Forum

Jamen så prøver vi da med en afstemning,hvis det er det der er flertal for.

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Syntes det er rigtig cool. Det er noget nemmere at bruge fra Mobile enheder nu. End tidligere. Jeg bryder mig ikke om at man kan se popularitet på en spiller i handel, slet ikke før en sæsonstart. Det gør det klart nemmere for dem som ikke er så gode til dette. Det burde fjernes.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Delvist enig med Migs.

Det nye webdesign er super fedt på mobile enheder, men synes det er for roddet når man er på PC, kunne bedre lide det gamle design når man bruger PC'en.

Og helt enig med Migs i at det er dumt at vise popularitet for spillere når spillet ikke er startet endnu.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Er ikke enig i at popularitet skal fjernes. Jeg kan f.eks. se at hvis man blot følger populariteten når man sætter sit hold, så vælger man 1 med karantæne, og 2 med skader i BL... Det gør det ikke nemmere, men gør at jeg kan sætte et unikt hold.

TommiFalk12.975Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderGuldbægerTop 10%
Når alt kommer til alt, er der kun 862 man kan stole 100% på!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Den gamle var bedre. Denne her virker steril, og der er ikke meget fantasi over designet. Eneste gode, er at man kan se hvordan man har tjent sine ratingpoint i 2013, selvom det burde have været flere... Mht. til popularitet, så jeg gerne, at det var blevet holdt hemmeligt, indtil spillet var startet. Det er som i skolen, man kan se efter sidemanden.

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Helt klar ringere med ny version.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Synes bestemt ikke om den nye version, hvorfor ændre design på noget som virker overskueligt

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Kan klart bedst lig den gamle version...

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Om det er det ene eller andet design, gør mig ikke så meget ...

Men der er en kæmpe SKANDALE, at man kan se spillernes/rytternes popularitet. Det skal bare væk hurtigst muligt!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Er helt klar tilhænger af den gamle version. Måske er det fordi jeg ser den nye version fra en iPad!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Vildt uoverskueligt fra såvel IPhone som Ipad!!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Velkommen til Windows 8 farvede firkanter, Youtube og Facebook tema...

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Røv træls at se på det nye !!! Det gamle tilbage TAK!!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Alt for uoverskueligt. Tilbage til det gamle.

Carsten Hansen18.120Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
President of The Academy.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Helt håbløst design

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Rart med et nyt design. Men er absolut ikke fan af den begrænsede udgave af Vuelta manageren uden priser på rytterne, men kun kategorier. Det er sgu tyndt!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Klart det gamle der bedst og mest overskueligt....

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Helt klart den gamle version. Hvis man laver noget nyt skal det være klart og testet igennem. Vi betaler penge for at deltage og så må der ikke være fejl. Alle de gode spil starter inden for kort tid og så er der så mange fejl og mangler. Det er ikke pengene værd som det er lige nu. Tilbage til det gamle ASAP

SixPackers-12-32.245Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%
-12- to -17-

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Der er så mange mangler, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte. Når musen føres henover en spiller sker der intet. Man kan f.eks. ikke se om det er en ny spiller en "modspiller" fra ens gruppe har købt. Så skal man ind i holdet runde for runde. Alle disse småting mangler. Det gamle var super og flottere at se på. Håber virkelig denne afstemning kommer til at betyde ændringer og forbedringer.

SixPackers-12-32.245Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%
-12- to -17-

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Den nye holder bare ikke... ØV!

Peter Fischer2.150Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%
Muhahaha number 1 dude's!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Tilbake tl det gamle. Er der i det hele tatt noen på forum, altså BRUKERNE der har klaget på layouten på siden? Forstår ikke hvorfor Swush har endret dette. Jeg har for første gang ikke stillet et hold til Bundesmanager, og designet har nok noget av skylden for det. Nei Swush, dette var skudd langt over mål.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Sprængfyldt af fejl. Det var så lækkert layout det gamle. Hvorfor skifte det ud. Total latterligt. Hvor er ex. mouse over på en spiller, så han har spillet en runde? Og hvis du klikker på ham, ryger man nu på forsiden og hvorfor er 20 % af siden pludselig på engelsk. Det lugter af copypaste og det grænser til det pinlige. Dybt skuffet!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Det er flot at bruge en premade template med små tweaks, kom nu i gang :)

FYRR7312.160Top 10%PræmievinderGuldbægerGuldbægerSølvbægerSølvbægerBronzebægerTop 10%PræmievinderValideret KontoTop 1%Guldbæger
The Hidden Talent

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Det nye look er uoverskueligt. Fedt at være chik, men ikke for enhver pris og i særdeleshed ikke denne...

