Forum

Jeg savner lidt nogle fif til NFL af vores allesammens RMIR?

21 % med TJ Logan, er det noget man bør prøve osv.? HVOR ER GULDET RMIR??!

P.s. Glæder mig også til Benned winner and looser konkurrence, hvor jeg håber at komme videre fra runde 2 i år

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Ja vi må have RMIR på banen så vi ved hvem vi ikke skal have...

Jeg laver selvfølgelig ikke noget spil, det gik op i hat og briller sidst, så det gider jeg ikke mere.
Alt for meget arbejde i det og folk går jo helt amok hvis en enkelt kommer til at aflevere sit bud et par minutter for sent, så har de jo haft fordelen af at se hvem der vandt lodtrækningen om bolden :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der skal nok komme nogle guldkorn - bare rolig.

Hvad er nu det for noget bavl der har været, Benned - pyt da med sådan nogle skvaddernosser - ud af røret! Og så ikke så tøsefornærmet - bring it on - og HVIS du vil sikre dig imod at folk kommer uoverens, så udpeger du bare mig som overdommer, som kommer på banen hvis der er noget at være i tvivl om. Så skal jeg den ondelyneme nok sætte ting på plads!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@ #1

Prøv lige at genlæse denne tråd med friske øjne:

https://www.holdet.dk/da/-forum/anden_sport/nfl_surv-ivor_picks_loser_2017_rund-e_14_og_evt_15/471380

Synes du virkelig at folk gik “helt amok”?

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Ja lidt og følte mig i hvert fald meget provokeret og kan mærke at det gør jeg stadigvæk.

Men du er jo så god til at lave spil på forum, så du tager bare over

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det var ikke intentionen, beklager.

Jeg synes du skulle genoverveje at genindføre spillet, der er jo mange der holder af det, og jeg skal nok holde mig væk.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hvorfor laver du ikke et selv, Thomas?

Så kan du også bestemme dine egne regler.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Nej tak, det er ikke noget for mig.

Og jeg var iøvrigt helt enig i reglerne.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg kan iøvrigt sagtens forstå, at Benned ikke er interesseret i et lignende spil.
Hold kæft, hvor var du provokerende i den tråd, jeg lige har læst.

Sæt nu pris på, at folk gør ting som dette af egen fri vilje. Noget, som du ikke selv er interesseret i.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Nå, det mener jeg da ikke jeg var, men korrespondance på skrift kan jo også nemt misforstås. Derfor beklagede jeg også.

Og jeg sætter skam stor pris på indsatsen, så det har du ikke ret i. Ellers ville jeg da ikke opfordre Bennedbæk til at genoverveje.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg får helt dårlig samvittighed over at være ham der startede balladen med et bud der var 1min for sent på den.

Det er også fint du reagerer på det, men når gamemasteren godkender, så bliver man ikke ved med at stillede flabede spørgsmål til det.

En total underminering af Bennedbæks autoritet som gamemaster, og decideret mangel på respekt. Jeg forstår godt han er færdig.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Jamen Askemayn, jeg anfægtede ikke gamemasterens kendelse, men spurgte om det så gjaldt fremover - det fik jeg ikke svar på, så jeg spurgte igen.

Det synes jeg jo ikke er en "total underminering" af gamemasterens autoritet.

Hvis det blev opfattet sådan, var det ikke min mening.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Videre, sket er sket og vi er videre nu.

Jeg orker bare ikke at kører de to spil mere, jeg er med i alle spil og snart starter CL og SHL og så er der endnu flere hold der skal passes.

Nu drejer det sig om NFL som starter i morgen aften/nat

Vi skal have nogen fif RMIR det var det denne tråd skulle handle og så dine Stalker ved hvem vi ikke skal vælge

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tak Benned, du har min fulde respekt.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg må for en gang skyld erkende at jeg ikke er i stand til at fremkomme med de hotte bud - Jeg kunne selvfølgelig godt spille kloge åge, og verfe lidt lir af - Men når situationen ærlig talt er den at jeg ikke har fulgt 2 minutter med i skævbold siden managerspillet sluttede sidste år. Jeg aner ikke hvordan det gik i slutspillet, og ved heller ikke hvordan og hvem der gjorde sig gældende i en finale - hedder det Super Bowl?

