Forum

Få nu lavet et NBA manager ! der ville være så mange som ville benyttet muligheden for at stille et NBA hold. Især nu når tv2sport har købt rettighederne til at sende mange kampe i løbet af ugen !
Hvad siger folk til det :D ?


Har ikke selv interesse for NBA - men altid godt med så mange spil som muligt, så der er mulighed for at flere mannager kan deltage.

Men hvad med præmierne ? - ser jo ud til det ikke er det nemmeste for Swush at skaffe kvalitetspræmier = (Pengepræmier)..

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Jeg ville elske et NBA managerspil. Og kender andre som ville sætte et hold. Interessen for sporten er voksende herhjemme, og sporten vises nu på en helt ny sportskanal. Synes Swush skulle udarbejde et spil og lancere det til næste NBA sæson.

MalleBuh!!60.935PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%
#KaptajnLivo

Ja præmier er altid godt, men jeg spiller sku managerspillene for at smadre mine venner :D men jo det er nok der problemet ligger, at der ikke er penge til det :(

Har selv skrevet en mail til deres support for længe siden, der foreslog jeg Serie A manager og NBA. Og der lød det til, at de tænkte godt om NBA. Og det var en mulighed på længere sigt. Desværre ikke Serie A da der ikke er et marked for det, og det nok bare ville rykke nogle af de folk fra La liga derover... Altså til serie a

MalleBuh!!60.935PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%
#KaptajnLivo

Er kæmpe fan af et evt. kommende NBA manager. Især fordi der så tit er kampe og action