra holdet.dk på banen?

Man kan ikke begynde og ændre i antal mål i forhold til kamprapport selvom det er en fejl.
Ellers skal man også til at rette alle assists, og så bliver det lige pludselig noget langhåret arbejde for SWUSH.

Selvfølgelig kan man da det. Her er det jo helt tydeligt, når man ser kampen, at Bilyk faktisk laver 10 mål. Det kan da ikke passe at folk bliver snydt for den ekstra gevinst, fordi der bliver lavet fejl andet steds?

Citat fra spillets regler “I tilfælde af gentagne konstaterbare fejl i de officielle kampreferater, kan det blive nødvendigt delvist at opdatere på baggrund af andre kilder end de officielle kampreferater.”

Tilgengæld fik Bilyk foræret 8 assists :)

Man kan diskutere assists - men man kan ikke diskutere mål. SWUSH få nu lige ændret Bilyks antal til 10 mål!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig. Assist er en vurderingssag, mens mål er direkte konstaterbart

Fuldstændig enig også her. Sad og så kampen og jublede helt vildt da han scorede mål nr 10 da jeg har ham som anfører på mit bedste hold.
Men jeg jublede nok for tidligt, da jeg kan se han kun er noteret for 9 mål. Kan da ikke være rigtig man skal til at analysere hvem der sidder som repræsentant for EHF og ikke kan tælle til 10.. syntes helt bestemt at swush må og skal træde til handling her..!!!

Helt enig. Det må rettes at Swush. Det ødelægger jo spillet, hvis ikke man kan regne med, hvor mange mål der scores af de enkelte spillere

Enten støtter man sig 100% til den officielle side eller også gør man ikke. Swush kan ikke gå ind og ændre håbløse fejl som denne. Jeg har talt 3-4 brændte straffekast noteret til den forkerte spiller. Det samme med misset fb. Og så er der assist situationen som er helt skæv og som man i så fald ikke kan bygge et seriøst drømmeholdsspil over.

Kan du ikke lige komme med de 3-4 brædte straffe kast til forkerte spillere, så skal jeg nok tjekke op på det og prøve at få det rettet

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Swush regler siger bare noget andet “I tilfælde af gentagne konstaterbare fejl i de officielle kampreferater, kan det blive nødvendigt delvist at opdatere på baggrund af andre kilder end de officielle kampreferater.”

Det med at man vil rette efter flere konstaterbare fejl står selvfølgelig i relation til feks assists eller brændt kontra hvor man bare ikke entydigt kan sige om det skal noteres assists eller ej. Men en MÅLSCORER er entydig, og man kan med sikkerhed sige hvem der scorer i en håndboldkamp. Og når man med sikkerhed konstaterer at Bilyk scorer 10 mål, så skal han naturligvis krediteres for det. Man kan vel ej heller forestille sig en situation i et fodboldspil hvor man feks indiskutabelt ser Messi lave hattrick, og at en rapport efterfølgende fejlagtigt giver ham 2 mål, og at dette ikke skulle rettes. Det er IKKE tale om en vurdering- der er tale om en kendsgerning hvor en gal stregspiller er noteret for Bilyks mål. Aner ikke om arrangøren skal bruge registreringerne til noget, for skal de det bliver det selvfølgelig rettet, men så nok først på et tidspunkt hvor Swush ikke kan rette det. Fatter over hovedet ikke diskussionen og eneste argument imod at levere Bilyk point forhold til hans reelle scoringer må være hvis man ikke lige har ham i spillet.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tænker også det er entydigt at man brænder et straffekast

Ja, og så skal det da rettes- men som Benned siger må du jo lægge de 4 eksempler frem. Jeg kender ikke til nogle.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hollands keeper B. Ravensbergen reddede et straffe i 1. halvleg mod Letland, som ikke er blevet noteret. Der er så mange fejl, så det bliver helt håbløst at holde styr på hvis ikke man følger EHF's kamprapporter.

"Fatter over hovedet ikke diskussionen og eneste argument imod at levere Bilyk point forhold til hans reelle scoringer må være hvis man ikke lige har ham i spillet."

Argumentet er at Swush vil lade de officielle rapporter stå som pointgivende i hele spillet. De har heller ikke tid til at sidde og se alle kampene og vurdere hvilken rapport som er rigtig.