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Har svært ved at se, hvad det er som er forbedret; brugen fra mobile enheder måske ? Og så sidder men hér med sin go'e gamle stationære, og kan ikke se hvem en modstander har skiftet ved at holde musen henover - ej heller værdi, assists, mål. Stillingen var også klart mere detaljeret i det gamle layout.
Man skal ikke lave om, bare for at lave om........

Jeppesen 7.355PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Altid flyvende...

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Pleeeeease Swush endre tilbake til det gamle designet. Det er så mye som ikke fungerer med det nye designet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Knapper som ikke fungerer, spillere som forsvinner ut av bildet, informasjon som mangler, hvit bakgrunn, scrolling i menyer, popularitet på spillere..... Jeg får vondt i øyene av å se på dette for lenge. Hvorfor har dere skiftet design?? Det fungerte jo bra slik det var. Om 1 uke begynner premier league. Er ikke sikker på om jeg gidder å melde på flere lag.

Legg også merke til Swush at der er mange flere som engasjerer seg her på forum nå om dette designet. Det er et tydelig signal om at dette ikke er bra. Det er ingen skam å snu!

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Hej Managers,

Jeg mener ikke at det er konstruktivt at foreslå at vi skulle gå tilbage til den gamle version.

Den gamle version blev oprindeligt lavet omkring 2007-2008. Dengang var der ikke noget der hed iPhone, tablets eller HTML 5. Vi er nu oppe på at have ca. 40% af brugerne der tilgår siden fra en mobil enhed. De mobile enheder rangerer fra ganske små opløsninger til desktop opløsninger. De kører på både langsomme og hurtige forbindelser, de har betydeligt mindre processorkraft end desktopmaskinerne og de understøtter ikke mus.

Alle indikationer er at udvikling mod mobile enheder kun vil stige.

Det gamle design var simpelt hen ikke i stand til håndtere dette. Vi brugte Flash til mange grafiske ting som ikke er understøttet af de fleste enheder. Vi brugte muse-interaktion til mange ting, som ikke er understøttet. Vi havde store tabeller som ikke kan vises på en mobiltelefon. Vores sider kørte tung javascript. Så noget måtte ske.

Jeg synes det er fair at beklage sig over hvis der er noget funktionalitet i mener der mangler, eller som kan forbedres - vi lytter meget gerne, og udvikler gerne nyttige funktioner, forbedrer og rykker rundt. Hvorvidt sitet skal være hvidt, blåt, brunt eller sort er der lige så mange meninger om som der er brugere. Vi har valgt det nuværende design ud fra betragtninger om at det skal være nemt at tilgå og uden unødig kompleksitet. Vi har endvidere i meget stor udstrækning valgt at benytte samme navigationsstruktur og samme layout på langt, langt størstedelen af siderne.

At sige at vi bare skal vende tilbage til det gamle er ikke konstruktivt, og løser ikke noget. Konkrete forslag og kritikpunkter vil vi derimod meget gerne høre.

En del af jer har efterspurgt muligheden for at kunne se data for spillere ved at holde musen ind over dem. Vi er klar over at funktionen mangler, og den vil vende tilbage inden for en overskuelig tid. Nok ikke i helt samme form, men som noget der virker både på mobil og desktop.

Med hensyn til popularitet kan jeg sige at vores overvejelser har gået på at vi mener at popularitet er en enormt nyttig funktion for nye og urutinerede brugere. Vi har naturligvis også overvejet at indførslen af en synlig popularitet ikke må påvirke spillet negativt, og det mener vi faktisk heller ikke at det gør. Sætter du et hold af de mest populære spillere vil du opnå et middelmådigt hold.

