Forum

Tråden er låst

Kære Swush..

Jeg spiller ikke så meget med længere, og det ved I godt hvorfor.... Men kan I ikke lave lidt om på farverouletten I jeres design.. Når man bruger mobilen er det næsten umuligt at se gul skrift på grå baggrund.. Og der er masser af andre eksempler... Men gul mod grå er dog det værste.... På forhånd tak....
Ja. jeg er en gammel nar.. ( Kommer bare RMIR i forkøbet) :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hej John

Er det forskellen imellem den hvide og gule der er svær at se på den grå baggrund?
Eller er det forskellen imellem den gule og grå for lille - altså, så en løsning ville være at gøre baggrunden mørkere?

Hvilken mobil kigger du på?

mvh
Peo - Swush.com

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Jeg tænker på når man vil foretage udskiftning i eks F1 manager.. Så klikker man på et element, og får en gul skrift på lysegrå baggrund... Det er næsten ikke til at se, uden man klikker på iconet.. Og desuden er det stadig lidt ærgeligt med kampprogrammer når man bruger mobilen... Kan desværre ikke uploade screenshots her, men bruger en Iphone SE... Tak for hurtig respons :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg skal kigge på det.

"Så klikker man på et element" - Altså, et element på bane-billedet eller i listen over elementer du kan købe? Det kunne være super fedt, hvis du på et tidspunkt kunne sende et par screenshots ind til support@swush.com att: Peo.
"...lidt ærgerligt med kampprogrammer når man bruger mobilen" - Hvad er det der er ærgerligt?

Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

At kampprogrammer mangler før man klikker sig ind på dem... Gætter på det er for der skal være plads til reklamer... Var ihvertfald ikke sådan før I lavede det "nye" design :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

På F1, Golf, Cykel- og andre spil som ikke har versus-kampprogram (to hold imod hinanden), viser vi ikke kampprogrammet på handelssiden, og det har vi så vidt jeg husker, aldrig gjort, da der kun er én "kamp" (løb, etape, turnering) i hver runde.

Versus-kampprogrammet (dog ikke NFL) kan foldes ud på handelssiden til alle Guld-hold, ikke på basishold. Hvis ikke du kan dette, så er der tale om en fejl, som vi gerne vil have fixet.

Til VM besluttede vi at "kollapse" kampprogrammet der vises under dit hold på holdsiden, da de mange kampe skubbede handels-knappen for langt ned på siden. Sådan har vi beholdt visningen af kampprogrammet dér, da der i f.eks. CL også er mange kampe i hver runde.

Som jeg ser og husker det, så har vi ikke fjernet noget kampprogram, hvor der før var et, og da slet ikke pga. reklamer.

Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Hold nu op PEO.. I har fjernet kampprogram i oversigten, når man kigger på sine hold... Man skal åbne et "rullevindue" først.. Og det gælder også en alm PC udgave... Og der er ellers plads nok på siden.. Men det er droppet for reklameplads.. Det kan alle da se :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Nu må det stoppe ... Peo, du har brugt så rigeligt tid og ressource nu på det pladder - det er jo ganske meningsløst - og så overfor en basisbruger (Kong kalder dem FEDTHASE).

Det "nye" set-up er den bedste opdatering Swuch har gennemført nogensinde - Systemet kører med top-speed i forhold til tidligere - design og farvekombinationerne er lækre og udtrykker kvalitet og professionalisme - og længere er den ikke!

Og jeg vil i øvrigt godt vædde et syrligt bolche på at de par få individer som udtrykte frustration da det nye design blev lanceret nu må erkende at de tog fejl, og at tilvænningen til det nye nu blot har bevirket at alle er lykkelige!

Og så alligevel ikke helt - JA meldte på dramatisk vis sin afgang i sin tid - han er øjensynligt dog stadig med på en kigger - fra sin iPhone SE (så køb dog en ordentlig telefon - måske det er der problemet ligger).

Og så lad os da blive enige om en ting - Luk ned for det F1 gylle !

