Forum

Hej.

Hvilke erfaringer har i med Fantasyholdet.dk ?

Mine erfaringer er ekstremt ringe !

Lovede præmier bliver ikke udbetalt, kritiske, men meget relevante, opslag på deres facebookside bliver slettet og hvis man stiller spørgsmål til manglende udbetaling af præmie, så bliver man blokeret på gruppeforumet.

Så jeg vil råde folk til at droppe fantasyholdet.dk, det er ikke andet ens svindel og humbug.

Men lad mig høre hvilke erfaringer har i ?

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Hej 3kroner

Bare hvis nogen skulle have fået det modsatte indtryk, så vil vi gerne slå fast at Holdet.dk ikke samarbejder med Fantasyholdet.dk.

Vi har intet med sitet at gøre - hverken med sponsorat af præmier eller anden form for samarbejde. Tværtimod har vi nu henvendt os til dem og bedt dem tydeliggøre at de ikke samarbejder med Holdet.dk.

Mvh.
Christian

Hej Christian.

Jeg er fuldt ud klar over at holdet.dk ikke samarbejder med fantasyholdet.dk.

Skrev bare mit indlæg for at høre andre brugeres erfaringer.

3kroner8.920PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Hahha sidne ligner bare en kopi af https://www.fantasyfootba-llscout.co.uk/team-news/

Krogsa22.720PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
SÅ er der skipperrmix