Forum

For helvede da også ... man skal åbenbart holde sig vågen til klokken 24 hver torsdag :-/

Så smadrer fjolset sit korsbånd efter man har købt ham og Hopkins (og Fuller) ind på samtlige hold. Fedt nok - og så i en' non-contact play'

Holdet.dk kunne man ikke overveje til næste sæson at holde handel åben til søndag klokken 19 - dog låse spillere, der spiller torsdag - det her lotto spil orker man jo snart ikke mere ...

Og hold kæft hvor er det synd for manden :-/


Surt ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og efter nattens kamp er det ikke ligefrem Mcoy der hiver det tabte hjem - Har ham fået muskelsvind?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rickrick: Det er virkeligt surt.................Jeg lå da ikke fantastisk, men begge mine hold var da i top 200 og top 5 i min interne gruppe...................-Dette er uddrag af forløbet af min dag igår: Jeg står op og tænder straks computeren, da jeg har en masse vigtige ærinder for dagen som skal ordnes over internettet. Opdager så, at der er et større nedbrud af nettet i min afdeling/nærområde. Jeg ringer indtil Yousee og får så umiddelbart en eller anden intetvidende, aknebefængt knægt i røret, der spørger om jeg har sørget for at stikkene sidder ordentligt fast. (Hvad bliver det næste spørgsmål? om jeg har husket at tænde for modemmet?!). Efter at have forklaret situationen og oplyst dem om, at vi har noget vejarbejde i området og at dette muligvis kan være årsagen til nedbruddet, lader han åbenbart som om at han tjekker et eller andet og kommer frem til den konklusion, at der ikke er noget galt. Først da ejendomsmesteren har fået tudet ørene fulde af omkring 10-20 beboere og kontaktet dem og derefter fået at vide at de ikke vil tjekke det før mindst 5 beboere har ringet ind og verificeret problemet (goddag mand økseskaft) og efter at en servicemedarbejder er kommet til at indrømme, at der er et større nedbrud, kommer der en service -sms. 7 timer senere kommer nettet op at køre. Håbløst bagud og hamrende i tastaturet som en eller anden gal mand sker der ydermere det at jeg kommer til at smadre et lille spejl (tal om klicheer som en ulykke kommer sjældent alene). Jeg skyndte mig at få sat mine managerhold, da nettet kom op igen, for ikke at glemme det senere. Jeg købte Mccoy på begge mine hold og Watson på begge mine hold og satte ham som anfører. Jeg faldt tidligt i søvn for at vågne op til 25 yards på 12 rushes (Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre) og så hele Watson-episoden..........-...................Jeg har kun en ting at sige Lorte-spil!!!!!!!!!!!! og så i det mindste kører nettet idag!

Tja, det går jo nok alt sammen - så store er præmierne trods alt ikke.

Men det er da r.. irriterende når jeg endelig lå til måske at kunne forbedre 2. pladsen for 2 år siden og 5. pladsen fra sidste sæson.

Har som altid godt med handler tilbage på dette tidspunkt og for en gangs skyld havde jeg et hold i nærheden af top 50.

Men med en lang arbejdsdag foran mig og 2 unger, der står op før fanden får sko på tjekkede jeg de sidste nyheder ved 22-tiden og gik i seng med et (troede jeg) super hold, der var klar til at eksplodere.

Nu står der bare 6,2 mio. i banken og griner mig op i fjæset og spørger, hvorfor jeg dog ikke bare købte Russel Wilson i stedet for Deshaun Watson ... og hvorfor lod jeg ikke bare Funchess være (som nu er WR1) i stedet for at købe Fuller som sikkert ikke laver det helt store.

Lorte spil :-)

Jigsaw
Dagens absolut bedste !!! Ggggggggggg

Ps: bare at 1. Premien er 6000.- minus de 4500.- turen koster : ps: man SKAL....!!!! jo også vinde 1. Premien bare for at kunne betale for det Cruise : man allerede har vundet sammen med de andre 12000. Der har vundet ......

så : Måske kan man få oplyst hvor ellers man kan spille NFL spil næste år ? Hvis nogen af jer gør det ??