Iphone SEGed!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Luk røven, RMIR.. Og pas dig selv... Taber

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@6
Jeg tror vi måske taler om det samme, når du refererer til et rullevindue, som man skal åbne, og jeg til at vi har "kollapset" kampprogrammet. Det er rigtigt at man nu skal "klikke det åbent". Jeg ser det ikke som at vi skulle have fjernet det fra siden. I så fald, er debatten om definitionen af fjernet rent flueknepperi. Skal vi ikke lande den der?
Hvad jeg kan sige med sikkerhed er, at vi ikke har handlet som vi gjorde for at lave plads til reklamer, det var for at holde spillerhandelknappen så tæt på holdet som muligt.
Mht. farverne mm. så kunne det være fedt, hvis du havde mulighed for at maile nogle screenshots ind. Jeg vil meget gerne forbedre oplevelsen.

@7
Dit indlæg hjalp ikke noget.

Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Det er sendt. Tak

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

jamen så har jeg også et system forslag - kunne man ikke lave et separat forum - eller bare en separat tråd for dem som kun er med som gratister med basishold? Sådan en tråd man kan skjule for de priviligerede gode kunder.

Forum tråden kunne hedde : FEDTHASENE!

Forslags Ged!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sølle menneske 👎🏿

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Brokkehoved

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Hej

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

Så lige med på Cl hold og side igår aftes... Når man klikker på hold og kampreferat, er der en opdatering... Men ikke som i "gamle" dage, hvor der var et billede, der opdaterede kampene løbende, og når man klikker på opdater, så ryger man tilbage på siden, og skal igen klikke på kampe.. Det samme når man kigger med under Runder... Er det virkelig sandt, eller bare noget knas fra tirsdag i CL ?
Det er virkelig blevet dårlig brugerflade.. Pang eller ej :-( Og nej, RMIR... Du behøver absolut ikke kommentere. Jeg har bare et spørgsmål til Swush ...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Hvis man har et spørgsmål så skriv via kontakt

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det har jeg gjort, Benned... Og fået god respons på tingene, hvor Swush også selv kunne se der var div probs.... Så det virker ok :-) Men måske andre end Jeg har oplevet samme ting... Jeg har talt med flere brugere der oplever samme problemer.. Bare ikke alle der gider skrive her, da de fleste synes at div personager er "trælse" at høre på... Og der er mange.. Tror godt du ved hvem jeg mener.. :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

“Jeg har talt med mange brugere her om problemerne” ...

Vorherrebevares .. var det ikke bare en blandt de mange du tog den interessante debat med som spurgte om ikke du skulle søge en læge?

I øvrigt tror jeg kun der er en forklaring på de evt. Design udfordringer, og det er hvis man logger på med en billig teenage smartphone som feks iphone SE -

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Du udstiller dig igen og atter igen , som det sølle individ der er, RMIR... På en måde har jeg lidt ondt af dig.. På den anden siden synes jeg bare du skal have hjælp af folk, der kan tage sig af personer som dig... Det er sgu lidt trist.. Og iøvrigt frabad jeg mig
intetsigende kommentarer fra din profil.... Og hvad jeg bruger af telefon, kan vel ikke rage dig.. Taber ! Søg hjælp, ven.. Det er nok en god løsning på dine mange mindreværdskomplekser.... Og det er faktisk godt nemt ...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@19 Tak, du er sikkert et godt menneske! På bunden!

Og det mener jeg faktisk også - nok sådan en der i bund og grund er god ved dyrene - en god kammerat overfor ligesindede - Nok lidt på samme måde som "Pivert" i Klovn - det tror jeg er ret rammende.

Må så indrømme, at jeg nok har det på samme måde som Casper Christensen - ift. Pivert - at man helst undgår kontakt!

Nok om den Ged ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hehe... Godt eksempel.. Forskellen mellem du og jeg er nok at jeg har rigtige venner, hvor du, formentligt, kun har virtuelle venner.. De kan være gode nok... Men med din "personlighed" her på sitet, så gætter jeg på du næppe har venner udenfor dette site.. Bare mit gæt... Ihvertfald opfører du dig umådeligt ubegavet herinde, og har direkte mangel på selvtillid.. Det ser man ofte for folk med den slags tendenser.. Altid nedgøre andre hvor man selv mangler fatteevne, evne til at være empatisk, og blot sidde bag skærmen og spille smart..... Det kræver en hurtig behandling.... Håber det bedste for dig, RMIR...

