Forum

Holdet.dk har efterhånden givet alle der ville have det, et MiniCruise. Hvis nogen stadig skulle stå og mangle et, så har jeg 4 tilovers, som jeg giver til de første 4, der skriver.
Desuden har jeg også et gavekort til Pythonpro.dk på 200 kr. (dækker ikke fragt på 64 kr., som skal betales uanset hvad), som jeg ikke får brugt. Det skal bruges senest 30. september. Så den første som skriver at personen gerne vil have gavekortet får det.


Det ville jeg meget gerne

Ud at sejle en tur

Ud at sejle en tur

Jeg vil også gerne ha et minicruise.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Det ville være fedt med en lille sejltur 😊

minicruise, ja tak ♥

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Jeg har nu uddelt de 4 MiniCruise. Jeg har skrevet gavekortskoden på jeres væg og slettet det igen, så I skulle gerne få beskeden på den email-konto, som I har tilknyttet jeres Holdet.dk-bruger. I kan bare skrive herinde, hvis I ikke har modtaget den.

Jeg har stadig gavekortet på 200 kr. til Pythonpro.dk, hvis nogen vil have den.

1000 Tak for at jeg fik en tur ad dig 😊😊😊

Takker .. vil glæde mig til turen

Er der flere der har et cruise? :)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Har skrevet en gavekortskode på din væg Dunken06, så tjek din mail :-)

Jeppesen1234:

Tusind tak. :)

Sorry, jeg er nybegynder og absolut ikke nørd!

Synes ikke jeg kan se noget minicruise på min væg?

Kigger jeg det forkerte sted - eller hvor er min væg? Og hvordan kommer jeg til væggen?

På forhånd tak til Jokke ♥ ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Du kan se din væg ved at klikke på dit brugernavn helt oppe i venstre hjørne. Ved siden af "konto" og "log ud".

Han skriver dog at han har slettet beskeden fra væggen igen, da man får en mail når nogle skriver på ens væg.

Det med mailen virker dog kun hvis du har vinget det af inde under: konto - meddelelser - meddel mig via email når nogen skriver på min væg.

Forlan, mange tak - har fundet min væg nu - men kan kun se mine kommentarer i diverse tråde - ikke andet - herunder ingen minicruises.

Jeg ville gerne gøre dig til min første ven her på sitet - prøver at trykke på ven, men intet sker?

Jeg har slettet fluebenet i mails, da jeg forleden fik 140 mails i min indbakke - næsten alle her fra Holdet.dk - med kommentarer fra de forskellige tråde, jeg har skrevet i - måske en fejl, at slette fluebenet?

Nå, men overlever nok at miste et minicruise, går ud fra det til Oslo? Har været på dette cruise før ☺

Maastricht-on-tour3.095Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Hepper på Skjelmose i top-5 ♥♥♥

Maastricht-on-tour - Jeg slettede gavekortskoden fra din væg, så andre ikke kunne se den. Hvis du stadig er interesseret i den, kan du bare skrive din email-adresse på min væg, og evt. slette den bagefter, da jeg får beskeden, som du skriver på min væg, på min email. Og så sender jeg gavekortskoden direkte til dig på din email.

Hej Jokke Vest .....
Claus.strandholdt@Gmail.c-om
Endnu gang tak

Gmail.com

Hvordan sletter jeg min e-mail adresse igen

Man kan ikke slette beskeder skrevet i forum...

Hvis du havde skrevet på han væg kunne du have slettet den igen...

Der er dog sket større katastrofer i verden end at du har skrevet mailen herinde - så det går nok...Tvivler på at der er nogen som bruger den til en masse gøgl...

Okay 😊😊

Hej... nogen der ved hvor man skal bruge .. den tilsendte kode ang mini cruies

Jeg.. takker

Hejsa. Nogen der har et mini Cruise eller 2 de vil af med? God dag alle sammen 😃

Har du stadig gavekortet til Python?

Jeg har et mini cruise som jeg nok ikke får brugt :)

<Slettet>

<Slettet bruger>

Husk at få brugt jeres koder inden den 20/12 som er sidste frist...

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Gad vide hvormange der har været afsted ( kan man lave en konkurence om det ? )
Hvis så gætter jeg 138 mand + 122 i tilbehør

Miho4.105PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
My goodnesssssssssss