Forum

Kommer holdet.dk til at sponsorerer maniagers podcast i den kommende sæson?

Efter kæmpe succes sidste sæson, ville man da undre sig hvis ikke, når nu der er overskud i million klassen 😉

God sæson til alle.


+1

-1 sorry Frederik

Hvad er det også noget pjat at have Juncker til at hjælpe forskellige steder herinde og sende mails ud til folk om hvem der er gode bud.

Det er et manager spil hvor vi spiller mod hinanden om præmier (i swush øjne kæmpe præmie endda) der er en masser puljer rundt om på job og klubber der spiller om ære, håneret osv

Man må sgu da selv skaffe sig de oplysninger på div hjemmesider...

Jeg kravler op i mit træ igen sorry

Bennedbæk226.200Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

+1 Benned.

Er helt hundrede med på hvad du skriver. Der er squ alt for meget nursing
rundt af såkaldte eksperter og tidligere vindere. Lad folk selv drage deres
egen konklusioner ud fra de tonsvis af hjemmesider hvor man kan søge
god og brugbar info.

Den bedste hjælp man kan få, er at lære at hjælpe sig selv. Bliv du bare
hernede på jorden, Benned - det er en helt relevant kritik du rejser :-)

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

0 - Podcasts er ikke lige mig (går for langsomt), men synes generelt at jo mere information man kan få frem til deltagerne jo bedre. Den kedelige del af det her spil er al den information man skal samle for at være med. Den spændende del er at træffe de rigtige beslutninger ud fra de oplysninger man nu har. Tror det er sjældent der er nogen der vinder de her spil ved blankt at kopiere "eksperternes" råd.

Og så synes jeg jo det er sjovere hvis konkurrencen er hård. Jeg gider heller ikke spille matador med folk, der ikke har fattet de skal købe Rådhuspladsen når de lander på den.

Helt enig med Bennedbæk her.

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Enig med Bennedbæk. En ting er feltet, der allerede har stor indflydelse på valgene her. Men de hjælper ikke direkte i forhold til spillene her, hvorfor du selv skal overveje, hvad der taktisk er smartest. Med maniager, der får du også foræret de taktiske overvejelse og så er der ikke meget tilbage, som kan differentiere de dygtige fra de mindre dygtige.

Jeg er også fuldkommen enig med Benned.
Er op til en selv at skaffe de krævede oplysninger og statistikker mv.

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

mit største ønske er at få fjernet popularitets procenterne inden spilstart og efterfølgende. Det samme med trends funktionen.

MartinHJ3.055PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Jeg er gået lidt i modsat retning med hvad jeg syntes om alt den info... jeg syntes egentligt det er helt fint nu, mest fordi de ofte tager fejl i en vis grad i hvert fald, så bare fordi det er såkaldte eksperter der udtaler sig, er de lige så skæve som en svensker i Helsingør..

Helt enig med Bennedbæk.

For mig har det sjove i managerspil altid været at søge informationer, som man (i hvert fald selv) tror kan give en taktisk fordel.

Det kan man selvfølgelig stadig forsøge, men jo flere informationer, der gives fra Swush/Maniager jo sværere er det at finde guldkorn.

Swush har popularitetsværdierne, som efter min mening skal væk, og Maniager har deres podcast, som jeg dog ikke er for imponeret af kvaliteten af. Men podcasten trækker mange managers med i samme retning, og HVIS de nu har ret i nogle af deres bud, så blir det dyrt at lege “Rasmus modsat”. Selvfølgelig kan man også vinde stort ved at gå mod strømmen, men er man i tvivl, tror jeg, man vil hælde til at vælge det sikre (det samme som alle andre).

Jo flere informationer, jo mere ens blir holdene. Jo mere ens holdene blir, jo større betydning får held. Og er der noget, managers ikke bryder sig om, så er det held. Man vil gerne kunne se en sammenhæng mellem sin forberedelse og sine beslutninger og sit resultat. Også når man har truffet dårlige beslutninger efter at have misset informationer i sin forberedelse.

Jo flere ens hold, jo større er chancen for, at man egentlig har truffet en del rigtige beslutninger (som 10.000 andre), men så taber til en, der er heldig lige at have en eller anden debuterende 18-årig, som blir ramt i nakken og får godskrevet målet af Swush.

Interesserne er formentlig for store til, at der ændres på hjælpen til managerspillene, men ville være fedt, hvis man igen kunne få et managerspil skåret ind til benet uden alle de barnepiger.

Enig med de fleste af Jer. Væk med trend samt popularitetsværdierne.

Helt enig!! Væk med det!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019