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler, Swush.com

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Jeg synes det er mega irriterende med den nye highscore under grupperne. Lad os nu se det fulde beløb i stedet for 237k for eks. Derudover skal der være 3 kolonner igen, en med holdets værdi i fuldt beløb, én med afstand op til føreren og én med runde vækst. Alt det andet kan jeg lære at leve med, men jeg synes det ser latterligt ud med den nye highscore!

El Prebsi1.065Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
How did it make you feel?

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Meget enig. Highscore under puljerne er ikke optimal. Mht nye platforme; selvfølgelig skal Swush være med på de nye platforme, men hvis man fjerner for mange funktionaliteter, så er det for tidligt ! For mig har det fjernet en del af fornøjelsen, at man ikke med det samme kan se værdi osv for spillerne. Man kan ikke se om andre deltagere har købt nye spillere, og man taber altså noget af "indlevelsen" i selve spillet. Jeg er ikke IT udvikler og ved ikke hvad man kan og ikke kan, men jeg ved, at skiftet fjerner noget af glæden og begejstringen for spilet....

Jeppesen 7.355PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Altid flyvende...

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Synes bestemt heller ikke om den nye version....!! Hvor er det sørgeligt..
Det virker overhovedet ikke overskueligt, og så er der alt alt for mange fejl og mangler.
Møg ærgeligt at man inde på highscoren, ikke ka' se hvor mange point holdene har, og hvor mange point der er imellem konkurrenterne...... Altså point i difference til de andre hold.
Forummet er også total rodet og uoverskueligt, det gamle var helt perfekt.
Og når man skifter ud på sit hold, så mangler jeg også, at man ka' se hvor mange penge man har tilbage..!!
Og mangler også, at man ka' søge efter f.eks forsvarsspillerer og angriberer på en gang, lige som det var før.
Istedet for at man nu kun, ka' søge efter en spiller, på den position man skifter ud på.
Det lød lidt rodet, men håber det er forståeligt.. :-)
Beklager det sure opstød i dette indlæg, men hvor er det bare sørgeligt og frustrerende, at der er så mange mangler, i forhold til den gamle side, som i mine øjne, var helt perfekt....!!
Håber meget.. At det kommer nogle rettelser :-)
Mvh. Jesper

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

@Micael - Swush.com

Med al ære og respekt så siger du en masse (i dit seneste indlæg) uden at sige noget. På nær "mouseover" delen så lyder det mere som om "vi kender tal ang. tablet brugere etc. som i ikke gør, vi ved bedre, vi ved hvad i vil have og hvis i ikke kan lide hvad vi har lavet er det bare ærgerligt"

Det nye design virker uafprøvet, man kan selvfølgelig sige det er afprøvet fordi det er Windows 8 "Metro UI" med små ændringer af jeres egne, men uafprøvet mht. til dette spil/forum.

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Hvor er "tilbage til forum oversigt"?

Mulighed for at vælge hvilke måde man vil se nye besvarelser? Så man ikke behøver at scroll hele vejen hver gang.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Det er virkelig ringe det nye, man kan ikk se samlet vækst eller se hvor meget de forskellige spiller er værd når man handler

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

håber at jeg har stemt på svar nr. 1.

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

@Michael Swush

"Vi er nu oppe på at have ca. 40% af brugerne der tilgår siden fra en mobil enhed."

Jeg siger ikke der ikke skal tages hensyn til tablets, cell phones etc. men ud af de 40% hvor mange af dem bruger også siden via deres PC?

Kan ikke forestille mig at der er mange af de 40% som ikke har samme mulighed for at bruge jeres hjemmeside fra en PC?

Og hvor mange af de de 40% har en enhed som ikke har mulighed for Flash eller lignende og/eller dårlig nok kan køre siden fra deres mobile enhed?

