Forum

Hej alle sammen

Vi er i gang med at transformere spillet over i en ny platform, og det gør vi én byggeklods af gangen. Lige nu er vi klar til at rulle rundeoversigt og kamprapport ud.

Men inden vi kommer så langt, så vil vi gerne åbne op for at I her i forum kan afprøve de nye sider. Det kan I gøre ved at aktivere dem under fanen "Ny playtform" på jeres kontoside: https://www.holdet.dk/da/account/platform

Det er en del af en større process, som vi har knyttet et par ord til her: https://blog.holdet.dk/fly-out-afproev-ny-mobilvenlig-funktion/

Og som I kan læse nederst i artiklen, så søger vi efter udviklere med stærke IT-kompetencer, som kan hjælpe os med at bygge og rulle den nye platform ud. Så hvis I kender nogen, så prik endelig til dem :)

Hvis I har lyst, så må I også gerne skrive jeres erfaringer herunder (eller i kommentar-sporet inde på bloggen). Det er ikke sikkert vi kan svare på det hele, men vi læser og notere selvfølgelig jeres input.

Mvh Jens, Swush.com


<Slettet>

<Slettet bruger>

Rundeoversigten er i hvert fald en ommer... I må da for hulan da selv se at det er noget bras...

Jeg testede det lige,, Er ikke imponeret over det... Fint med oversigt på selve kampen, men man skal jo jodle frem og tilbage mellem kampene.. Få nu bare "livescore" på plads først... Livescore virker jo stadig ikke, uden man opdaterer... Vi er tilbage til 2015 igen... Livescore bør opdateres løbende.. Uden nogen form for ageren på sitet... Det er da normalt på alle moderne sites... Kom nu, Swush :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Tak for jeres feedback

@Drue 666 og @Forlan21
Kan jeg få jer til at uddybe jeres posts lidt - hvorfor er det at i mener at den er blevet mere uoverskuelig?

@John Andersen
Kampene skulle meget gerne være live (i hvert fald på fodboldspillene), både i selve kampoversigten og på kamprapporterne - også uden at opdatere, men måske oplever du et problem vi ikke selv har oplevet i test. Hvilken browser benytter du?

Når du siger "jodle frem og tilbage" - hvad mener du så her? Vi mener at en af fordelene ved den nye kampoversigt, og tilhørende kamprapport, er at man kan navigere mellem forskellige kampe uden at skulle blive taget væk fra den side man kom fra, så man bevarer konteksten.

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler, Swush.com

Lidt førstehåndsindtryk.
Testet på Chrome fra en iPad.

Det nye grafiske udtryk vil jeg ikke forholde mig til, farvelade er smag og behag og efter min mening er hastighed og brugervenlighed vigtigst i enhver applikation.

Der ser ud til at være lidt forøget load-hastighed, dvs. informationer hentes lidt hurtigere. Dette kan måske skyldes, at der hentes færre oplysninger til hvert billede?

Det leder over i et kig på brugervenligheden, som jeg mener er ringere i den nye løsning. Flere steder kræver det flere “tryk” på skærmen at finde informationer. På mobile enheder er det hurtigere at scrolle/swipe end det er at trykke på en knap (eller et menupunkt).

F.eks. indeholder den gamle rundeoversigt også stillingen. Den skal man trykke særskilt på i den nye rundeoversigt.

Et andet eksempel er den gamle kamprapport. Den indeholdt også pointsfordeling for begge hold. I den nye kamprapport skal man trykke på hhv. Ude og Hjemme.

Trykker man i øvrigt på rundenummeret for at vælge at se en anden runde, så viser den default de sidste runder i spillet. Den bør default vise nuværende og omkringliggende runder, som er de mest oplagte at skifte til. Dvs. som den gør i den gamle rundeoversigt.

Så alt i alt ser jeg ikke mange forbedringer udover hastighed, som selvfølgelig er fint, men som evt. kan skyldes en opdeling af informationer, som så giver en langsommere navigering.

Man kunne også vende spørgsmålet og høre jer selv (Swush), om hvad I selv synes er gjort bedre/mere brugervenligt? Jeres blogindlæg nævner den nye flyby-kamprapport, men hvorfor skulle den være bedre? At forbedre ting kræver en mission bag forandringer.

