Forum

Hej Swush. Lad os glemme alt om etape 19, touren, og at det er skide træls at have skiftet Jonas Wind og Wilczek ud til runden i suppen..

Næææ lad os snakke om Serie A manager.

Er det noget der er på tegnebrættet? jeg vil gerne slå et rigtigt stort slag for at den er mindst lige så attraktiv som La Liga. Hvis ikke å styrke så på indbyrdes hold. Folk vil selvfølgelig have juve spillere, og I vil selvfølgelig (håber jeg) gøre det mindre attraktivt at vælge dem, pga høje priser.

Juventus
Torino FC
Napoli
AC Milan
Inter
AS Roma
Bologna
Lazio
Udinese
Parma
Sampdoria
Genoa

m.m

Der er så mange fede hold. Jeg er helt med på at top 3-4 i La Liga er noget særligt, men nøøøøj hvor kunne det være sjovt, at vælge spillere nogle af de listede klubber her.

Er der ikke plads til en liga mere? Forstå mig ret, det er jo ikke fordi der er noget galdt i konstant at købe spillere fra top 2 i spanien, der skal spille mod Levante eller Eibar m.m.. Det har også sin charme, men jeg tror I vil få lige så mange tilmeldinger næsten til Serie A.

Peace, Love and Viktor Fischer Jinx herfra ;)

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Så vidt jeg ved, har de haft det oppe og vende på redaktionen. Men hvor langt de er, eller om projektet er droppet igen ved jeg ikke :-)

Askemayn22.435Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

+1

Enig! Har jeg også snakket med min kollega om et par gange.

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Enig!

Enig. Vil hellere lave et Serie A hold end et La Liga hold.

Hvis vi kigger på sidste sæsons tabel ser man også at Juventus ikke smadrer ligaen med mål. Nr 1 i Italien scorer således +70 mål på sæsonen, men det er ikke dem der har scoret flest.

Det er Atalanta, der ender som nr 3 med +77 mål. Napoli på en 2 plads med +74 mål.

Dvs i Italien, top 3 er:

1. juventus +70 mål
2. Napoli +74 mål
3. Atalanta +77 mål

Nummer 1 i ligaen har hhv -4 og -7 scorede mål ift nummer 2 og 3.

I spanien er der Barcelona, som smadrer alt modstand:

Barcelona scorer +90 mål i sæsonen. Nummer 2 på målfronten er Real Madrid med +63 mål og nummer 3 er Sevilla med +62 mål. Det er jo en helt vild forskel.

Tager vi top 3 i point ser der således ud.

1. barcelona +90 mål
2. Atletico Madrid + 55 mål
3. Real Madrid +63 mål

Nummer 1 i ligaen har hhv +35 mål ned til nummer 2 og +27 mål ned til nummer 3.

Her mener jeg at Serie A er lidt anderledes. Ikke at det ikke også at sjovt at gætte sig til hvem man skal gøre til Kaptajn for Barcelona når de skal smadre Alaves 8-0, som sagt har det også sin charme. Jeg syntes bare der også burde være plads til et spil, som Serie A, fordi at det ikke partout er givet at nummer 1 smadrer alle målene ind og at der er mere jævnbyrdighed mellem målene.

Der burde være plads til begge :)

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Godt være de ikke smadre ligaen med mål MEN Juventus har vel vundet de sidste 10 år i træk og havde de ikke satset alt på CL sidste sæson havde de vundet med over 20 point og nok også lige klasket 10-12 stykker ekstra i nettet

Jeg er træt af alle de fodbold spil med kampe hver eneste dag i alle turneringer, tit er første kamp i runden fredag mens sidste kamp er mandag nogen gange endda tirsdag det røvsygt.

Men jeg er jo også gammel og savner at alle kampe i en runde bliver spillet samme dag, sorry men der er rigeligt med fodbold spil at vælge imellem og der er jo ikke for mange med i dem der er efterhånden

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er også helt fint :) Alle har sin mening.

Jeg er dog enig i at fodbold skal spilles søndag kl 15.00, og at Premier League spilles lørdag. Jeg kan huske de unge dage med Star pilsner og DONG! mens man sad og bandede over ens tips 13 kupon... Jeg mener det kørte på tv2 eller DR med Tommy Troelsen.. Det var satme tider!

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Serie A er ligeså god så de andre store ligaer. Helt oplagt, at der kommer et Serie A spil!

Quasar One14.545Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Og så slog det mig. Slam! Hvis de mangler personale i Swush til alle de nye forslag: ansæt flere, det skal nok løbe rundt kære Swush

Quasar One14.545Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Vil også meget hellere spille Serie A end La liga.

Siden tråden er oprettet, så er Kjær og Zlatan endt i Milan, måske Eriksen til Inter og en masse kampe på TV2 Sport X.

Er der stadig ikke nogen interesse i at lave serie A??
Der kommer jo flere og flere danskere til - for ikke at nævne de øvrige verdensstjerner der løber rundt nede i støvlelandet.

Vi vil ha' Serie A!!!

Quasar One14.545Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Hej gode mennesker bag holdet.dk. Folket vil have Serie A. Hvad siger I til de mange kommentarer? Er der noget på vej?

Jeg er også klart fortaler for Serie A > La Liga!

Jeg lover at lave massere af hold, holdet!

<Slettet>

<Slettet bruger>

Nej tak.. Ikke flere fodboldspil med ca 2.000 deltagere.. Vi har set det med La Liga og Bundesliga. Der er bare ikke stor nok interesse. Få nu bare styr på de andre spil først.... Der er masser af fejl, og de skal rettes før man kaster sig ud i nye spil.

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Men både Bundesligaen og La Liga har næsten 6.000 deltagere?

Kommer an på hvordan man vælger at se på det, i mine øjne er der kun 839 hold med i La Liga, og pt er der lidt over 500 i BL

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Slettet bruger>

Præcis, Benned. Man må se på betalende hold... Og der står det skidt til :-(

John Andersen30.730Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ja det kan jeg godt se. Så ligger det jo i samme kategori som Golf Manager.

Uanset hvad, føler jeg stadig at der skal være plads til de mindre niché-spil, og jeg er derfor stadig fortaler for, at få Serie A implementeret!