Forum

Har oprettet den her tråd specielt til Henrik, så han kan spørge løs uden at skulle besvære sig med at oprette en ny tråd hver gang.

Her er de første 2 råd til dig Henrik:

1. Husk nu at trykke på fortryd handler og genopret din tidligere holdopstilling, hvis du ombestemmer dig og handler flere gange før runderne begynder, så du ikke kommer til at betale transfergebyr flere gange.

2. Manchester United spiller den første kamp i aften klokken 21, så fra cirka klokken 20:00-20:30 kan du nå og se den bekræftede startopstilling i den kamp, hvis du ønsker Manchester United-spillere på dit hold

Mvh. Jigsaw


Og husk guldhold fra start af, alt for dyrt at gøre midt i det hele

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

  1. Jigsaw

Spot on..

Jay Jay2.650Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%
Suppen koger igen...

Et godt råd havde da været, at han skulle holde sig fra Man U?

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Det har RMIR også været inde på. Og det skyldes udelukkende at de har for mange spaniere på holdet. Hvis de sparkede dem til bloks og satsede på kvalitets spillere i stedet, ville de vinde lortet.

fuldt hus på det hele undtagen : hold dig fra Man U.

holder med Man U. + Liverpool

Tror ikke der er mange der både holder med United og Liverpool

Arsenal - Tottenham har nok heller ikke mange fælles fans, ved at en stor sælger på White Hart var toilet papir med Arsenal logo på

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvad med Man City, Henrik?

Så er du næsten helgarderet!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Jeg holder med Brøndby, FCK, Real Madrid og Barcelona.

Jeg er vild med chokofantstænger-tivolist-ænger og amarstænger, men jeg er er ikke så meget til heksehylstænger...

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Tivolist-ænger, :-) der skulle selvfølgelig stå tivoliænder :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Henrik, ifølge din profil holder du også med Tottenham, City, Barcelona, Bayern, Juventus, Redbull og Team SKY. Du er da i dén grad dækket ind :-D

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

jeg helgaderer mig i nogle af landende

Hvilket Redbull mandskab er du fan af?

RB Leipzig, Red Bull Salzburg, Red Bull Brasil eller New York Red Bulls.

Er interesseret i at købe deres udebanetrøjer, hvad skal du have for dem?
Kan gå op til 800 kr. leveret til kantsten, tager du mobilepay?

har sku ingen trøjer eller andet

Det her er min nye yndlingstråd.

Nogen fif til weekendens PL runde Henrik?

G. Jesus kommer ind og score 2 mål , samt KDB er skadet
Everton vinder 3-1 og Ricard score igen.

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Har du nu også taget Henriks profil?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Du holder med bare med alle i top 3 i de store ligaer, det gør min nevø på 10 også :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Hårde tider at holde med Arsenal...

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

dejlige tider - ikke at jeg holder med chelsea

Tillykke med Tottenham sejren, Henrik. Så må vi se om dit City hold også vinder næste ;)

MartinHJ3.190PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Er der mere sovs?

bliver sindsyg oppe i hovedet hvis robben scorer nu når man starter med ham men ser den lortestartopstilling

Klassisk lewan brænder og robben scorer på returen..

Nå, omspark

Fedt ....

Lewan bedre end Robben ... længe leve VAR

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skrid Muller for fanden

HAha hvad fanden altså

til at brække sig over har robben om sikker starter lige ind til man ser at coman starter inde.................skif-ter ud.... coman skadet robben scorer...................-.