Forum

Her kan vi skrive om alt det RMIR IKKE kommenterer... Mht F1... Hvad synes I om at F! er droppet i Kbh ? Jeg selv synes det er synd, og grunden bygger på dybt forkerte fakta,,, Skal eks TDF til Kbh, så sviner det nok dobbelt op.. 18 hold med busser, følgebiler, karavane osv... Og det er hele vejen igennem... Cykling er godt.. Men TDF er nok mere miljøskadeligt end F!... Nok om det, men sig frem :-) Har La Liga og Bundesliga overhovedet nogen fremtid på Holdet.dk, når man tænker på hvor få der deltager ? Find selv på flere spørgsmål, :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvad er dette F-udråbstegn for noget?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det ved du nok... F1

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

F1 i København var fra en start en dødsyg idé - Fuldstændigt vanvittigt. Alene den kendsgerning at man havde tænkt sig at lukke en stor del af Københavns indre by af i flere uger pga. at der kommer sådan en omgang snot-cirkus forbi. Vorherrebevares - og hele PR-stuntet var jo fra en start af dødsdømt, når man i front for initiativtagerne har en Lars Seier, som ikke just er kendt for sit intellekt.

Det mest sjove var dog alligevel det som skete efterfølgende, hvor Seier sneg sig tilbage til hans flyverskjul i udlandet, og dette med en tårepersende svada på tryk hvor han tuder - og sviner dansken til. Hold kæft en klaphat!

Havde klovnen og de øvrige initiativtagere så fra en start af baseret et Dansk løb på at lade det løbe af stablen i det Jyske, så havde der været en tøddel større chance for at få det gennemført - Racerløb er i samme kategori som traktortræk, speedway og dværgkast, og det er alle ting som man udelukkende hygger sig med i det Jyske. Man skulle have foreslået Hjerl Hede!

TdF til Danmark er til gengæld GENIALT - og det skal såmænd nok blive til noget!

mik mik, Wrouuuuuuum .......... Racer Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvad fanden er mik mik? Er det et Road Runner citat. Armen kom nu ind i kampen og få styr på de filmklassikere. Han siger "MIP MIP".

Christ

@4 Virkelig!?

Kunne have svoret ....

Mip, Mip ... hmmm ... lyder helt åndsvagt, men du har sgu nok faktachecket, så point taken! Og det er ikke bare fordi du har en iPhone SE med dårlig lyd i?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Meep Meep :-) Så er det nok på plads.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej Swush..

Jeg kan se at farverne på mobilen, hvor der var gul skrift på lysegrå baggrund, nu er skiftet til det bedre... Tak for det... Indlægget hørte dog til i en anden tråd, men den er låst pga min og en andens utilstedelige opførsel :-) Fair nok... Og tak for I også selv kunne se det ikke var helt godt. God weekend ( som jeg jo plejer at sige) :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

God weekend

Sådan Swush! Så kan John endelig få en hel nats søvn for første gang, siden I ændrede designet på forum.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

God weekend

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Hvordan syntes du behandlingen og svarene på dit indlæg gik trådstarter?

Alle indlæg man læser herinde forpestes efterhånden af ligegyldige indlæg af den samme skare af inkarnerede "managere"

Øv når nogen forsøger med saglige indlæg, at de så skydes ned med dårlig humor. Kan godt være det ikke er tilfældet i indlægget her, da der er en reference til en af managerne, men generelt.

Det er decideret ærgerligt, at det ikke lykkes, at få F1 til DK. Det kunne da være en stor oplevelse. Selvfølgelig vil det påvirke mange borgere, men det vil alligevel godt kunne være fedt. Jeg tager gerne cyklen på job de dage, hvor det løber af staben.

Det kan jeg kun give dig ret i, Mike. Det ville være en stor ting for Kbh at huse F1, men sådan skulle det så ikke være :-(
Især argumenterne med øget forurening er helt ude i hampen... Hvis man spærrede dele af Kbh af i en uges tid, ville det tværtom give mindre udledning af CO2, og tilmed ville man få ordnet nogle af de helt horrible veje i hovedstaden, hvor der i forvejen er vejarbejde konstant... Trist at man fra politisk side ikke kan se sagen mere objektivt... En TDF start vil nok udlede mere end et F1 løb.. Tænk bare på den hord af følgebiler, busser, karavane osv osv.... Men derfor synes jeg nu stadig det ville være fedt at få TDF til Kbh.... Man skal bare ikke bruge argumentet, at det forurener mindre.....

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3