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Du ER sgu da også uheldig Jigsaw ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

6# Jeg bilder mig ind at jeg er mere uheldig end gennemsnittet i hvertfald selvom jeg ikke har nogen videnskabelig evidens for den påstand. Men jeg håber også at du kunne se at jeg havde prøvet at fange den mere humoristiske vinkel og ikke så klynkende vinkel på mit indlæg.

Sindssygt så uheldig du er Jigsaw, mon ikke det vender på et tidspunkt 🤔

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Det gjorde jeg Jig .. morede mig glimrende. Jeg havde gjort ligesom dig - var allin på nobrainer Watson + de 2 WR og jeg havde ellers også sat Mcoy på. Men belært af dårlig erfaring for nyligt, hvor jeg ikke fangede at Gronk ikke ville spille, så gik jeg tilfældigt lige forbi NFL news i går ved 23-tiden, og der var der jo Breaking news på at gutten var kommet alvorligt til skade under sidste træning - i øvrigt uden bogen havde rørt ham - og da blev holdene selvfølgelig lavet om. Og så var det selvfølgelig en udsøgt fornøjelse i formiddag lige at checke hvornange skvadderhoveder der ikke havde fanget nyheden. Det var overraskende mange.

I øvrigt overvejede jeg et sekund lige at skrive det i forum her - men så kom jeg fra det :-) Og i bund og grund må vi vel også bare erkende at der næppe er noget ved dette spil som er bedre end andres ulykke!!!!

Man behøver naturligvis ikke hovere .. se bare hvor diplomatisk Sir Hill er - og vi ved jo godt at han har siddet med et kæmpe smil og hygget sig grumme over det indtrufne ..

:-)

For øvrigt at det da slet ikke sikkert at det er så dumt at have de 2 WRs .. skulle ikke undre mig om de kommer til at lave lidt.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kan se, der er to i top 3 med Watson som anfører (ligesom jeg selv til sent i går aftes). Forstår simpelthen ikke, hvorfor man ikke tager ved lære af de mange fantasy-spil, der findes derude og låser de enkelte spillere ved kampstart. Heldfaktoren er stor nok i de spil - eliminér nu de tilfældigheder, der kan kontrolleres!

Ved ikke hvornår du går i seng, men nyheden breakede omkring 21.45 at han havde revet sit korsbånd over. Det er en skam, for han var virkelig en fornøjelse at følge. ;(

Ah, havde ikke set du gik i seng ved 22-tiden.. Stadig sur røv.

Vi har nok alle prøvet det og det er noget pis MEN der skal ikke være mere end en deadline i hvert spil, ellers skal man jo være herinde hele tiden.

NFL har 5 starttider i denne runde og bare superligaen har 7 hver runde.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nyheden kom ca 21.45
Jeg fik en SMS om det kl 22 men ville selv have set det lidt senere da jeg lavede hold, da det jo Breaking og blev ved med at poppe op på NFL siden.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Bennedbæk det er noget vrøvl du får lukket ud (denne gang).

At du deltager I samtlige spil og gerne vil optimere dine hold helt op til deadline er vel ikke noget argument for at bibeholde den håbløse deadline i NFL spillet.

NFL spillet er fundamentalt anderledes i forhold til fodboldspillene, hvor kampene er plastret til ud over fredag, lørdag, søndag og mandag på alle mulige tidspunkter. I NFL spillet er skemaet (nærmest) helt fast (pånær Thanksgiving). Én kamp torsdag og så et hav af kampe søndag med start 19.00 og lidt senere.

Ud over det er NFL spillet anderledes, idet der er kontrakter og ikke transfergebyr. Derfor er behovet for at se startopstillinger og lave små optimeringer slet ikke lige så relevant.