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Man kan også vende den om og spørge er det smart at eliminere 60% af ens kundebase på noget gøgl som ikke virker og er en kraftig nedgradering.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Det gamle design tilbage, tak! :)

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

javel,pga de 40 % mobil-enhed...hvad med kundens ønsker ? eller de ca. 90% utilfreds kunder i forummet...i kan jo behold den gamle men opdates med html5,flash osv...og swush burde ændres det lidt efter lidt og ikke i en fuldstændig total ændres. og kan i ikke skift den gule ud med røde tekst i bundesligaen. gule på hvide er ikke god ide :-) i må ha' hygge.

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Jeg bakker lige op omkring highscore i grupper. Lad os da se holdenes rigtige værdi

Jesper Lindegaard Olsen2.990PræmievinderValideret KontoPræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Præmievinder
Har ændret mening: Vammen er naturligvis en mester til dette spil.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Men håber I får rettet en del af tingene, for lige nu har I rigtig mange utilfredse betalende brugere, så lyt til kritikken som er bred i stedet for blot at mene, at I har lavet et genialt design, for det har man ikke, når et stort flertal af brugere mener noget andet.

Jesper Lindegaard Olsen2.990PræmievinderValideret KontoPræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Præmievinder
Har ændret mening: Vammen er naturligvis en mester til dette spil.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Det nye design er jo virkelig grimt og det mangler mange små detaljer som var med i det gamle

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Hej Swush..!!
Jeg vil bare sige, at jeg altid kun "logger" på siden via min iphone.... Og det har absolut aldrig været noget problem....!!
Vil langt hellere foretrække det gamle layout, også selvom jeg spiller spillet gennem min iphone....!!
Mvh. Jesper

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Må indrømme jeg på ingen måder kan se det positive i indførelsen af synlig popularitet. - Få det nu væk!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Så synes det som det nye nye designet har kommet for å bli men hvorfor kan dere i Swush da ikke legge inn de samme funksjonene, valg, highscorekolonner etc som fantes på den gamle versjonen. Selv om dere i forsøket på å male en rembrant har endt opp med en picasso så kan fortsatt funksjonene være de samme på spillet....

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Det er den ringeste "forbedring" jeg nogensinde har oplevet – og nu med LANGT FÆRRE oplysninger på iPhone end hidtil, hvor man havde det fuldstændige overblik som på web (pånær holdgrafik, som var til at leve med når man kunne vælge LISTE i stedet).

Og nu har man for eksempel i en gruppe kun mulighed for at se holdenes placering OG INTET ANDET! Det kan da slet ikke kaldes forbedring, når man giver færre informationer – og tilmed går tilbage til et "forældet" layout i en nyere version!?

I den tidligere version havde man ALLE OPLYSNINGER på IOS som på web.

DET ER KLART EN OMMER!!!!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

En ting der irriterer mig, det er når man er inde på sit hold og så vil se nogle af sine andre hold. Så kan man ikke bare føre musen op til "Mine hold" og vælge et. Man skal simpelthen ud på 'forsiden' af det spil man er inde i, i stedet for. Desuden synes jeg slet ikke at dette design er behageligt at se på.

Det er desuden også irriterende at man under fanen "Spil" ikke kan se sine placeringer, men kun under "holdet.dk" ikonet.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

"Det er desuden også irriterende at man under fanen "Spil" ikke kan se sine placeringer, men kun under "holdet.dk" ikonet."

Det fandt jeg så ud af at man godt kan alligevel. Hvis man altså lige scroller forbi spillene som man deltager i, for at se en masse rubrikker nedenunder med samme spil.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Bruger også iphone til at sætte hold, men synes stadig det gamle layout var langt bedre, så ved at gemme sig bag de 40% der bruger iphone osv er det måske kun 10-20% der får noget ud af den nye layout. Har glæder mig til PL, La Liga og NFL, men lysten er væk for at logge sig ind på siden.
Kan forstå jeres tekniske begrundelser, men så sørg for at ALLE små features og genveje kommer tilbage på det nye, så tror jeg at der er flere der kan leve med det.
Man kan simpelthen ikke fjerne så mange genveje (mouseover, se en modstanders udskiftninger osv) uden at det bliver en nedgradering. En kæmpe nedgradering. Vi brugere betaler de samme penge for noget som er fyldt med fejl.
I nævner at synlig popularitet giver et middelmådigt hold. Det er ikke pointen. Det fjerner muligheden for at researche og finde en spiller/rytter som muligvis giver mange point. Det betyder at alle hold i gruppen middelmådige og tæt på ens...