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

@22 Det er bare grande!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 23

Ja... Godt du tog imod.. Det var jo bare en hjælp, og glad for du finder det "grande" Du er godt på vej, ven ..

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

John, du har en billig teenage smartphone.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Aske har en lille Tisse Trold...; )
hmm.

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Den er grande er den!

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Bevares...
; )

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

  1. 25
Jeps.. Og den passer fint i min lomme... Kan ikke rende rundt med en "Ipad" størrelse .. Helst ville jeg have en mindre, men svært at finde, når man stadig vil se andet end SMS og det der nye :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Får det præcis som Jørgen Leth, som ikke kan FORDRAGE vand, snak om morgenen, korte bukser ... osv.

Kræftedeme skammeligt at en voksen skal rende rundt med en teenage - Iphone SE - Det er noget FAKE plastic skrammel - og så tror helvede at man kan finde på at brokke sig over det fantastiske nye design her, når man kigger på det fra sådan en lorte-spasser-telefon!

Men jeg kan godt lide Magnum!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hold nu din kæft rmir om den skide telefon.. Designet her er elendigt og burde aldrig have været ændret. Og jeg har en iphone x og det gør sgu ikke designet bedre!!!

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Is på Johnny H, jeg mener det er en helt legitim kritik af telefonen

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Designet er verdensklasse

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Ro på og 5 dybe indåndinger alle mand!
Ind gennem næsen, ud gennem munden, hold vejret lidt hver gang.

Du blir' hvad du spiser, gør mod andre... og alt det jazz 🌼
Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Aske det kan godt være at kritikken af mobilen er legitimt, men ingen grund til at falde så dybt, at man fortsætter med at gå efter manden. Bliver noget så trættende i længden, at der skal hakkes kontant fra de samme over de samme.. Fint med diskussioner, uenigheder og underholdning, men man kunne prøve at være bare en lille smule voksen i sine angreb. Eneste der er legitimt at hakke på, er Vagn.. Undskyld Vagn😉

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Og Jiggy 😂😂😂(sorry)

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Samt Johnny H, Marlene og John Faxe.

På vanlig god vis kommer Peo os til undsætning - der er sgu krummer i den beskæggede mand. Og gu tager man da lige luft ind og tæller til 10 når der som tilfældet kommer så vise ord.

Man bliver helt rørstrømsk .. finder det bedste frem fra ens indre og følelsen er egentlig rar.

“Man bliver hvad man spiser ...osv “ - og det er jo bare så sandt - Det åbne spørgsmål er så naturligvis bare hvad helvede man har spist for at ende som savlende inkarneret Liverpool fan????

Var det regnorme som lille? Bussemænd? Numsesvampen?

Filosof Ged .. med et godt indre!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Igen... Staklen der sidder og spiller smart bag skærmen.. Blottet for venner i det virkelige liv.... På en måde har jeg lidt ondt af dig, RMIR....Du er sikkert god nok, men har bare ikke selvtilliden til at krybe ud af dit beskidte hul, hvor man bedst gør sig med at nedgøre andre.... Du er sgu et sølle menneske, RMIR... :-( Desværre.. Få nu noget hjælp :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Du har da formået at finde punktummet på din teenage mobil

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Og du har formået at sætte en sætning sammen.. Tillykke :-D

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Lidt sjovt som Pivert har forskellige niveauer i sit forsøg på at blive rigtig "grum" - ofte er det bare sådan lidt indestængt, og hvor han forsøger at komme lidt røvballe-humor ind, så raseriet ikke bliver så ukontrolleret.

Men når man kommer med lidt spas omkring Liverpool, så er det som om han fuldstændigt taber sutten - der er formentlig lyn i øjnene og fråde om munden når tangenterne rammes og responsen bliver et forsøg på at blive meget personlig nedgørende ... naturligvis grebet ud af luften, men helt ukontrolleret. Man får lidt på fornemmelsen at Pivert ikke helt kan styre sig - og helt galt går det når snakken falder på Liverpool.

Vorherrebevares ... få dog fat i formerne!

Så her følger en lille godnat video

https://www.youtube.com/w-atch?v=F-UB_HfEl8I

Ged

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

John og RMIR

Vil I ikke skrue ned for svineriet?

:-/
Peo

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.