Det er absurd, at man skal handle torsdag aften, når 90+ procent af alle kampe starter søndag klokken 19 (eller lidt senere). Hvorfor ikke tage sine beslutninger baseret på de seneste injury reports, i stedet for at sidde og gætte. Som bolding88 skriver er der rigelig varians i spillet som det er.

Som jeg ser det er der to nemme løsninger, der vil gøre spillet væsentligt bedre:

1) Luk handel fredag 02.00 - derefter åbnes handel igen, men spillere fra de to hold, der har spillet torsdag låses. Luk handel igen søndag klokken 19.

2) Drop torsdag kampen fra runden og sæt deadline til søndag klokken 19

Løsning 1) er teknisk muligt og er blevet brugt tidligere, da en CL kamp lå en uge før de resterende (det var vist noget Inter/Milan). Det er også den klart bedste løsning, da alle så har mulighed for at få de sidste skades rapporter med. Researchen bliver den samme som før.

Jamen det er ikke første gang så og sikkert heller ikke sidste gang...

Vil være fint med mig med løsning 1, så det får du lige sat i gang ikk :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Helt enig med Rick - og det er naturligvis løsning 1 man skal gå efter! Faktisk er det vanvid at man ikke allerede har fået tilpasset spillet så det er som løsning 1.

Løsning 2 dur ikke - Synes det er fint vi har en torsdags kamp med i programmet - og også mandag for den sags skyld. Og hvis man eliminere torsdags kampene vil det jo også kun betyde at man da får behov får endnu flere udskiftninger/kontrakter.

Især bliver løsning 1 guld værd og nødvendig når vi kommer lidt længere frem, og hvor man er på herrens mark mht. hvilke spillere der bliver sparet, når kval er afgjort.

Synes ganske bestemt du skal tage dine gode argumenter, Rick, og da sende dem til Swush førerbunkeren, så de lige kan få rettet det til til næste sæson. Det bør være en formsag!

Faktisk er det ligeså oplagt som det er indlysende at vi skal have muligheder for at vælge reserver for evt. udgåede ryttere i GT cykelspillene!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Enig i løsning 1. (Sådan ) !!!

Kaptajn skifte/ osv skulle også laves om i Premier manager.... godt nok tit at alle sider med ekspert GÆT PÅ: Line ups. Skade/ osv.. sider (IKKE) passer der er jo også 3-4 dage mellem kampene - som i nfl

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Eller bare luk nfl - med den 1. Premie ( hahahahahhaha)

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Hvorfor er du med Pool hvis det hele er så elendigt?
Hvorfor oddser du ikke i stedet for at købe manager hold

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Blev udfordret af en ven i nfl
Og så ik efter Premier Inden jeg købte holdet ....... havde så nok købt uanset da den sidste 20.- er godt givet ud (for chancen) for jeg skulle total urealistisk vinde nfl ..........
synes stadig det er “ringe” at smide den tur i 1. Premier !!! Uanset hvad var det runde premie så fint men sgu ik til en 1. Premie ........ men hvis andre synes det er en fed premie - lad dem om det ....... men synes da alle brokker sig over spillet.... på den ene eller anden måde hele tiden !!!! Der skal laves om på reglerne ...... osv osv

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss

Jeg kan sagtens forstå at folk er trætte af den slags, men NFL kampene har 5 forskellige starttidspunkter hver uge.
Hvorfor skulle man ændre deadline lige præcis i NFL og ikke i eks fodbold?
Der er masser af uger hvor der er præcis samme problemstilling i fodbold...

I NFL kender du oven i købet stort set alle startopstillinger i forvejen! Der er da langt større risiko for at stille op med spillere der ikke kommer på banen i fodbold!
Ved godt at denne her situation er ekstra træls, da folk lige har skiftet ham ind, og de fleste tog ham som anfører! Men problemet er generelt set formentlig mindre end det er i eks fodbold!
Hvis man laver statistik iver Hvormange der starter spillere der ikke kommer på banen i de to spil, så vil jeg godt vædde på, at der er en kæmpe overvægt i fodboldspillene!