Jeg synes, at de nye ting langt hen af vejen lidt ligner en 1-til-1 konvertering til ny teknik. Der er ikke kommet nyt til, men blot en anden indpakning, som jeg ikke kan se øget brugervenlighed i - tværtimod.

....og den nye kamprapport kalder I selvfølgelig ikke flyby, men fly-out :-)

Hej Paddy,

Med hensyn til hastigheden - i de nye sider er der i langt mindre grad behov for at systemet skal hente data fra serveren når man bevæger sig rundt på sitet. Nu ruller vi funktioner ud gradvist, hen over en længere periode, så dette vil blive tydligere jo flere nye funktioner der er på. Så jo flere nye sider, jo bedre oplevelse. I øjeblikket har vi kun rullet runder og kamprapport ud, og derfor får i, på nuværende tidspunkt, kun begrænset nytte af det, omend vi stadig føler at det kører ganske udemærket.

"Flyouts" som vi kalder dem er en måde at trække relateret indhold ind, når man sidder og foretager noget andet - eksempelvis kamprapporten ifht. kampoversigten. Det vil igen også blive tydligere jo flere nye sider og funktioner der kommer.
Flyouts fungerer også rigtigt godt ifht. mobile enheder.

Som du selv bemærker er stillingen kommet ud i en af disse flyouts. En af de udfordringer vi har haft med det "gamle" site er, hvordan vi præsenterer den store mængde data vi ofte har på siderne, på en hensigtsmæssig og overskuelig måde - også på mobil.
I mange tilfælde bliver de gamle sider på mobile enheder til en meget lang side med sideelementer stablet ovenpå hinanden, uden nærmere prioritet - ikke særligt ideelt, specielt da op mod 70% af brugerne sidder på mobile enheder.
Der kan selvfølgeligt være være forskellige holdninger til hvornår det er bedst at scrolle for at se data, og hvornår det er bedre at navigere.
Flyouts giver os mulighed for at holde siderne fokuserede på deres hovedformål, men stadig trække relateret indhold ind.

Med hensyn til rundenummeret har du ret - den skal selvfølgelig ikke åbne på sidste runde. Den kigger vi lige på.

Det skal selvfølgelig helt generelt være sådan at systemet er nemt at navigere rundt i, og at data præsenteres på en hensigtsmæssig måde, men jeg synes ikke at det udelukkende kan måles i om hvorvidt nogle data kræver et klik mere for at tilgå, men vi vil selvfølgelig altid gerne høre hvis der er noget specifikt i føler der mangler eller ikke fungerer.

Med hensyn til missionen i forhold til disse nye funktioner. Det er ingen hemmelighed at mange af de eksisterende sider på holdet har en del år på bagen, både teknologisk og i forhold til nye enheder. Mange af dem daterer tilbage til dengang iPhone var barn. I forhold til en modernisering har vi en række kerneværdier.

- Sitet skal have en god mobil oplevelse.
- Sitet skal have en bedre liveoplevelse.
- Sitet skal være hurtigere og det skal være hurtigere at bruge sitet.
- Sitet skal være sjovere og mere interessant at bruge.

Håber det besvarede nogle af spørgsmålene

Det er som sådan et fint svar.... jeg er bare ikke enig :-)

Jeg synes ikke, man holder bedre fokus på den nye måder. Fly-out’en dækker stort set hovedsiden bagved, og det er ikke ret meget nemmere at komme tilbage til hovedsiden end det var i den gamle løsning. I den nye skal man trykke ved siden af fly-out’en eller krydse den i hjørnet. I den gamle løsning trykkede man Tilbage i browseren. Same same lidt groft sagt.

Jeg er med på, at det kan være svært at vise mange elementer under hinanden på én side, men det er et stykke hen af vejen et layoutspørgsmål.. det er bare nemmere på en mobiltelefon at swipe gennem en side end det er at ramme knapper/menupunkter med én hånd.. det er selvfølgelig en personlig holdning.

Lyder fint med hastigheden.

Af jeres kerneværdier synes jeg afgjort det sidste er det vigtigste, men det kræver nytænkning udover at give gamle sider en ansigtsløftning med lidt farvelade. Makeup gør heller ikke en gammel kone yngre eller mere frisk ;-)

Så er det også prøvet via Safari på iPhone.... og det gav ikk anledning til at skifte mening.