Der er MASSER af fejl og det må vi leve med denne gang.

Næste gang burde man måske kigge på om der skal gives så mange points for assists (om nogen), brændte kontra eller andet, når der nu ikke er styr på det.

Jeg er dog enig i at der bør være 100% styr på scoringer

"Vi forbeholder os dog ret til at vurdere ændringerne enkeltvis, og det er alene Swush.com som afgør om der foretages korrektioner i spillet!"

Det er jo en kæmpe konkurrenceforvridning hvis man ikke tildeler målet til bilyik? Det jo samme som hvis forkert antal scoret mål står i kamprapporten, så skal målmanden heller ikke have retlig bonus selvom alle ved hvad kampen blev?
Det tager vel ikke 4 minutter at gennemtjekke om han scoret 10 mål. Kom igang inde på kontoret.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

I lyder meget sikre på, at Bilyk har scoret 10 mål. Jeg så ikke kampen og ved derfor ikke, hvad der er rigtigt og forkert. Det er dog kun zeitung (østrigsk avis) og resultat.dk som har ham til 10 mål. Alle andre steder, hvor jeg har tjekket står han noteret for 9 mål.

@27 Du kan tage livetracker kamprapporten og se de 9 mål han scorer + 21:49, jeg så heller ikke kampen men det tog mig 3 minutter at se bolden gå i mål 10 gange hvor bilyk har sidste hånd på. Det er 130k vækst for mange og 260K for mange andre, en assist fra eller til herrebevares det er charmen, men det her er jo helt skævt.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Kan du sende link, så vi kan Bilyks 10 mål?

Det er målet til 12-11 der er noteret forkert.
Ingen tvivl om at det er Bilyk der scorer men det har givet målet til Posch

Du kan se det i video der er linket til lidt længere oppe i tråden. Ca 56 min inde i videoen og man kan godt spole lige som i gamle dage

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

https://www.ehftv.com/int-/video/austria-ukraine/185-6857 - jeg fandt at tv2play var nemmere at navigere i

https://men2020.ehf-euro.-com/schedule-results/final--tournament/preliminary-ro-und/group-b/ og så tryk på "play-by-play" rapporten under kampen

ctrl + s/f bilyk shot se skudende og så 21:49

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Kan ikke se alle videoer på ehf's hjemmeside, grundet lande restriktioner. Hvordan kan I se den video? Men det er da klart, at hvis han har scoret 10 mål så skal han også have for det

Jeg så kampen og jublede helt vildt da Bilyk lavede sin 10ende. Et mål kan ikke diskuteres. RMIR's eksempel med Messi er spot on.

De eneste som herinde forsøger halvhjertet at argumentere for at der ikke skal ændres, er dem som ikke har Bilyk. De griner hånligt for dem selv over det her.

Der er ikke noget fedt ved et drømmeholdsspil, som så åbentlyst ikke afspejler hvad der reelt skete i kampen.

Kan vi i det mindste få et svar fra SWUSH?

Jeg fik det til at virke. Ser hele kampen igennem senere, men spolede lidt og da han scorer sit sidste mål til 32-29, så skriver de 9/15 på streamet.

De skrev også på streamet at Uwe i første kamp scorer sit første mål på straffe, da det var hans andet. Det er kamprapproterne som man går udfra, og der er der en klar fejl. Du kan se alle 10 mål senere :)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Bilyk mål:
TID : Stilling
5:39 : 3-3 Mål nummer 1
6:23 : 4-4 Mål nummer 2
18:04 : 10-9 Mål nummer 3
21:49 : 12-11 Mål nummer 4
29:55 : 18-17 Mål nummer 5
35:26 : 21-19 Mål nummer 6
36:26 : 22:20 Mål nummer 7
52:19 : 29-28 Mål nummer 8
56:21 : 31-29 Mål nummer 9
57:22 : 32:29 Mål nummer 10

Så der vidst ikke mere at snakke om der.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Hej

Vi er nødt til at følge de officielle kamprapporter. Det gælder for alle event-typer - også mål.

Hvis vi afviger fra de officielle kamprapporter, så rykker vi ved noget helt principielt, og selv om det er mange point/vækst det drejer sig om, så kan en anden type fejl i en anden situation være helt afgørende for placeringer i spillet.

Hvis der kommer en officiel ændring (inden for en acceptabel tidsramme = de nærmeste runder) så korrigerer vi det også. Men ellers vil de 9 mål blive stående.

Mvh. Christian

Det er sgu også for meget at forlange at I ser på det i 5 minutter? Som RMIR skriver ville I jo aldrig gøre sådan en kæmpe undtagelse for en fodbold kamp. I har jo seriøst al data foran jer uden at løfte en finger. Tænker de 250k i river i overskud godt kan bruges på en 10 minutters server opdatering.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

og ja EHF retter det også da det kan have indflydelse på turneringens topscorer = oddset, så hvorfor ikke bare gøre det nu så I giver en fair chance for alle til at investere deres retmæssig vækst. Sørme ærgerligt at tabe en penge pulje med gutterne fordi man ikke kan købe de spillere man gerne vil.....

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Ellers må alle jo bare skrive til EHF på Twitter og på http://www.eurohandball.c-om/ at de skal rette det.

Jeg har prøvet at skrive til EHF lidt forskellige steder allerede i går aftes men de har jo travlt med en turnering og svarer jo nok først tilbage på fjolsets skriverier når turneringen er slut.

Swush gør det jo nok ikke, de har jo fået de penge ud af spillet der var muligt så nu koncentrer de sig nok om det næste spil, hvis der kommer flere spil det ved man jo ikke

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Altså seriøst, det er ét mål det drejer sig om … den eneste grund til, der himles op omkring det er jo, at det præcis er mål nummer 10 …

Det er da langt mere skandaløst, at Bilyk skal have foræret 5-6 assist som Mikkel Hansen eksempelvis ikke får, det er lige 146.000.

Stats er jo fuldstændig håbløse på så mange områder, at det absolut ikke giver mening at skulle rette én bestemt situation.

Fjern nu bare assist, misset FB, reddet/brændt straffe indtil, der er en dataleverandør, der kan levere bare tilnærmelsesvis noget, der minder om sandheden!

Lige et lille spørgsmål.
Vil i ændre væksten, når EHF finder ud af at de har lavet en klokkeklar fejl, som i gjorde det med Harry Kane’s mål(Det der blev taget fra Eriksen)? Her snakker jeg ikke bare inden i dag klokken 18.15.
For hvis i først laver det om efter endt spil(Hvor jeg tror EHF nosser sammen, da de har meget andet og tænke på) så kan det da først give ramaskrig.
I skriver selv i regler, at der kan ændres hvis EHF klokker i det, og det kan da ikke være mere tydeligt her, hvis i ellers gider bruge 10 min. på jeres betalende kunder. Eller er i fløjtende ligeglade og skummer bare fløder?

På hjemmesiden for slutrunden (men2020.eh-euro.com) står Bilyk som topscorer med 22 mål. Endvidere står han noteret for 10 mål mod Ukraine. Det er således et spørgsmål om, hvilke kilder swush benytter sig af:
https://livecache.sportre-sult.com/node/binaryData/H-BL_PROD/HBEC20M/PDF_P09GP.-PDF?h=5Pt3SFqoy8FtGjw1tm/G-sBWcGUk=

Kamprapporten er ændret også nu. Bilyk står noteret for 10 mål

Perfekt. Så skal vi bare have det opdateret inden runde start Swush :-)

Kan de godt rette det når spillerhandel er åben? Jeg mener sådan noget skal rettes inden spillerhandel åbner - så det var kl 23.59 i går.

Christian fra Swish.com

EHF har rettet til 10 nu, så i korrigerer vel også?

Ah kan se swush har skrevet ovenover at de vil rette det hvis der kommer en officiel ændring inden for de nærmeste runder. Nevermind

Så ser den ud til at være opdateret! Godt arbejde Swush :)

På tide ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Synes da ikke jeg har rykket mig. Og jeg havde ham som anfører...

Palmarsson 26.000.....

Manden lavede en milliard assister....

Griner

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

De logger jo fuldstændig til grin. Tror sgu ikke de er blevet briefet ordentligt. Det er jo ingen linje i forhold til, hvornår der er assist eller ej...

Hvis det står til rette, så opgiver jeg altså dette EM spil.
Det er jo fir latterligt....

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019