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Hej Tom

Hvor mange af fodbold spillene har én kamp, det styrer deadline, hvorefter 90% af de resterende kampe i runden afvikles mere eller mindre oven i hinanden omkring 3 døgn senere?

En oplagt grund til at køre med et andet setup i NFL spillet er, at spillet er kontrakt baseret, hvor fodbold spillene er transfer baseret. Derfor er der endnu mere grund til at passe på sine handler i NFL spillet. Man skal i forvejen kalkulere med et sted mellem 25 og 30 handler til bye weeks, kendte skader og sparring af spiller i W16 og W17.

Derfor er det jo katastrofalt (og langt mere katastrofalt end i fodbold spillene) når man ofrer en af sine sparsomme handler på en spiller, man kan læse er skadet fredag morgen. Nu breakede nyheden denne gang omkring 22.00 torsdag, så muligheden trods alt var til stede for at reagere. Men det kunne jo lige så godt være sket i det kæmpe tidsrum mellem fredag 02.00 og søndag 19.00.

Jeg kan simpelthen ikke finde et godt argument for ikke at gå med mulighed 1) i stedet for det nuværende setup.

Det ville i den grad også fjerne stress faktoren ved at prøve at finde de sidste nyheder torsdag aften/fredag nat. Vi er nogle, der prøver at opretholde en normal døgnrytme - der ikke afhænger af deadlines på holdet.dk :-)

100% enig med Tom her. I Laliga, Suppen og PL er der een kamp der styrer deadline i hver runde. Om der er 3 timer, et døgn eller 3 døgn til de næste kampe er underordnet. Man skal ud og gætte på lineups, dvs dem der researcher grundigst vinder. Dette er hvad managerspil handler om. Hvis der skal laves flydende deadlines skal det også gælde fodbold, her er behovet langt mere reelt.

Du vrøvler (også) Smed ... research betyder en hel del i NFL spillet - i min optik mere end i de andre fodbold spil, men du kan altså ikke researche skader, der opstår i de ca. 3 døgn der går fra handel lukker torsdag aften/fredag nat til langt hovedparten af kampene spilles søndag klokken 19.

Men hvis man foretrækker tilfældigheder og høj varians, så forstår jeg da godt man foretrækker det nuværende setup. Hvis man derimod foretrækker research og så lidt held/varians som muligt, så er mulighed 1) at foretrække.

Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg allerede nu har måtte tage chancer i forhold til måske skader - chancer der ville være helt unødvendige i det setup samtlige andre NFL spil kører med.

Og prøv lige at sammenligne NFL med PL, så ser en runde typisk sådan her ud:

Fredag 02.00: NFL kamp 1- handel lukker
Lørdag 13.45: PL kamp 1 - handel lukker
Lørdag 16.00: PL kamp 2-6
.... PL kamp 7,8,9,10
Søndag 19.00: NFL kamp 2-7

Så NFL har den tidligste deadline (af alle spil), men nærmest alle andre spil når at afvikle hele deres runde FØR NFL spillet når til deres kamp 2.

Det er jo fuldstændig absurd, at det spil, der har suverænt flest kampe senest i weekenden har den suverænt tidligste deadline.

Kan jeg godt se. Når dette problem opstår i fodbold, typisk for dobbeltrunder, så har swush ofte valgt at flytte den enlige kamp til runden før, således den ligger sidst i runden. Det fungerer udmærket. Det burde man gøre konsekvent i NFL, dvs lade torsdagskampen være den sidste i runden, så er det kun denne en kamp man skal "gætte" på.

Tja, det ville også løse problemet - til gengæld ville der være 2 hold, der konsekvent havde dobbelt runde i NFL spillet - heller ikke optimalt i min optik.

Men altså synes du virkelig løsning 1) jeg skitserer er så dårlig?