Prøv at sammenligne ny og gammel løsning, hvis der navigeres rundt mellem forskellige runder og kamprapporter med én hånd - som er meget normalt ved brug af mobiler.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Hej Drue,

Tak for din feedback.

Det er helt korrekt at der er forskel på brugsmønsteret i forhold til handels/tilmeldings perioden og kampafviklingsperioden - det har vi også i vores tanker selvfølgelig.

De 70% er baseret på antallet af sessioner - der vil selvfølgelig være flere der benytter begge platforme.

Tallet varierer selvfølgeligt også i forhold til eksempelvis ferier og jul.

Gider ikke bruge mere tid på det. Det har ikke fungeret siden I lavede farveladeversionen. Og det nye virker som om I bare laver om for at lave om.... Jeg kan godt leve med at bruge livescore.com der har virket i 20 år.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Helt enig med #12.
Der er andre langt bedre live-opdateringssites, som er milevidt foran.
Prøvede lige den nye version af live-opdatering/kamprappo-rt herinde, men det kan jo dårligt kaldes live.
Andre live-opdateringssites har rapporteret om mål, som efter selv 10 minutter ikke kan ses herinde. Det er en ommer.
I kommer aldrig på højde med andre live-opdateringssites, som har det som deres speciale.
Hold nu fokus på at skabe indhold/værdi ift. selve managerspillene, som er (burde være) jeres speciale.

Det ville hjælpe voldsomt på brugeroplevelsen, hvis i gik væk fra hvid skrift på sort baggrund, og tilbage til sort på hvidt.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

@paddy

Det er bestemt ikke meningen at der skal være så stor forsinkelse på. Jeg kunne godt lige tænke mig at høre et par ting, hvis du har mulighed for at svare på dem:

- Oplever du slet ikke at der kommer live data ind, eller er det "kun", at de er forsinkede?
- Hvad er de forsinkede i forhold til? (livescore, tv, streaming?)
- Har du mulighed for at prøve på en computer/enhed?

Det er selvfølgelig meningen at live skal være i nærheden af hvad man oplever på TV signal - der er lidt forsinkelse i og med at vores leverandør skal nå at indtaste resultaterne samt behandling hos os, men det bør være sekunder vi snakker om og ikke minutter.

Det var fra iPad med Chrome.
Jeg skulle væk fra live-billedet og lave andre ting på sitet for at det blev opdateret live-stillinger.

Lidt ligesom John skriver tidligere i tråden.

Forsinkelse var ift. FlashScore og Bundesliga.com, som jeg brugte lørdag.

Jeg bruger aldrig pc til holdet.dk.

Hej Swush

Jeg har nu prøvet med PC og bærbar. Begge chrome... Med nyeste Ipad pro og mobiltelefon... Ingen af dem virker mht automatisk opdatering... Dvs. Uret til næste runde kører, men der sker intet mht opdateringen af den/de kampe jeg stiller mig på... Ikke før jeg klikker på udate/F5... Men som sagt så bruger jeg bare noget andet :-) Men så ved I da lidt :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

PS.. Iøvrigt virker det lidt "åndet" at man ikke længere kan se spillervækst og værdi på den nye update af kampene.. Altså når man klikker sig ind på den pågældende kamp. Hvorfor I har valgt at udelade det, kan jeg af gode grunde ikke vide, men det er ihvertfald ikke nogen forbedring :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej John og Paddy,

Det lyder mystisk - det er en meget anderledes oplevelse end hvad vi har designet og testet, så et eller andet sted er der noget galt, som vi selvfølgelig skal finde en løsning på.

Kan i bekræfte at i også ser en afsluttet kamp sådan her - altså at der også er vækst på spillerne:
https://imgur.com/a/OVbPA-pb

Hvis ikke, kan jeg evt. få jer til at sende et screenshot til support@swush.com?

John du må lige teste det en ekstra gang i aften når West Ham tæver Liverpool

Jeg vil så muligvis også se den og tjekke live opdateringen, så jeg slipper for badehotellet, men det er lidt som at vælge mellem pest og kolera

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg ser væksten på en afsluttet kamp.
Min fejlmelding gik på opdatering af stilling, som var langt bagud ift andre tjenester. Det samme var opdatering af sidste aktivitet på kampene i den nye rundeoversigt.

