Forum

Ved ikke om det kun var min computer, men det var umuligt at skifte spillere de sidste 15 min i bundesligaen og de sidste 7 min i la liga!! Endte med at panikskifte på Iphone, hvilket resulterede i et hold med Santo fra Werder Bremen som anfører!!!! Vel og mærke i en runde hvor Bayern har to kampe!! Det andet hold i bundesligen nåede jeg overhovedet ikke at skifte på, så der har jeg alt muligt lort der ikke spiller og Frankfurts reserve-målmand som anfører!!

I la liga fører jeg pt, og derfor er det rimeligt vigtigt at få skiftet korrekt! Jeg havde siddet og leget med det igår, og da det var umuligt at ændre på, var det jo sådan det blev!!!

Ikke godt nok Holdet!! Meget utilfreds....

Bossen


Det har kørt perfekt hos mig hele dagen. Op til kampstart var det stadigvæk hurtigt.

Måske bare dit internet som fuckede.

Jeg skifter da og spiller kun på min IPhone og det er da rimelig simpelt og nemt..

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Tja, de andre sider virkede fint nok, men kan da godt ske!! Har prøvet det før, men uha hvor er det træls!! Hele Bundesliga-spillet er jo forbi nu! Har både Muller og Gøtze på mit hold, så havde jo været ok fra start, lige meget hvem af de to, man havde valgt som anfører😪

Ja, det er fint nok på tlf, men ikke nemt at have alle siderne åbne! Kræver jo 7-8 åbne sider at sætte hold😜

Ja skidt start, men jeg er sikker på du nok skal komme med helt frem alligevel.

Hat-trick af DI Santo og så er alt glemt

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hi hi! Tror jeg næppe! I hårde gutter laver jo ikke den slags fejl😁😁

Jeg føler med dig Bo.. Jeg har prøvet det før, og ved præcist hvilken følelse du sidder inde med lige nu..! 😔 men du kan sagtens nå at indhente os andre, hvilket jeg også gjorde dengang jeg var ligeså uheldig i 1.runde.. Jeg sluttede som nr.5 samlet til sidst, så keep your head up Bo..!! 😉 men øv en uheldig start, specielt på dit ene hold med ren bænkevarmere!! 😩 Det er ellers en fantistisk start du har fået i La liga.. Virkelig flot gået! Håber du fortsætter de gode takter fremover dér.. Jeg venter bare personligt på at Messi og Ronaldo snart kommer ud over stepperne igen som vi kender dem!! Så jeg også kan blande mig lidt i toppen igen 😎

Tak skal du have! Ja, det er sjældent man får en sådan start, som i la liga! Har dog satset lidt til denne runde, ved at sælge Ronaldo og købe Bale og Messi istedet. Synes simpelthen Ronaldo er for dyr iforhold til Messi, men han er jo uhyggelig for tiden og det kan blive dyrt! Jeg er rimeligt sikker på, du nok skal nærme dig toppen! Det plejer du da:-)

BOSSEN.
du ligger suverent nr.1,skifter ronaldo ud med messi,godt nok ikke særlig smart,madrid er bedre spillende i øjeblikket end barcelona,og derfor er ronaldo bedst,så det kan blive dyrt.

Du er godt nok klog at høre på Vagn. Du må da ligge i top 100 med mange hold. Kigger lige.. Hvad fanden.. Dit bedste hold ligger nummer 2400!!!
Lad dog være med at kloge dig på andres beslutninger. Han stiller i det mindste ikke med folk der har været skadet i 9 måneder??

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

jhonny dog.
fordi jeg ikke er for klog til manager,mener du ik at det var et fejlskud.
men kan det glæde dig,tar jeg mine ord i mig igen,det var vældig smart,at købe messi,som nu har spillet 3 kampe efter sin skade,og endnu ikke scoret,ronaldo er jo osse bare en skodspiller,man bare skifter ud,undskyld.

bossen ved da godt at det kunne blive dyrt,og det blev,men han er dog nr.2.
trods alt,flot start,held og lykke til ham,for mig selv går jeg kun målrettet efter cuppen nu,da jeg ik har andet,bliver jeg slået ud der,venter jeg bare på det næste managerspi.

Du skal lige prøve at se lidt udover det at man skifter Ronaldo for Messi. Der burde jo derudover være råd til andre og bedre spillere end dem man kan have hvis man har Ronaldo. Så med mindre man kun laver den ene udskiftning, så skal du se dybere og se hvad de andre spillere, som han fik råd til at skifte ind gav, igen i forhold til de midtbanespillere man skiftede ud (gav det mening?).. For ganske rigtig som Bossen skriver tidligere, så er der en alt for stor afstand i prisen på de 2. Og ja Ronaldo er super super god, men spillet her handler altså om at man er heldig, og have de rigtige spillere på det rigtige tidspunkt, om man vil det eller ej, og Messi kunne ligeså godt have scoret 5 kasser i de kampe og Ronaldo 2. Der er ingen af os, går jeg ud fra, der har en spåkugle der virker.
Derfor er det lidt omsonst at pege fingre af nogle fordi de vælger at skifte ud som de gør. Folk har hver deres taktik og umiddelbart, set efter stillingen, så virker det som om Bossen ved hvad han laver. Derfor min kommentar til dig, morgensure Vagn :-)
Husk at når man peger fingre af andre, så er der altid 3 fingre der peger ind imod en selv ( total gammel floskel) :-))

Johnny H10.935Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

jhonny.
for så vidt har du ret,men hvis man ser klart,og ikke med farvet briller,fordi man holder med den ene og den anden,så har i de kampe,jeg har i år ronald været klart bedst,så må vi jo se.
jo,han skiftede også,ind med bale,som mildest talt,ik har gjort det fremragende.
jeg mener bare,hvis jeg må have en mening selv,jeg er ik sf.når man har været så dygtig,og fører foran nr.2 har man jo ikke gjot ret meget galt,fører med 5000,så ok,føger spændt,håber selv messi kommer igang efter sin skade,ronaldo er i gang.