Forum

Fra nu af spiller vi på endelig resultat efter evt. forlænget spilletid og evt. straffespark konkurrence.
Gyldige deltager er selvfølgelig dem der er videre fra 3 runde
mvh

;o)KK


<Slettet>

<Slettet bruger>

Schweiz-Polen 2
Wales-Nordirland 1
Kroatien-Portugal 2
Frankrig-Irland 1
Tyskland-Slovakiet 1
Ungarn-Belgien 2
Italien-Spanien 2
England-Island 1

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Schweiz-Polen 2
Wales-Nordirland 1
Kroatien-Portugal 1
Frankrig-Irland 1
Tyskland-Slovakiet 1
Ungarn-Belgien 2
Italien-Spanien 2
England-Island 1

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Schweiz-Polen X (ingen af dem magter at score i straffekonkurrencen, hvorefter begge hold smides ud af EM)
Wales-Nordirland 2
Kroatien-Portugal 2
Frankrig-Irland 2
Tyskland-Slovakiet 2
Ungarn-Belgien 1
Italien-Spanien 1
England-Island 2

Er jeg egentlig overhovedet med?

Schweiz-Polen 2
Wales-Nordirland 1
Kroatien-Portugal 1
Frankrig-Irland 1
Tyskland-Slovakiet 1
Ungarn-Belgien 2
Italien-Spanien 1
England-Island 2

Schweiz-Polen 2
Wales-Nordirland 1
Kroatien-Portugal 2
Frankrig-Irland 1
Tyskland-Slovakiet 1
Ungarn-Belgien 2
Italien-Spanien 2
England-Island 1

Tygger lige på om jeg skal lave om på formodningen om at England vinder over Island! - bliver de sendt hjem inden pga manglende ret til at blive i Frankrig, så vinder island jo 3-0! Bliver sgu også en sjov PL til ny sæson .. Udlændingene forsvinder vel fuldstændigt. I så fald får PL niveau som den danske 2 division øst

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Slap nu af... Hvor der er penge er der en løsning...
PL er en kæmpe milliard virksomhed, og der blir 100% fundet en løsning på problematikken omkring udenlandske spillere! Du kan være helt sikker på, at PL fortsætter mindst lige så stærk som tidligere! Det åbner måske endda op for, at man kan lempe reglerne for ALLE udlændinge, og dermed muligvis gøre ligaen endnu stærkere...

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Nu er det jo ikke PL, som laver lovene. Og dem, der laver lovene vil fremover være fjendtlige overfor alle udlændinge - der var den dagsorden, de vandt på.
Det tager år, men PL vil helt sikkert se anderledes ud om 5-10 år.

Schweiz-Polen 2
Wales-Nordirland 1
Kroatien-Portugal 1
Frankrig-Irland 1
Tyskland-Slovakiet 1
Ungarn-Belgien 2
Italien-Spanien 2
England-Island 1

Tvivler på den dagsorden var møntet på professionelle fodboldspillere. Politikerne er jo ikke dumme, de ved godt hvilket eksport produkt pl er. De skal nok beslutte noget der undtager de attraktive udlændinge fra reglerne, ala DK's forskerordning (skattemæssigt)

Hvor var det dog bare mega fedt at det blev Brexit ;o)

I second that King Dong ;-)

Præcis hvad smeden siger :)

Tom Larsen34.985Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Vi spiller kun for hyggens skyld...

Der er mange ting i det her. Mere komplekst end som så.
Bosman-dommen vil ikke være gældende.
Hvor fedt vil det være at komme til England som europæer, når befolkningen allerhelst ser, at du ikke er i landet.
Som jeg hørte en dansker, som har boet i England i 30 år sige, så har debatten ramt hende hårdt, da hun pludselig ikke føler sig velkommen mere.

Desuden så skrider Skotland og N. Irland sikkert fra UK.
Det bliver lille England, som så kan sejle deres egen sø.
De kommer ikke gratis ud af det her, det skal resten af EU nok sørge for.

Brexit, der sker intet fsa. EU vs UK før UK PM trykker på §50-knappen. Hvem tør? Cameron gør det ikke, Boris har ikke travlt ... Jeg vil se det, før jeg tror det ....

Schweiz - Polen 1
Wales - N Irland 1
Kroatien - Portugal 2
Frankrig - Irland 1
Tyskland - Slovakiet 1
Ungarn - Belgien 2
Italien - Spanien 2
England - Island 1

@16 Du har sgu nok ret i at de vil søge at vente med at "trykke på knappen", men nu er det ikke mere op til dem at klippe tråden - Den hjælp kommer øjeblikkeligt fra EU/Merkel, som naturligvis vil have de skal smutte med det samme/ASAP! Det er ingen skam at blive smidt ud på røv og albuer, når man selv har startet et slagsmål!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sgu i øvrigt hyggeligt at gå IMOD pop - Er folk "gale"?

Jeg har et moderat transfer til runden, men jeg synes jeg var PISKET til at indkøbe en given midtbanespiller, som jeg er sikker på går AMOK i runden. Har derfor også gjort ham til kaptajn, naturligvis.

Så efterfølgende lige på pop at han er en af de mest solgte spillere ... Hvad sker der?

Mit andet køb til midtbanen er ligeledes voldsomt solgt til runden - Er der fejl i registreringerne, eller er det virkelig således at folk har storsolgt Dele Alli? - Og Pogba?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jeg har solgt Bamideli Alli... England er overrated og ryger sikkert i straffe mod Island. Hvis de er heldige, ryger de ud i kvarten mod frøerne.. Ged barberet :)

Pogba har da spillet af h til efter min mening og røg da også på bænken i kamp 2 for Frankrig . Enig i Frankrig slår England i en evt kvartfinale .

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

@21 Han spillede ikke godt i kamp 1 - og fornuftigt at tage ham ud i kamp 2. Men det ændrer jo ikke på at han har verdensklasse, og han var da også suverænt bedste på banen i kamp 3 - og ren utur at han ikke får scoret. Det gør han selvfølgelig i kvarten. Og man skal ikke tage fejl. Payet har vist sig flot frem, men han når ikke Pogba til sokkeholderne! Vent og se!

Men endnu mere åbenbart er sgu Dele Alli, og den er helt gal at så mange har solgt ham. Han får en fremskudt rolle mod Island - og selvom Island har hjerte får England nok 70 afslutninger på mål i den kamp - og heraf står der Alli på de 25. Han scorer hattrick!

Fint med Blas - men ham har alle vel. Jeg har ham i hvert fald på alle hold!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Polen skal have gang i Lewandowski, så når de semifinalen.

Fremragende kamp!

Guf efter en del "håndbremse" kampe 👍

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Kro-Por hold nu k... en røvsyg 1halvleg, det må og skal bare blive bedre i 2 halvleg.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Godt at der er så mange sydamerikanske spillere i de europæiske ligaer. Der er vel max 3 europæiske spillere med noget x-faktor og flair? Alle europæerne er bare tonsertyper der kan løbe solen sort og tackle. Gaaaaaaab det er kedeligt

Ja havde man da bare haft fri så man kunne have set Copa America :-)

3 navne?
Den er godt nok svær Lundgriffen...

Ronaldo - Neuer - Bendtner ?

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

105+ minutter uden et skud på mål?!

Nærmest en hån imod sporten.

Ja det ikke i orden...

De skulle have en mand hivet ud hvert 5 minut i forlængede spilletid :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Resultaterne af de 3 første kampe i runden var jo lige efter bogen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har været mere gang i dagens første 5 minutter af kampen end der var hele dagen igår tilsammen, på nær måske de sidste 2 minutter af Kroatien mod Pepe/Ronaldo kampen.

Ps. Giroud hattrick i dag :D

Kunne sgu være fedt, hvis Frankrig røg ud.
Pogba har været en skændsel i de fleste af kampene.

pogba har været en skændsel de sidste 3 år så kan jo ikke komme som en overraskelse :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Arh, han har vel haft en god sæson I Juventus.

Ups sagde jeg Giroud og ikke Griezman? :D

Kom så, Griezmann - lad os få det første hattrick!

Det var sgu tæt på

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvorfor er det nu lige at jeg hev Draxler ud og beholdt Gotze ... nu har den uhumske træner smidt Gotze på bænken og sat Draxler ind. Nå, men mon ikke Gotze kommer ind og afgør løjerne til sidst.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lille tykke Götze har været pivringe i alle kampene, så det var det på tide at bussemandsspiseren parkerede ham på bænken

Nå.. Jeg glemte lige runde 4.. For meget Copenhell og for lidt managerspil :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Har du stadig nok at svinge John.
Du gik ikke glip af noget i går, onde tunger vil sige at det overhovedet ikke var hyggeligt.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Nok hår skulle der have stået :-)

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Ikke Mûller til at sparke straffe?!

FUCK nu dig Øzil..

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Bare luk den kamp!

Har et langtidsvæddemål på, at Slovakiet ryger ud i knock-fasen i ordinær spilletid.

Klasseforskel! - Og Tyskerne stempler overbevisende ind. Glimrende underholdning. Men kunne vi ikke bede om at få nogle bedre kommentatorer. Wieghorst kan få en til at falde i søvn - og nu denne Thomas Frank ... Hmmm... Han er sgu lidt en fantast og en snothvalp der ikke helt er vokset ind i de voksnes rækker. Han øser en slags misforstået begejstring ud over mange af de Tyske spillere - Boateng er "verdens bedste" midterforsvarer - og det sagde han også forleden dag - Boateng er ganske udmærket, men verdens bedste ... arghhh ... næppe! Lidt efter sagde han at Hummels er verdens bedste på sin "plads" - Arghhh ... Hummels er oftes udmærket og skaber ro, men han har været bedre tidligere - og jeg tvivler på at han er i top 25 i verden på sin plads!

Og så sagde han at Neuer er verdens bedste ... Tjae... det er måske ikke helt løgn - Han er da nok blandt de 3 bedste i hvert fald. Men hvor er det fra at han får al den sludder?

Oftest er den slags ligesom at vurdere hvad der er højst - rundetårn eller et tordenskrald!

Comon - Lad os nu få nogle saglige og vidende kommentatorer ind i stedet for de snothvalpe!

Læste et sted at man havde hyret Frank Arnesen til at kommentere slutspillets kampe - Lad nu bare ham komme til!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Flot kamp af tyskerne. De får dog en lektion i næste kamp mod overmagten fra Spanien

Lidt af en overmagt, som giver lektion, mens Italien spiller :D

Adios, España! Overmagten fra Italien sætter sig igennem!

Hvem var det fjols som skrev at Spanien var en overmagt? Flot halvleg af Italien

Overmagten fra Italien er blevet i omklædningsrummet.
Vågn dog op.

Thomas Frank skulle været blevet hjemme i dag. Han er så tilpas dum at høre på at man næsten hellere vil høre på sprudlende Wieghorst. De såkaldte eksperter på de danske kanaler tvinger en til at se alle kampe på ZDF

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Hatten af for Italien. De har sku spillet en klasse kamp!

Tiki-Røvsyge-Taka ER DØD!

Rolig nu sodastream

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

La Liga er alt for afhængig af deres udenlandske stjerner . Messi Suarez Ronaldo Neymar Kross Modric Griezmann etc , Det er jo snart Eibar om igen ;)

@ 57
Nøjagtigt ligesom PL og Bundesligaen er det.

Fantastisk af Italien - Og igen var de overlegne taktisk - Det er sgu en stærk træner de har, og som Chelsea får glæde af. Spanien var ikke KLAR mentalt - og de lod sig kyse og kom nærmest aldrig ind i kampen. Mon ikke man snart skal prøve sig frem med en ny træner - han sidder jo fandeme også som en afdanket tyrefægter og småsover på bænken.

Italien kan godt gå hele vejen til finalen! Det troede jeg sademe ikke inden EM!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vinderen af Italien - Tyskland vinder EM, det kan der ikke være meget tvivl om.

Ved jeg nu ikke om der ikke er tvivl om. Belgien ser ret gode ud..

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

At England overhovedet gider stille op til slutrunder, det er det samme hver gang. Bare pinligt at Island er foran

England kommer hvertfald ikke videre 😂

Charlie4012.765Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
COYS !!!

Men det er hvad der sker når man ikke satser på egne spillere i sin egen liga

Vildeste historie, hvis Island klarer den...

Skidt hvis den eneste kamp jeg skal falde af på, er Kroatien - Portugal :D

Farvel og tak England, som altid vil i ikke blive savnet.

Fuld fortjent sejr til Island . 5 Totenham spillere så er det dømt til at gå galt . Nu slutter eventyret dog for Island

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Sådan! Det er jo på højde med vores 92..

De spillede fantastisk i 1 halvleg i den første kamp, siden er det bare gået ned af bakke.

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Man er overrasket men så alligevel ikke. Englands landshold er lort, ligesom deres klubhold. Eller hvad siger Smed? :)

Han kommer sikkert ind på noget med Spanien, tror jeg :-(

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Resultatliste :

7 rigtige : Jesper Kristiansen
6 rigtige : Dunken - RMIR
5 rigtige : Sodan - Bennedbæk - Messi - KK
Alle 7 videre til 5 runde

Elimineret : Mouthmountain og John Andersen begge uden tips til
denne runde

Roy Hodgson er Englands svar på en Morten Olsen

Morten Olsen er en klasse over . Han har bare ikke haft spillerne og ang engelske vs spanske klubhold , så er det jo kun atl.Madrid og de 2 statsstøttede hold der klare sig godt

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Det er rigtigt, men der er ingen af de engelske der gør det godt. Som man også kunne se på Leicester titel.

Det 21-århundredes største fiasko er fuldbyrdet. England er mere til GRIN end selv de største PL/Englands kritikere kunne drømme om!

Det er så FANTASTISK ... det er så ustyrligt MORSOMT - Og så er det i øvrigt også fuld fortjent! Island var bare et bedre hold - på alle pladser - Og for en gang skyld er man enig i Bruuns konklusion, nemlig at Island hurtigt fandt ud af at "de har jo ikke noget på"! De er ikke til en skid!

Og nu følger Frankrig - så vidt jeg husker. Den taber de med 7 mål!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Noget med Spanien

Kan kun fremhæve det faktum at Spanien som forventet røg ud af EM længe før England. Kan ikke rigtig rejse yderligere troværdigt forsvar for England. De er faktisk ret latterlige. Man troede jo de havde søgt inspiration hos Uffe Elleman 1992 "If you cant join them beat them", men det format havde de ikke engang. VHB.

Dejligt med lidt livstegn fra dig Smed. Vi var bange for at du var hoppet i havnen.
Og bare rolig vi skal nok snart se lidt fremgang hos dine engelske klubber. Med den nye tv-aftale kan de støvsuge Europa. Det kommer desværre nok ikke til at hjælpe landsholdet.

Har været hoppet i havnen adskillige gange her på Malta

Så er det sgu da derfor vi havde en mindre tsunami i Kroatien, hvor jeg sidder..

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Er det et tilfælde at i begge er rejst til Balkan?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det nye Hvide Sande... Else er i Bosnien😜

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

OK runde :D