Jeg tænker det er vel typisk ikke mere end 5-6 gange på en sæson man overhovedet har spillere i aktion fredag nat og derfor kan man for det meste glemme alt om en evt. tidlig deadline.

Og så kan man i ro og mag sætte sit hold søndag eftermiddag baseret på de seneste injury reports - som NFL holdene er ekstremt gode til at levere!

Løsning 1 er fin nok, argumentet med at det kun skal gælde for NFL holder bare ikke. Behovet er lige så relevant i fodbold spillene, som Tom er inde på. Så hvis der skal indføres luk og åbn igen i samme runde, skal det indføres i alle spillene. Og så er vi tilbage i Benned´s argument, så skal man være på hele tiden.

Smed, jeg forstår så ikke argumentet, at hvis det ikke kan indføres i fodboldspillene, så må det heller ikke indføres i NFL spillet. Da er da det tætteste vi kommer på et børnehave argument.

Jeg synes det kunne være fedt med flydende deadlines, men det vil ikke kunne fungere i fodbold spillene, da kampene kommer som perler på en snor. Derfor vil det være umuligt at lukke op for handel i de 5 minutter fra en kamp slutter, til den næste begynder.

Så kunne man måske indføre en deadline fredag, en lørdag, en søndag, men det vil heller ikke kunne fungere, idet data skal valideres og tjekkes. F. eks. i Superligaen, hvor man er afhængig af kamprapporter eller DBU for mål (assist) afgørelser - afgørelser, der nogle gange først kommer mandag.

I NFL spillet er der slet ikke de problemer, da der kun er tale om én kamp fredag nat, så der er rigelig tid til at få data verificeret og åbne handel eksempelvis lørdag klokken 12 og så lukke igen søndag klokken 19.00

Er det så nu man siger: Ged barberet? :-)

Det er bestemt nu man siger ged barberet! Det betyder nemlig som regel, at der er slynget et par postulater afsted, som alene er udtryk for ens egne holdninger, og på ingen måde er en endelig afslutning på debatten!
Så den del har du ramt meget godt...

Det med PL kampe der kommer som perler på en snor, er da det samme som NFL kampene gør søndag?

Som jeg forstår det vil du lukke handel i NFL når de tidlige kampe starter søndag? Så aner du stadig ikke hvem der spiller i de sene kampe? eller vil du lukke løbende? Begge dele kan man jo også bare gøre i fodbold?

Jeg er som sådan ikke imod at man enten har løbende deadline (selvom det ville kræve enormt meget tid!!) eller at man har to deadlines (eller 3? Eller er mandagskampen ligegyldig?)

Som sagt har jeg intet imod den løsning, jeg forstår bare ikke at det skal være lige præcis i NFL spillet og ikke i fodbold? Så vidt jeg kan se er der stadig ikke et argument som gør at det kun bør gælde for den ene sportsgren?

Watson episoden handler alene om research! At tidspunktet for research ikke passer dig er jo ikke vi andres problem...

Et bedre eksempel er måske Zach Ertz som de fleste havde forventet var aktiv...

Hvis man eks har valgt fournette, så var det et bevidst sats der gav bagslag...

Anyways, så sker den slags engang imellem, både i NFL, men langt oftere i fodboldspillene...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Tom læser du overhovedet mine indlæg inden du skriver?

Jeg har lige forklaret ovenfor, hvorfor en flydende deadline ikke er mulig i fodbold spillene - prøv evt. at læse posten en gang til!

Ertz idag er et fremragende eksempel på den håbløse deadline - det samme er Fournette, det har nemlig intet med hans skade at gøre, at han ikke spiller, men et brud på interne regler.

Idet så mange af kampene ligger præcis 19.00 - og der kun er en sølle kamp fredag nat, så ville det gøre spillet markant bedre med løsning 1).

Det er ikke en perfekt løsning i forhold til de sene kampe, men det ville trods alt være en væsentlig forbedring. Og det er en løsning, der er meget nem at implementere!

Uanset hvor mange gang vi læser dit indlæg, er det et postulat uden hold i virkeligheden, at en daglig flydende deadline ikke skulle være mulig i fodbold (deadline fredag, lørdag og søndag). At der skal ventes på DBU´s kamprapporter for at kunne åbne, er grebet ud af luften. Skulle DBU ændre en målscorer, bliver denne ændret i spillet med tilbagevirkende, uanset om der er åbnet eller lukket for handlen.

Jeg kan finde en million lignende eksempler fra fodbold...

Som Smed siger, bliver dit indlæg ikke mere rigtigt af at man læser det flere gange...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Okay Smed og Tom.

Det er ikke sjældent, at der sker ændringer af målscorere og/eller assist i diverse fodbold spil.

Hvordan vil I håndtere, at man kan bruge ekstra penge i banken (anfører bonus) til at købe spillere, som man ellers ikke ville have råd til når rettelsen kommer. Det vil føre til et hav af umulige tilbageførsler af handler.

Hvad med vi bare gør NFL spillet bedre - eller må vi ikke det før vi fixer setup’et i samtlige spil?

Eller vi kan jo også bare have en fælles deadline for alle spil fredag 02.00 - det kan alle da finde ud af ...

Så så tilbage til det vigtige nemlig at jeg skal brokke mig..........Jeg kan simpelt hen ikke være den eneste der har solgt Wentz fordi det har bye week vist her næste uge og i denne uge skulle møde de bundsolide Denver imod wide receivers............Utak er verdens løn 44 point indtil videre samt 4 touchdowns fra wentz fucking røvhul

Og så går det først op for mig at aj green er blevet udvist med fantastiske 6 yards...........hæhæ det begynder jo næsten at blive morsomt det her på en meget depressiv måde

Sådan jigsaw - du er altså en sand mester i brokkeri!

Men hold nu fokus - mon ikke der er et cruise til Oslo til dig også :-)

Tror altså det var dit vasketøj der blev forbandelsen, Jig - Du må holde med at have vaskedag om torsdagen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Rick der er intet i vejen med at forbedre NFL spillet, det har jeg det fint med :)
Det eneste jeg siger er, at så burde man gøre det samme i de andre spil...
Ingen grund til at NFL skal have særstatus!
Synes for øvrigt også ideen med kontrakter kunne være spændende i de andre spil, men det er fordi jeg personligt synes det er en fed måde at køre det på :)

P.s. Er i samme vogn med Wentz, Jigsaw, beholdt dog Ertz, så det var jo herligt!
Undgik til gengæld Watson :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Hej Tom

Jeg kan godt se, at NFL spillet på den måde får en slags 'særstatus'. Jeg har dog heller intet problem med at indføre flere deadlines i de andre spil - jeg tror bare ikke på holdet.dk kan få leveret/kontrolleret data hurtigt nok til at det kan lade sig gøre - selv om det burde være muligt (bare se på denne runde, hvor sløvt det er gået med simple opdateringer).

Den udfordring er bare et non-issue i NFL spillet, da der kun er en kamp fredag nat og derefter et kæmpe tidsrum til at få kontrolleret data.

Og der er jo intet til hinder for at man starter med at prøve et nyt setup af i NFL spillet - for derefter at teste det i eksempelvis Champions League osv. osv.

Ud over eksemplerne med Ertz og Fournette i denne runde (der er et hav af andre eksempler i andre runder) har der hele spillet igennem jo også været farcen med Zeke, hvor seneste nyt denne torsdag var, at der var ingen chance for at han kom til at spille søndag - det ændrede sig så (igen). Derfor har jeg personligt holdt mig fra ham og Dak, da Cowboys angreb uden Zeke er et helt andet - og Dak vil bliver stærkt devalueret.

For dem af os, der glæder sig til NFL spillet hele året og følger NFL tæt, så er det mega frustrerende når tilfældighederne bliver vigtigere end research og planlægning af handler. Jeg medgiver dog, at i år har været ekstremt!