Opsummering: Vi betaler i øjeblikket for noget som vi, en stor del af jeres brugere ikke er tilfredse med. Skynd jer at få så mange genveje og detaljer tilbage så muligt fra det gamle Holdet.

SixPackers-12-32.245Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%
-12- to -17-

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Ovenstående må være god og saglig kritik.
Tak for rigtig mange gode timers underholdning.
Håber på ligeså mange i fremtiden.
Glem ikke at få ordnet liveopdateringer på spillerne. Mine spillere skal have armene i vejret få sek efter de har scoret og stillingen i gruppen med så meget ære på spil, skal følge med.
Mvh

SixPackers-12-32.245Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%
-12- to -17-

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

En klar tilbagegang i design og funktionalitet!!
Jeg er helt på linje med at det selvfølgelig skal være mere mobilvenligt, bruger også selv dette i perioder. Men selv uden flash, kunne man ganske fint navigere og anvende platformen i det gamle design hvis holdet bare fremstod som tabel i sted for grafisk (ganske ligetil når det var på mobilen også)

Hvis I insisterer på at beholde det nye design, så synes jeg i det mindste man skulle ændre følgende;

1. Under spillerhandler, når man kigger på runderne der spilles står alle hold random ift. hjemmebane/udebane!! Burde være ligetil at hjemmeholdet altid står først, da det klart har betydning om holdet spiller hjemme eller ude.

2. I gruppespil/puljer på mobilen bør man kunne se pointforskellen på holdene! Alt info er fjernet, man kan jo kun se 1, 2, 3 plads osv. Fra computer kunne der også være mere præcise tal.

3. Når man kigger på holdene, så savner jeg de ekstra info der tidligere var når man holdt musen henover (spillerværdi, værdivækst siden køb, igangværende rundes vækst + samlet assist og mål)

Men generelt er der mange flere funktioner og informationer som jeg føler der er gået tabt i "make-overen". Det nye lever slet, slet ikke op til gamle høje standard i overskuelighed, funktioner og design.

Håber virkelig nogle af kritikpunkterne bliver taget til efterretning, for synes på ingen måde det nye design er indbydende eller særlig motiverende for at deltage i flest mulige turneringer.

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Jeg håber at I ikke er helt færdige med ændringerne endnu, for det nye design er dårligere end det gamle.
Specielt alle de lyse farver er ulidelige at kigge på. Lige til at få hovedpine af.

Jeg synes at argumentet med at popularitetsvisningen giver gennemsnitlige hold, er det værste argument jeg længe har hørt. Ja, det mest valgte hold har nok aldrig vundet et managerspil, men det gør altså at dem der normalt ikke ville have en chance, pludselig får foræret de største fiduser, som de så kan krydre med egne varianter. Det er at pisse på de erfarne managers.
I skriver ganske ærligt at det er for at hjælpe de nye managers, og dermed også at prioritere dem frem for de tilbagevendende kunder, som lægger store beløb hos jer. Kombineret med et dårligt design, er det da sådan noget der får de gode kunder til at søge andetsteds hen.

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Glimrende for svagtseende og svagtspillende.

Asen1.300Top 10%Top 10%
Vin fra vand

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Hej swuch.
Jeg syntes der er kommet nye gode tiltag i den nye version.Popularitet listen er en super god ting for os betalende spillere.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Vil have den gamle version tilbage.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Det er da helt hen i skoven dette design. Bruger både iPhone og pc til at kigge, har altid været mest vild med at se på pc, men nu er begge da lort og lagkage. Der er så mange mangler at man tror det er løgn, en af de ting jeg ikke har set nævnt i denne tråd er, at man ikke kan se hvem der lige i dette øjeblik har den bedste score i de puljer man er med i. Når man spiller om ugepuljer skal man sgu da kunne se hvem der har den bedste score. Og så selvfølgelig det som de fleste nævner, at man skal kunne se værdi, assists, mål osv når man holder musen henover en spiller. SWUSH, det er sgu en ommer det her. Jeg er næsten der, hvor jeg ikke gider at lave hold fremover.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Puljeoversigten er blevet ubrugelig, når man ikke kan se vækst og rundens bedste/værste score.