Tværtimod har jeg febrilsk kigget efter mine tidligere så sikre kort, men jeg kan ikke finde dem - Er Phil Manning stoppet??? Og hvad med the Beast???

Arghhh ... spøg til side - Jeg er naturligvis klædt på til tænderne, men jeg vil dæleme da ikke navnemæssigt afsløre mine fiduser.

Jeg har lavet 3 hold - og kan sige at jeg er all in på 3 spillere - den ene er naturligvis den indlysende QB som bliver kaptajn på alle 3 hold. I den forbindelse grotesk at han end ikke er taget af en 2-cifret % på POP ... antager at det på være en fejl! At Tom Brady er mest valgt må være pga navnet - Han kommer ikke til at spille nogen rolle - i hvert fald ikke i kamp 1 - Er folk slet ikke klar over at han jo fandeme ikke har nogle kvalificerede våben klar til åbneren???

POP afslører en masse - spillere som er skadede, og spillere som har karantæne er heftigt valgt - sgu da utroligt.

Nå, men som sagt ikke nogle detaljer omkring navne - men jeg kommer helt sikkert brølstærkt fra land, det står helt klart!

I virkeligheden er det største hovedbrud hvem af de stærkeste RBs man skal satse på - også her er der nogle heftige billige fiduser, men man kommer ikke udenom at 4 RBs skiller sig voldsomt ud - de er i deres helt egen klasse. LeVeon må man jo så desværre se bort fra - og dermed er der de 3 tilbage som naturligvis går grassat - og nok alle 3 - men alle 3 har man ikke råd til, så man må nøjes med 1 eller 2. Gurley er mærkeligt nok dyrest - men jo næppe bedst af de 3. Bum, bum , bum ...

Ged helt klar til skæv bold!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Geden skal svare hvorfor man skulle udelukke LeVeon ? Manden er jo ikke skadet.

Never mind goat :0)

næeh ... men tror du han spiller? I doubt! Vist i bad standing! eller noget!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har sku lavet et stærkt hold nu.

Kan man max have 3 RB's?

Så blev der også Survivor Picks i år, fedt nok!

Synes lige jeg vil takke den afgående gamemaster Benned, for med stor
tålmodighed og arbejdsiver, at gide at gøre så meget for spillet og forum,
for at alle vi andre kan blive underholdt lidt ekstra. Tak for det!

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Nå, en enkelt fidus skal i sgu have - og en særdeles billig en af slagsen.

James Conner

- bliver rundens helt store fornøjelse!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@20

Amazing!!!!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

og så har han endda fået annulleret 1 TD ... helt utidigt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Godt set gamle

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Ja godt set af RMIR, ingen havde set den komme :(

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Er han ikke tennis spiller?

Arghhh ... ham har alle naturligvis - det var en no-brainer!

Men forskellene er ikke store på andre udmærkede RBs, så det jævner sig sgu - Til gengæld er der en anden som gør en kæmpe forskel, og det er selvfølgelig at man var nødt til at smide lidt penge i defence og få Ravens - Bare latterligt at de pjatter med det i slut-minutterne og forærer Bills et field goal - den gimmick koster jo 100.000 og det er ikke i orden.

Men 47-3 sejr var som forventet - og de henter selvfølgelig lidt af tabet på de 3 point med 6 sacks og 2 interceptions.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@25 - Hvorfor fanden er du ikke med, Smed??? NFL er med afstand sjovere end fodboldspillene - en del mere krævende og kompliceret, dog, men så er det heller ikke sværere. I løbet af et par sæsoner ville du kunne bringes til at forstå det mest nødvendige!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og så tænker jeg lige at swush skynder sig at få givet Miami den defensive touchdown om de skal have!

Chiefs mangler vidst også en TD

Whiskysovs8.850Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
PATRIOTS!!!!

Med den retning præmierne har taget i NFL, springer jeg over at bruge 2 sæsoner på at forstå spillet.

Om 2 år er der ikke nogen præmier...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ingen præmier - end ikke dem typer som DU skaffer løbende -. Naturligvis ikke når så mange har så travlt med at dizze.

Jo da næppe noget der lokker nye/andre sponsorer til.

Desværre er det få `festoriginaler` der ikke ved hvor meget de potentielt ødelægger, for mange af os andre her.

Reelt er de `pauseklovne nu nok også ligeglade.

God etape til alle.