Forum

Hej alle sammen

Vi lancerer Golf Manager 2019.

Jeg beklager selvfølgelig at vi meldte anderledes ud, men vi har ændret holdning, som det jo nogen gange sker.

Vi har læst jeres mange fine indlæg, hvilket har fået os til at genoverveje situationen. Det sammenkoblet med, at vi får en ny kollega, som starter næste måned og kan bidrage til at forbedre driften, gør at vi lancere spillet alligevel.

Jeg var for hurtig på aftrækkeren, da jeg meldte det ude til hjørne. Hvilket jeg selvfølgelig beklager. Der har nu været VAR inde over situationen og (golf)bolden er stadig i spil. Vi lancerer altså Golf Manager 2019 om ca. 14 dage og spillet starter til US Masters torsdag d. 11 april.

Jeg håber, I stadig har mod på at tage en virtuel golf-dyst.

Mvh Jens, Swush.com


Må jeg også deltage med mit ene hold, selvom I blev så sure over
mit indlæg, sendt under Golfafstemning, at I fjernede det for 5 minutter
siden?

Men absolut stor cadeau til ledelsen, for at omgøre en måske ikke
helt gennemtænkt beslutning - det skal I squ have tak for.

Respekt herfra!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Stærkt!!

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

KÆMPE RESPEKT TIL SWUSH!!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Det var da en glædelig nyhed. Alle kan begå fejl, men det er de færreste der har nosser til at erkende og undskylde for det. Godt gået.

Tror det skal fejres med et guldhold mere end jeg plejer

Att: Mox

Jeg tror dit indlæg blev slettet fordi du nævner et konkurrerende managerspil. Sådanne indlæg mener jeg altid er blevet slettet :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@ #1

Selvfølgelig må du være med - ALLE er velkomne til Golf Manager 2019

Hurrah!!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

@5 Tak for info, John A - det lyder som en rimelig forklaring, og jeg er ikke
spor sur. Vi er videre, og jeg overvejer endda at fejre det med et ekstra hold
til Golfmanager 2019.

Det skal nævnes at jeg er en KÆMPE-FAN af Danske Spil. Jeg elsker når
DS en gang årligt deler ud af deres overskud, og at Søndre Bøvelse FC får
10k til deres sandkassehold. Hos alle andre spilfirmaer godt alt overskuddet
direkte i ejernes lommer, og da støtter jeg helt klart DS's fordelingspolitik
ifht overskuddet.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Sådan Mox - god ide at stille et ekstra Golf-hold og støtte op om beslutningen med at fortsætte!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

"godt" = går

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Også en KÆMPE-tak til Thomas Adam, for hans vedholdende kamp for
bevarelse af DK's bedste sæsonlange golfmanagerspil - det nytter squ
at kæmpe og argumentere for sine synspunkter.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Kong-Fu-is manager? :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det er fandme stærkt arbejde Swush...

Hvis folk ikke stiller med 75 guldhold hver, er det sq for dårligt..

Der har jo ikke været en større shitstorm i DK siden kähler-vaserne...

Mindre end 5000 guldhold så ryger det nok i skralderen til næste år...

Såvidt jeg husker var der knap 700 guldhold sidste år - lad os se om vi ikke kan gøre det bedre i år, så vi kan fremtidssikre Golf Manager!

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tror og håber der kommer betydeligt flere guld hold i år som reaktion.
Og spillet skal selvfølgelig ellers være som det plejer; baseret på European tour krydret med majors og WGC's. 5 lag af spillere, 15 udskiftninger osv

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

👍👍👍👍

Godt gået swush - respekt for beslutningen.

Så skal der researches, så alt er på plads 11/4. Har aldrig haft 2 eller flere hold med før. Er det for naivt at bede om hjælp til, hvordan 2 eller flere hold sættes bedst op?

Samme grundstamme og så forskellige der skiftes med, eller hvad er fidusen?

Fantastisk... stor respekt herfra

Sådan !!!!

Sommeren er reddet 👍🏻⛳️🏌️‍♂️

Var ellers gået igang med at forberede et alternativ - det slap vi så for

Tak Swush
Dejligt at I lytter til kunderne :)
Det bliver til et par ekstra hold herfra i år.

Sådan Swush! 👍👍👍
Så vil jeg kaste mig over analysearbejdet alligevel, og se om jeg kan finde et par uopdagede diamanter i golfverden 😉

Dejlig overraskelse. Sommeren er reddet

@Swush

Hvornår regner I med at åbne for golfspillet?
Der er kun lidt over tre uger til det går løs på Augusta så er det for meget at håbe på I kan åbne for spillet allerede ultimo denne uge?

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

  1. 22
For 4 dage siden startede tråden hvor der blev skrevet spillet åbner om 14 dage. Så mon ikke der er ca. 10 dages ventetid endnu.

JustInHome8.275Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
ikke noget

Hehe. Havde lige misset den med de 14 dage. Normalt åbnes der op ca 3 uger før spilstart.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Fed ombestemmelse ! Laver klart nogle hold ! Husk fede præmier også !

Det er altså en stærk “rygcrawl” (læs: ombestemmelse)

Ser frem til spillet med stor glæde

🙏🙏🙏

Quasar One14.880Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Bliver der ikke snart trykket på Start :-)
Jo længere der er inden Masters jo flere kunder i bixen.

Martin Juhl32.235Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%SølvbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%SølvbægerPræmievinderGuldbæger
Have you anything to declare?? Yeah, don´t go to England.

Jo, det kommer snart. Swush skrev for 12 dage siden at det ville komme om ca. 14 dage, så det varer nok ikke længe nu.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

plejer I at tage mange fra UK f.eks 5-7

nej

Hvilke baner spilles i runde 14 og 15? Synes ikke, det fremgår af rundeoversigten.. eller er der bare 28 runder i spillet?

Ret sikker på der kun er 28 runder i spillet.
De har sikkert startet op med 30 på tegnebrættet men et par af dem er slettet da de ikke passer ind her

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

De tidligere år har der været turneringer i de uger, men ikke i år. Så hvis man har sat spillet op efter de samme nummer spillerunder som normalt, så har det nok været nemmest bare at lade dem udgå.
Shot Clock Masters var f.eks. sat til primo august men blev aflyst (og er nu på Challenge Touren i stedet)

...eller jeg troede den blev flyttet til Challenge Touren. Men det gjorde den ikke. Anyway...28 runder.

Det giver mening, tak for svarene :-)