Forum

Folk der kender en hjemmeside til at se målscorere på handboldkampene? Altså træningskampene. Kan ikke finde noget på europamester.dk

Romme17.085Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%
Ægte manager

Tror ikke der er én hjemmeside, du skal nok ud og bruge en del forskellige!

Så går det løs!

Slut med research og timers søgen efter guldkorn på tvivlsomme Balkan hjemmesider.

Vanen tro løftes en lille smule for guldkorn og hints til fiduser, og ikke mindst taktiske genialiteter. :-)

Først den vigtigste: Danmark er en klasse bedre end alle andre og bliver helt ubesværet mestre!

Til første runde skal du dog ikke have danskere på - bortset fra måske 1 eller 2. Men allerede til 2 runde er der all in på DK, også selvom vi kommer til at se at flere af de store bliver sparet mere end de plejer, fordi vi kan vinde let selv med reserver. Læg lige mærke til hvor mange kasser MD sender ind i træningskampene.

Vanen tro bliver Frankrig værste konkurrent til DK, og med et par lette åbningskampe, er man godt på vej ved valg af de rigtige bagspillere herfra.

De stærkeste fløje finder du u Spanien - Sole er hver en krone værd.

Lazarov er overkill- han er småskadet og har i sæsonen set mere og mere træt ud.

Langt større værdi i at tage jernmænd fra Letland, Ukraine, Schweitz og must have bomberen fra Tjekkiet.

Fiduser? Tjae ... udover et par glødende varme og billige fra Danmark så er årets fund til prisen fra Kroatien! Men der findes guld hos både Østrig, Holland og Island.

Taktik: igen er det om at nappe rigtig målmand til hver runde - og naturligvis fristende at gøre ham til kaptajn. Nap feks modstander målmanden til Ukraine hver gang - sikker strategi.

Ps) Tyskland bliver røv og nøgler!

Ged barberet.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tyskland i semi RMIR ;)

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Tøsepige - vidste du godt at den der laver størst vækst i runde 1 kommer fra Schweitz? - nr 2 kommer fra Østrig! Du så det først her!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

En smule røgslør her, som sædvanlig. Her er mere håndfaste tip: de bedste af dem, der blev sorteret fra:

Mål: Tomas Galia, Tjekkiet.
Bag: Filip Taleski, Nordmakedonien
Bag: Paul Drux, Tyskland
Bag: Marko Mamic, Kroatien
Streg: Hendrik Pekeler, Tyskland
Fløj: Jeffrey Boomhouwer, Holland
Fløj: Tilen Kodrin, Slovenien

Fantastisk start - Gensheimer med 2 brændte af 3 straffer - herefter direkte rødt!

Gisp!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så blev 29,5% af holdene smadret med Uwes skud direkte i madkassen på Hollands målmand, selvfølgelig er han anfører på 2 af mine hold, typisk mit drømmeholds-held !

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Er der en bug hos Swush? Kan da slet ikke få spillernes vækst til at passe med holdets værdier på topholdene?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

brok brok brok ............. selvfølgelig fik Maqueda også rødt kort :-(

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

overholdet swush egentlig udbetalingsreglerne med 280k i indbetaling men 50k præmier? Spørg fordi jeg ikke ved det, syntes bare det er en stor difference?

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Jeg har ikke så meget forstand på det der
MEN 50k i præmier det lyder fint MEN i hvilket spil er det?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg er enig Hr. Guldbæk, i EM håndbold er der lidt over 3500 med i præmiepuljen, hvilket giver ca. 280000 i indbetaling. Nu har jeg ikke regnet præmierne sammen, men 1. præmien er 10000 hvilket svarer til at vinderen får 1/28-del af indbetalingen.

Den totale del til præmier er 1/5,5-del af den totale indbetaling.

Hvis jeg arrangerede en turnering i et eller andet, hvor man gav 100 kr. for at deltage og der var 10 deltagere, så tror jeg ikke at vinderen ville blive ret glad for at få 36 kr. for at vinde den turnering.

Mit bud er at lysten til og deltage i mine turneringer ville være ret lille fremover.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Ja jeg undrer mig da de ofte i fodbold spil er højere trods der ikke er flere deltagere som sådan...

Burde vel være en variabel af indbetalingerne, klasselotteriet og skrabelodsindustrien var ihvertfald ikke sluppet af sted med den form for udbetalingsrater, derfor undrer det mig om der ikke er regler på området som ikke bliver overholdt :-)

Deltager egentlig også kun for sjov men når man får 250 kr for at blive nummer 6 ud af en pulje på 280.000k så undres mand da haha

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

og medregnet er så ikke basis hold som køber guld eller kontrakter efterfølgende. Eller guld hold uden præmier som så er ren profit oven i.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Havde faktisk en korrespondance med Swush sidste år om denne problemstilling. Synes også de er lidt nærige med præmierne, når man tænker på hvor mange der er med :)

Hej Christian,

Hvordan kan det være der kun er præmier for ca. 25.000 kr., når der har været 3300 hold med x 70kr = 236.000,- ?

Det er ikke en klage men bare af ren nysgerrighed, om det kan betale sig at købe et guldhold, hvis det er under 10% af indskuddet der går til præmier?

Mvh. Lasse

Hej Lasse

Prisforskellen på Guld og Guld+ (med præmiedeltagelse) er kr. 20,- og det er dette ekstrabeløb, der finansierer præmier og præmieregnskab.

Generelt opererer vi med tre kategorier af spil som er afgørende for præmiestørrelsen. På baggrund af det pæne fremmøde i dette års VM for herrer kan det ikke udelukkes at herrehåndbold fremadrettet skal rykkes et niveau op.

Men hvis vi taler tilbagebetalingsprocenter-, så kan managerspil ikke sammenlignes med betting generelt. Dertil er byrden til opsætning og drift helt anderledes.

--

Med venlig hilsen
Christian, Swush.com

Tak for hurtigt svar.

Kan godt være det ikke er mig der er ordentlig inde i tingene, men hvad går de første 60 kr. for alle der har købt guld og guld+ så til?

Hej Lasse

Deltagergebyret gør det muligt for os at drive virksomheden. Dvs. der går penge til alt hvad du kender af udgifter for andre virksomheder såsom lønninger, husleje, dataleverandører, hosting, skat, spilafgift, revisor osv. Og så er det jo også meningen at virksomheden skal give overskud.

--

Med venlig hilsen
Christian, Swush.com

Så der går en 20er til præmier fra hvert guld+ hold ?

Der er lidt over 3500 med i præmiepuljen, ganger det med 20, det giver 70.000 kr. til præmier.

Hvorfor er der så kun præmier for ca. 25.000 kr. ?

For mig er præmiestørrelsen ikke afgørende for hvor mange hold jeg laver, men der ser bare en anelse suspekt ud, eller er det bare mig ?

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

@17 ... Det er nok efterhånden 6-7 år siden at Swush gik fra at have nogenlunde habile præmier - helt uden at overdrive, men der VAR et nogenlunde meningsfyldt niveau for præmierne engang - Siden da er det gået fra meningsfyldt og forklarligt og til i dag at være uforståeligt, flabet og fornærmende!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Alle de seriøse har vel bilyik som anf hehe

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

@19 Glimrende med Bilyk, men uanset en decideret fejl at have ham som anfører. Sagosen er naturligvis manden at have på den post.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sago spiller desværre kun på halv kraft og må nøjes med 7 mål og 4 assist i første halvleg og han ender jo nok på bænken efter 10 min af anden halvleg

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

@19 ... du HAR simpelthen ikke Sagosen over hovedet på nogle af dine hold. Hvad h..... er meningen??? SAGOSEN er naturligvis første på holdkortet - kom nu ind i kampen, tøsepige.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sagosen vil blive sparet efter lidt tid i 2 halvleg - men han når mageligt 10 mål og nok også 10 assists.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det var vel så nr 11 med det straffe

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Sagosen spiller så imod frankrig og portugal nu, held og lykke med det siger jeg bare :) Og det er personlige årsager jeg ikke har ham, bryder mig ikke om manden. + det var det samme med frolova for rusland, brænder han et straffe så han ikke meget værd i de næste to kampe.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"