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Det er i orden at man giver en hjemmeside et løft men man sletter ikke brugbare oplysninger!!! Hvis man i puljeoversigten bringer vækst og rundens bedste/værste tilbage er den nye side fin nok. Uden disse oplysninger er puljen ubrugelig. Det er efter min mening en af de bedste features som andre online fantasyfootball sider ikke har. Hvis det forsvinder kan man lige så godt vælge en anden hjemmeside som er billigere og har bedre præmier.
Bring det tilbage eller jeg er overbevist om at swush vil miste kunder.

Thomas Olsen1.155Valideret KontoTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Forza AaB!

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Hej Thomas m.fl.,

Det har ikke været et ønske at fjerne rundevækst, og det er den heller ikke. Jeg går ud fra at du sidder på en mobiltelefon? I de helt små opløsninger har vi måttet udvælge nogle data der kan vises. Det er muligt vi kan se på andre måder at løse det i dette tilfælde.

I løbet af næste uge vil der komme en række af mindre opdateringer til siden og jeg er sikker på at vi også vil kigge på mange af de issues i har bragt op her i forum. Torsdag og fredag i sidste uge blev brugt på issues der påvirkede Internet Explorer 8 og 9, så vi har endnu ikke haft tid til at kigge på dem i her har indrapporteret.

Det lyder på mange af jer som om opfatter den nye version som skrevet i sten. Hjemmesiden udvikler sig konstant og vi lytter gerne til kritik og forslag til forbedringer.

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler, Swush.com

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Man har intet overblik i den nye version og man skal scrolle meget mere. Stor tommelfinger nedad herfra

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Lad os få en knap der vælger mellem gammelt og nyt design

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Jeghar været med siden 1994, og dengang skulle man ringe ind til BT når man f.eks skulle skifte ud, så meget er sket siden, og vi bliver mere og mere forvente,
Men må også indrømme at det nye design ikke er særlig brugervenligt, synes man er rykket et skridt tilbage i den forkerte retning, den hvide "væg" er ekstremt irreterende at se på, når man har været på siden i lang tid.
Når man
Når man har flere hold, kunne man før bare flytte markøren op på "mine hold", så kom de frem, nu skal man trykke på mine hold, og en ny side dukker op, hvor man så kan vælge sine hold.
Uoverskueligt når man er i en gruppe, og skal se vækst i denne runde, o.s.v.
Jeg har faktisk opgivet at skrive mere, for denne lille rubrik i forum, gør at man slet ikke har overblik hvad man sidder og skriver, man kan slet ikke gå op og ned i sit eget indlæg.
Jeg plejer at være med i både la liga og premiere leauge, men hvis designet, layuot, what ever, ikke bliver bedre, så dropper jeg det.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Fra Swush:

"Hjemmesiden udvikler sig konstant og vi lytter gerne til kritik og forslag til forbedringer."

"Den gamle version blev oprindeligt lavet omkring 2007-2008. Dengang var der ikke noget der hed iPhone, tablets eller HTML 5."

Hmmm, udvikler sig konstant? Er det 1. April idag?

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

88%! af de 103 der har afgivet deres stemme vil have noget andet og/eller det gamle, det kan vidst ikke tolkes som en succes. Og ja det er også brugere af tablets/phones der der har stemt.

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Vil du "hulke Laura" en masse bavl. Sgu da lidt tidligt med en efterårs-depression. Det nye design er da generelt ganske okay. Spil forsiden flot og overskuelig - og med direkte link til de spil og de hold man deltager med. Trykker man sig ind på sit hold, får man en ganske nydelig og fremfor alt en informativ side med Rank, top-%, Jump, Growth - link til sine Gruppespil og de Konkurrencer man er med i - Sgu da glimrende!!!