Jeg skulle væk fra rundeoversigten og ind på den igen før den blev opdateret - svarende til en tvungen skærmopdatering med F5 fra pc.

Jeg tester og sender screenshots fra aftens kamp... Og Benned: Håber du tager fejl :-) Synes bare jeg har prøvet alt muligt, og det har ikke virket på mine devices :-O Det med det nyeste afprøvning af livescore gik jeg væk fra igen.. Det gør på ingen måde oplevelsen af "Livescore" bedre.. Tværtom.. Det fylder halvdelen af skærmen, men har tilgengæld kun halvdelen af oplysninger med... Ommer.. Nu ser vi senere :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Swush...

Vi skal lige være enige... I har lavet et vindue til den enkelte kamp, hvor man får div info fra pågældende kamp.. Men fjernet er oversigten fra andre kampe, samt vækst fra den kamp man har i vinduet? Korrekt? Det kan da umuligt være bedre end det vi har nu ? Eller er jeg bare en spade til at forstå det? Det sidste kan meget vel være muligt :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hahaha. Når jeg klikker på dit link: https://imgur.com/a/OVbPA-pb.... Så er der stort set kun reklamer og en lille del Holdet.dk Det er fandme sjovt... Eller noget :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Swush, for at præcisere ift jeres screenshot, så var det den venstre del af screenshot’et, hvor opdateringen ikke virkede lørdag. Flyout’en brugte jeg ikke :-)

West Ham - Liverpool, rundeoversigt fra iPhone med Safari.
Uret for første halvleg løb til ca. 60 min, inden der blev vist, at der var pause i kampen. Først godt 5 minutter inde i anden halvleg, viste live-opdateringen, at anden halvleg var i gang.
Ikk’ helt live ligefrem ;-)

Opdateringen så ud til at fungere her for anden halvleg, da den lettere forsinket var blevet sat i gang i jeres live-opdatering..

Jeg har billeder hvor der er gået en time.. Uden automatisk update... Glem det, swush... Det er bare ikke godt nok :-(
Lav nu bare nogle gode spil, og overlad det med "live" til andre.. I kan tilsyneladende ikke finde ud af det... Tillykke til Man City med mesterskabet i PL... Iøvrigt :-)
Det var faktisk bedre før farveladen.. Men det ved I jo nok godt :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Mit bud er også, at der er et eller andet, der trigger, at opdateringer ikke sker (periodisk).

Eller at den bearbejdning af data, som I skriver sker hos jer efter jeres leverandør har leveret data, har et manuelt element i sig, som så evt ikke bliver gjort?

Eller indlæsningen/overførslen af data fra leverandøren eller valideringen/efterbehandl-ingen af data fejler og så blokerer live-opdateringen.

Men bedste bud er nok, at det er en handling hos den enkelte bruger, der trigger det, da John’s og min oplevelse ikke er ens i aften.

@paddy

Vi er lidt nærmere svaret - der var et komponent der var gået ned som fik liveopdateringen til at snuble. Vi fik den genstartet kort efter anden halveg af kampen, så det passer godt med den oplevelse du havde.

Vi kigger på at få indbygget nogle sikkerhedsmekanismer så det forhåbentligt ikke sker igen.

John for søren, prøv nu lige at tage ja-hatten på en gang imellem :)

Tak for hjælpen paddy.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Jeg er sikker på at de fleste bruger mange kilder til at holde sig opdaterede. Vores fokus er mest på oplevelsen omkring vores spil. Vi dækker som bekendt heller ikke alle turneringer.

Vi vil naturligvis gerne vise vækst m.m. så hurtigt som muligt, og vi mener at dette også omfatter at vise de kampresultater der ligger til grunden for pointopdateringerne - når muligt.

Godt, at I fandt årsagen til manglende live-opdateringer og vil nok være fint at bygge en sladrehank ind, så det ikk tager lige så lang tid at opdage den slags fejl fremadrettet.