Kæden hopper lidt af i Forum, mest fordi alt er for HVIDT - og der savnes lidt overskuelighed - ligeledes i Grupperne, men man har jo sagt at visse af de ting vil blive ændret snarest.

Så stik da lige piben ind!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Så fik "RMIR" ret igen, bare vent om 3 måneder vil han svare på dette emne igen for lige at gøre opmærksom på at han havde ret og Swush var enig med ham.

Magen til White Knight og medløber skal man da lede længe efter. Selvfølgelig er der gode ændringer men så også en masse mangler ligegyldige farvede firkanter.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Tilbage til det gamle !

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

DD

TN15.055PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
...

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

I starten synes jeg at det nye design var irriterende men synes egentlig det er ok nu når man har vænnet sig til at se på det og navigere rundt i det. Når Swush lige får styr på de fejl som i alle melder ind så er det da fint med lidt forandring.

Lad os bare få rettet fejlene og køre videre med det nye design, BTW tror i seriøst at Swush går tilbage til det gamle design fordi 90 managers synes de skal? De nye design må man formode har kostet en del tid og kroner at få udviklet.

TN15.055PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
...

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Den gamle version var markant bedre. Den gav et langt bedre overblik.
Tror ikke jeg gider spille næste sæson, når det er så uoverskueligt

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

De har forhåbentlig ikke betalt penge for det lort så er de sgu for dumme

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Gamle version tak..

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Synes det nye layout er flot.... MEN det er ikke brugervenligt som det gamle, der kunne man hurtigt få et overblik over hvordan det er gået de andre i ens gruppe fx. Det er altså træls at man skal gå ind i hver eneste kammerat for at se hvor godt han har klaret sig. DET GAMLE TILBAGE ELLER GØR DETTE NYE MEGET MERE BRUGERVENLIGT OG OVERSKUELIGT!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Lige præcis....!!
Puljespillet er desværre blevet fuldstændig nedprioriteret, til et absolut minimum.... Og det er mildest talt pisse irreterende..!!
Det frustrerende at man ikke ka' se hvordan det er gået de andre hold i puljen, og at man ikke ka' se point-afstanden holdene imellem....!!
Og så er man sørgeligt nok kommet dertil, hvor man selv må frem med lommeregneren, for at regne det ud..!!
Æv....

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Hold da op hvor alle de konservative nu råber op... Vi vil have mere og mere og hurtigere og hurtigere opdatering m.m. men der må helst ikke ske for mange forandringer... Hold nu kæft og hav en lille smule tålmodighed og se om ikke nogle af fejlene bliver rettet ret hurtigt... Jeg er ganske enig i at der er store problemer omkring gruppespil og at grafikken i specielt forum ser lidt sterilt ud men nyd da alle de gode forandringer som allerede er sket (bedre/flere statistikker m.m.)

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Enig Sir Alex:)

TN15.055PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
...

Stemte: Svar 2 Dejligt med den nye version som Swush er kommet med

Ganske enig ... Lidt småændringer her og der, og vi er fint kørende!

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Svar 1

På PC er der ikke liveopdatering, det må I da få rettet!!

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

tabte også alt hvad jeg havde skrevet efter at have trykket "rediger", kunne selvfølgelig bare være et engangstilfælde.

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Nope skete igen. Skriv et svar > vis indlæg > tryk rediger

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Den nye udgave er jo helt til grin...det er fuldstændig som i FCK lige nu - alle folkene bag siger det hele kører bare og her er ingen problemer overhovedet!...men alle andre kan jo se at det overhovedet ikke fungerer...!!!
Største issue for mig er det totalt manglende overblik over ens hold, pointtildeling pr spiller, rundens kampe, og detaljeret info på sine spillere (som når man førhen holdte musen henover eller tappede et langt tryk på mobilen) osv osv osv....DET EN OMMER!!!