Jeg vil gerne bygge lidt videre på Drue’s spørgsmål.. det er fint nok, at der er en live-opdatering, men som I (Swush) selv svarer, så indeholder den f.eks. ikke alle turneringer, så jeres live-opdatering vil formentlig ikke blive foretrukket af ret mange brugere. Det lyder det næsten til, at I godt ved det.

Ovenfor skriver I, at moderniseringen bl.a. er tiltrængt, fordi nogle af siderne er helt tilbage fra iPhone’s barndom.... og det er spillene så også - og endda endnu ældre for nogle spils vedkommende.

Var det ikke på tide at shine spillene op i stedet for at shine siderne op? Nye spil, nye afarter af eksisterende spil, nye regler til eksisterende spil osv.... der er mange muligheder.

Det er selvfølgelig et spørgsmål om økonomi, da det tager tid at udvikle nye spil, og folk skal gide tilmelde sig. Men hvis man vil modernisere og give bedre brugeroplevelse, så tænker jeg, at man får flest plusser på kontoen på den måde. Folk kommer her for at spille managerspil, fordi de er interesserede i den slags spil.

Folk kommer ikke for at se kamprapporter flyve ind fra højre eller venstre. Det er mit postulat i hvert fald.

Det er Interessen for managerspil, sitet lever af, så det er den interesse, der bør kæles for. Det kunne, som skrevet overfor være med nye spil, nye regler osv. Der har i årenes løb været mange idéer til bl.a. sådanne tiltag, og det er ikke alt, der burde kræve voldsomme ressourcer.

Alt andet lige er det ikk raketvidenskab at bygge et managerspil ( er selv udvikler af profession, så ved lidt om, hvad det kræver af kodning :-) ). Men det er udformningen af et managerspil med regler osv, der gør det spændende.

Som sagt synes jeg, at det er den del, der burde nytænkes fremfor nyt design. Det er der, man kan skabe oplevelser og differentiere sig fra andre managerspil.

Det blev en lidt længere kommentar end planlagt - bær over med det :-)

Hvad synes andre er vigtigst at modernisere/nytænke?

Ok Micael... Jeg skal prøve at finde den frem.. Hvad er grunden til I har udeladt væksten for spillerne, øvrige kampe og stillingen i jeres "nye" kampreferat? For mig at se har I bare gjort biledet større :-O . Jeg er gået tilbage til den gamle udgave.
Tester live igen i aften, og ser om Ja-hatten skal støves af :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Men når nu vi er igang.. Så kunne det være en fed feature, hvis man fiktivt kunne skifte ud på ens hold, mens runden er igang.. Eks idag, hvor der blot mangler en enkelt kamp i PL.... Jeg ved godt der kan være noget med vækst, men alligevel...
Holdets livesteam er for mig udelukkende for at se vækst på de kampe der spilles i den pågældende liga.. 2-3 min er ok mht opdatering.. Igen, bare den sker automatisk, og man ikke skal klikke på samtlige kampe, for at få et overblik... Men først skal vi have det til at køre.. Så tager vi fat på de andre ting senere... Jeg venter i spænding, på om "live" virker i aften :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Her ved pausen står min "live" stadig på 05:19 min.. Altså da jeg selv opdaterede sidst.. Jeg må vel bare købe nye devices hver måned... Om det skulle virke.. Men klikker jeg F5 så får jeg opdateret.. Troede bare ikke det var meningen... Men det er jo hele tesen.. Det kan være ok med en enkelt kamp, men når der spilles 6-8 kampe samtidig, så er det jo at klikke i eet væk... Jeg giver op... Ja-hatten bliver i skabet, Micael...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Den gamle live-stemning virker heller ikke her i aften medmindre man sidder og tamper løs på refresh-knappen for at simulere en live-stemning.... Det er sgu for sølle.

Den gamle live-opdatering skulle der stå..

Det er åbenbart meningen, Paddy.. Desværre... Jeg har nu givet op, og lever med det.. Det gør at jeg ikke vil deltage flere spil herinde.. Kun dem hvor jeg deltager med nogle venner, som bare synes det er ok... :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

  1. 39, Problemer med live-opdateringen får ikke mig til ikke at spille. Jeg spiller ikke så mange managerspil mere, og nu er det kun for hyggens skyld.

Jeg er ligeglad med deres live-opdatering, den er længder bag, hvad andre live-tjenester tilbyder.

Jeg ville bare tjekke den nye live-opdatering ud og har så prøvet at give input fra min test. Men at de har haft en komponent i den nye løsning, som de pludselig opdager har fejlet, og at den gamle opdatering så et par dage efter ikke virker, er bare ikke godt nok.

I sommers under Touren var der problemer med visning af vækst (mon de problemer er løst?)... der er bare efterhånden så mange ting, der vidner om et uprofessionelt system eller setup rundt omkring det.

Men for hyggens skyld kan man jo altid tage et enkelt spil engang imellem :)

Pga liveopdatering?

Kampen er lige slut og highscore er opdateret :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Den gamle version af live-opdateringen virkede (heller) ikke i aften. Ingen nævner, at highscoren ikke bliver opdateret efter kampene.

Jeres feature med at man stiller sig på en spiller på sit hold, som man lige har købt, virker heller ikke... Ikke for alle spillere.. Nogle viser "siden køb" 0.00 andre viser noget helt andet... Kan det skyldes man jodler rundt på sine hold, og skifter i eet væk før rundestart?

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

PS. Kan det skyldes at jeg evt har haft spilleren førhen i spillet, og købt tilbage? Eks viser Aguero 272.000, mens Rashford viser 0.00, siden køb :-) Men jeg har fiktivt lige købt begge spillere i CL :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Næe.. Har ikke haft Aguero før... Hvad hulen sker der ? Nå... Jeg giver igen op, og lader stå til...... :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

CL er startet Swush. Der er kun 2 kampe. Få gang i den live-update ;)

Rolig nu, Rall... De er lige ved at skifte farvepatron på sitet.. Det koster jo lidt blæk :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Amatøragtigt😖😖

Og aligevel sjovt.. Swush kommer med "ligegyldige" opdateringer mht kamprapporter.. Som ikke virker.. Og nu virker den gamle version heller ikke... Og spørger man ind til det, så er svaret , at man vil forbedre sitet... :-) Som sagt før: Få nu bare styr på det der skulle virke, og vent med det der evt vil komme til at virke... Det er som Claus siger: Amatøragtigt.. Det var det ikke førhen.. Men er blevet det... Desværre... Nejhatten forbliver på :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Når sitet lider af de samme problemer med opdatering i årevis, er det lige friskt nok, at man bliver ved at sætte prisen op.

Hej alle.

Vi har nogle problemer med liveopdateringen i aften.

Det beklager vi meget, og vi arbejder på at få det fikset.

mvh, Andreas - Holdet.dk

Positiv mand, ham John - men han fik jo også chatten stort set lukket efter angreb på RMIR 😊

Nå der kommer snart noget wrom wrom løb, der kan muntre ham op

En plads i CL som ca nr 21.000, så er det vel ligemeget om opdatering virker, kammerat 👍

" 52 Af hvad? Du er helt galt på den... Den unævnelige har nok selv sagt fra.. Det har jeg ingen aktier i... Swush har bedt vedkommende om at undlade personlige angreb på div profiler.. Det kan være derfor der ikke kommer så meget fra den kant.. Eller man har slukket for nettet på afdelingen :-) Jaja... Kom nu, Knofler... Du er faktisk savnet lidt :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

LIVE: Kim Bencke til 0-1... Fortsæt her:

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Siden den nævnte episode er der intet sket på chatten - som kunne have dialog, sportslig debat og lidt drillerier før i tiden - intet er sket

Ja han er i det mindste også lidt sjov, det er der mange der ikke kan få med i deres negative kommentare

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

LIVE: Mbappe til 0-2

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Enig Benned - og desværre slet ikke samme action som før

Bennedbæk.. Synes du virkelig det er sjovt at en enkelt personage herinde, har været medvirkende til at flere af de tidligere detatører har forladt siden? Og der er mange, der simpelthen ikke gad være med mere pga netop den profil.... Førhen var vi mange der hyggede os med forum... Indtil den dag hvor vedkommende kom til. Og det er bare fakta... Desværre :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

LIVE: Nicolo Zaniolo 1-0

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Vendes om - ingen dialog siden. Og vidst en påstand at mange forsvandt - gang i den før og ingenting nu

Og live kører nu så vi behøver hverken stillinger eller negative kommentarer

Zaniolo er da et hit

Sigmie.. Det er det nu ikke... Flere af de "gamle" skribenter har forladt siden, og flere direkte spillet.... Netop pga personagen... Jeg vil ikke nævne folk.. Men der er mange, bare i min omgangskreds... Og gider da heller ikke selv være så aktiv længere... Man bliver bare så træt :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Nåeee i din omgangskreds ;)

1-2

Ja.. Dem der var med fra start på drømmeholdet.dk... Senere holdet.dk...

Har alle ikke Zaniolo ? :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hiv lige Alves ud inden han trækker en rød billet...

Nåeee når det er fra din omgangskreds, så holder det jo helt klart - klinger lidt hult, ikke??

Tror ikke ALLE har Zaniolo - du har ham jo ikke på dit knock out hold ;)

Hahaha.. Knock er da kun for sjov.... Jeg er heller ikke med i de andre.. Men sjovt du lige ville tjekke mine hold... Thumbs up :-) :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Klart at knock pludseligt er for sjov - tror ikke rigtig jeg magter dig og dine dødsyge og negative kommentarer, så slut herfra og sov godt

Der er date mig nøgen på Zulu :)

P.S kan du ikke tåle, at dine kommentarer bliver tjekket, så lad være med at skrive dem

Så slå over på det... Det synes du følger med i det.... Ja.. Knock er for sjov, og derfor jeg kun lavede basis... Det gør jeg også med andre ligegyldige spil, såsom LAL og Bundes... Hvis du vil følge mine spil, så undersøg dog ordenligt :-) Ha et rigtig godt spil fremover, sigmie... Du er sgu nok et godt menneske.. :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej alle sammen

Først og fremmest skal vi beklage at live-opdateringen fejlede til Champions League forleden - og at den også brød sammen tidligere under West Ham-kampen.

Det er vi selvfølgelig ærgelige over - og gør det svært at teste om noget fungerer live.

Dernæst skal I have mange tak for at teste kamprapport og rundeoversigt og skrive jeres mening.

For lige at samle op på feedback fra kamprapport og rundeoversigten, så er de, som sagt, første skridt i en længere process, hvor spillet flyttes over i en hurtigere model.

Måden spillet fungerer på er, at data først kommer ind i kamprapporten, via et live data-feed fra vores data-leverandør, som noterer begivenhederne via tv eller på stadion. Når dataen er kommet ind, så får den enkelte spiller tildelt point for sine handlinger, derefter får alle de managerhold, som har denne spiller point til deres holds samlede score, og til sidst når alle hold har fået beregnet pointene fra samtlige deres spillere, så udregnes highscoren for alle de hold, som er med i netop det spil.

Det er nogle udregninger som tager tid og computerkræfter, og en opgradering af rundeoversigt og kamprapport er første skridt i at gøre hele denne proces hurtigere. Det har også givet anledning til at ommøblere siderne, så dataen er prioriteret anderledes og vises mere simpelt og hensigtsmæssigt. Det synes vi i hvert fald selv. Det er i den sammenhæng, at livescoren skal forstås. Vi er ikke interesseret i at konkurrere med andre livescores (som også har mange andre sportsgrene og ligaer), men lægger derimod byggestene for at kunne lave et bedre, hurtigere og sjovere managerspil.

I forhold til de mere konkrete ting der er kommet frem, så har vi rettet rundeoversigten, så man kommer ind på den aktuelle runde (og ikke den første). Hvad angår muligheden for at se en oversigt på et holds kommende kampe, så kan man se dette på handels-siden, men vi vil se nærmere på, hvordan dette kan løses ift. rundeoversigten.

Live-delen blev desværre svær at afprøve pga. de ovenstående tekniske problemer, som både ramte den nye og den gamle rundeoversigt. Men det skulle gerne være sådan at på den nye rundeoversigt kommer dataen ind live, uden man trykker på noget (det gør den ikke på den gamle rundeoversigt og det har den rent faktisk aldrig gjort).

Så når der er et skud på mål i en kamp, så kommer denne data ind med kort tids forsinkelse (typisk 10-20 sek.), uden at man skal trykke på F5.

Vi har nu testet det igen på en række enheder, og hvis det stadig ikke det spiller hos jer, så må I meget gerne skrive til support@swush.com, så kan vi nemmere udveksle informationer om device, browser, tidspunkt og evt. screenshot.

Jeg ved godt det kan være irriterende at høre, “det burde virke nu”, når det ikke gør, men så må vi lige finde ud af, hvad der er i vejen, så det også kører optimalt hos jer.

Det blev en lidt lang smøre, men Paddy, Drue 666, John Andersen og alle jer andre, I skal have mange tak for input.

Mvh Jens, Swush.com

PS. @Paddy (og alle andre:)), vi søger udviklere, som kan hjælpe os videre med ovenstående. Så hvis du selv skulle have lyst til et karrierer skifte eller kender nogen indenfor branchen, som du tænker kunne være interesseret, så bed dem gerne tjekke dette opslag: http://swush.com/jobs/

Del gerne :)

Tak for udredningen :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ok svar :-)
Dog 2 ting.

Du skriver, at I får livedata direkte ind fra jeres leverandør, og at points betegnes derefter.
På en anden tråd skrev en af jeres folk en af de sidste dage, at han havde tastet forkert ifm et skud på stolpen.

Så kunne en del af forsinkelsen i jeres opdatering af highscore ikke være, at der er et manuelt element i processen? Evt kan det være nødvendigt for jer manuelt at korrigere, da en leverandør måske indberetter skud på stolpen som en afslutning på mål, men det giver I ikke points for.
I givet fald ville det måske være nemmere at ændre reglerne til st give points for det, og I behøvede så måske ikke en manuel del i jeres opdatering. Bare et bud.

Dernæst med hastighed. Selvfølgelig skal der beregnes, men det må være skruet forkert sammen, hvis det tager ret lang tid.
Lidt til sammenligning lavede jeg efter golf-spillet en indlæsning af alle resultater til alle 30 runder med beregning af points til samtlige 800+ spillere. Den indlæsning/beregning kunne køre på pænt under et minut. For en hel sæson. Selvfølgelig ikke delt ud på hold, men det vil heller ikke tage lang tid.
Det er et andet spil og et andet pointsystem, ja. Men den slags beregninger bør ikke tage lang tid.

Og slutteligt, nej tak, er ikke interesseret i et karriereskifte. Det er en lidt anden branche og type system, som jeg er beskæftiget med :-)

Generelt virker det som om, at der er problemer i back-end, mens de nye ting er farvelade i front-end. Det er der, jeg synes, at prioriteringen halter :-)

Bør det iøvrigt ikke være sådan, at når man har svaret på et opslag i forum, har bekræftet og det er kommet op i forum.. Så kan man klikke retur... Og komme tilbage til tråden, og ikke bare tilbage til det man har skrevet ? Tror det er derfor der ofte kommer samme enslydende svar flere gange.. Det er normalt at man klikker "return" og man så kommer tilbage til tråden.. Og ikke bare retur til ens eget svar/opslag.. Bare en tese :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Bør det iøvrigt ikke være sådan, at når man har svaret på et opslag i forum, har bekræftet og det er kommet op i forum.. Så kan man klikke retur... Og komme tilbage til tråden, og ikke bare tilbage til det man har skrevet ? Tror det er derfor der ofte kommer samme enslydende svar flere gange.. Det er normalt at man klikker "return" og man så kommer tilbage til tråden.. Og ikke bare retur til ens eget svar/opslag.. Bare en tese :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Bør det iøvrigt ikke være sådan, at når man har svaret på et opslag i forum, har bekræftet og det er kommet op i forum.. Så kan man klikke retur... Og komme tilbage til tråden, og ikke bare tilbage til det man har skrevet ? Tror det er derfor der ofte kommer samme enslydende svar flere gange.. Det er normalt at man klikker "return" og man så kommer tilbage til tråden.. Og ikke bare retur til ens eget svar/opslag.. Bare en tese :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Præcis som jeg lige gjorde... Ikke alt for smart... Det må kunne klares nemt :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Har ikke det problem på min telefon. Hvilken telefon bruger du 😉

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

En mønttelefon på Hovedbanegården.....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3