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Synes folk er lige offensive nok. Det er ikke nogen hemmelighed at jeg absolut ikke er nogen fortaler for den nye side, ikke så meget på grund af designet, men mere funktionerne, eller mangel på samme. Når et nyt design kommer, så kræver det tilvænning, spdan er det her, og sådan er det alle andre steder.

Nu kommer Micael med et par, måske lige rigeligt politiker, svar til tråden. Men der bliver sagt at de er igang med at udvikle siden og vil lytte til sine kunder, hvilket lyder dejligt positivt. Når i nu har valgt at lancere siden med så mange tydelige mangler, som i simpelthen selv må have været klar over(ellers er i da de eneste), så må i også arbejde hårdt i den kommende periode på at efterkomme folks ønsker.

Derudover må jeg se mig enig i at den popularitetsliste skal fjernes, og det kan ikke gå hurtigt nok.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Der er ikke en skid der virker mere. Hvorfor ødelæge noget der var godt?

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Hvad er en "ødelæge"? Nå, pyt!

MEN, nu til noget LANGT alvorligere - Tegnestiften i grupperne virker ikke!!! - Jeg er på helt demokratisk vis blevet valgt til den hæderfulde tjans at føre "tegnestift" i en gruppe, men den virker ikke mere!!! - Skandale!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Om det er nyt eller gammelt design gør mig sgu ikke så meget ... Men fjern for Guds skyld popularitet inden spillet...

Alle de som har mindre forstand på spillet får en klar fordel.
De scoops man finder bliver afsløret så alle snupper dem.
Holdene kommer til og ligne hinanden mere og mere.

Det kunne sgu være rart og få væk- meget ødelæggende for spillet ! :-)

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Lego har forandret sig til døde, sagde den nuværende direktør da han startede i sin tid. Måske er holdet i gang med en farlig forandring, det er da i hvert tilfælde tydeligt at popularitetslisten skal væk.

Stemte: Svar 3 En helt 3. mulighed

Jeg kan helt ærligt ikke se popularitetlisten har ændret det store, i negativ retning, i nogen af de spil jeg har deltaget i.

"Alle de som har mindre forstand på spillet får en klar fordel.
De scoops man finder bliver afsløret så alle snupper dem.
Holdene kommer til og ligne hinanden mere og mere."

Sikken en gang "elitist" holdning og en værre gang sludder... du/i føler i er bedre end andre (ikke at jeg kan se du har vundet det store uden denne liste) og i ønsker ikke andre skal have en fordel ved at se hvad hoveddelen vælger. Faktum er at det ændre noget som helst.

Vuelta spillet:

Tanel Kangert - 1,69%
Chris Horner - 3,41%
Leopold König - 6,22%
Jose Herrada Lopez - 1,46%

TMA havde vidst ingen problemer selv om popularitetlisten eksistere. Holdene ligner sgu ikke hinanden mere eller mindre end de gjorde før og hvis du tror at alle og enhver bare kan kigge på popularitetlisten og sætte et vindende hold udfra det så tager du grueligt fejl

Det er lidt sværere at give eksempler i andre spil hvor det er muligt at handle mellem runderne men som jeg kan se det har det heller ikke ændret det store her.

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Synes siden er god som den er nu. Fungere også bedre til ens smartphone. Jeg er tilfreds!

MalleBuh!!60.935PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%
#KaptajnLivo

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

ehh who cares om det er godt til smartphone.... Pænt nedern at sidde og gå på nettet på en mobil medmindre man er et barn - i hvilket tilfælde det er lidt irrelevant i forhold til det her spil

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Så er jeg pænt nederen eller et barn, da jeg konstant sætter mit hold og skriver herinde fra min Iphone.... :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Hvorfor skriver du det som om der skulle være nogen tvivl om det Johnny :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Ja det var sgu da egentlig dum af mig. Giver dig ret Valoel :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Tak Snuske - Du ved godt jeg bliver så tvær når jeg ikke får ret :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Stemte: Svar 1 Bevar den gamle version af swush hjemmeside

Snuske?? Du kommer vel ikke på Brøndby stadion imorgen, vel??? :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere