Forum

Bemærk !! Inspireret af Swush skifter vi igen reglerne. Nu gælder ordinær kamp resultat også, dvs at vi nu har x mulighed igen. Vi skal jo have elimineret nogle stk frem til finalen.
Tilbage i gamet er : Bennedbæk-Dunken-John A-Jesper K-KK-Messi-Mouthmountain-RMIR-Sodan
vh

;o)KK


X
X
X
X

<Slettet>

<Slettet bruger>

Polen-Portugal 1
Wales-Belgien 2
Tyskland-Italien 1
Frankrig-Island 1

Polen-Portugal X
Wales-Belgien X
Tyskland-Italien 1
Frankrig-Island 1

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ved da godt jeg ikke må lege med videre, da jeg missede runde 4...
Men man kan ikke slette herinde...
Here is the result of the Stupid jury..
Polen-Portugal 1
Wales-Belgien 1
Tyskland-Italien 2
Frankrig-Island X

Thx :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Se man kan sagens lave om på reglerne, bare man lige informere om det :-)

Polen-Portugal 1
Wales-Belgien X
Tyskland-Italien 1
Frankrig-Island 1

Nu må du snart få smidt ham Smeden ud King Kong....

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Gør ikke så meget Smed er med - Tror endnu ikke han har ramt et rigtigt tegn!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Polen-Portugal 2
Wales-Belgien 2
Tyskland-Italien x
Frankrig-Island 1

Polen-Portugal X
Wales-Belgien 2
Tyskland-Italien
Frankrig-Island 1

Polen-Portugal X
Wales-Belgien 2
Tyskland-Italien 1
Frankrig-Island 1

Høje dommer, hvordan kan du smide to ud efter sidste runde (John A og MM) og så have dem på listen over dem der er tilbage?

Skandale på linie med at lave om på reglerne....

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hov hov hvordan kan det accepteres at dunken afgiver tips TO gange. Skandaløs konkurrence den her.

Dunken havde kommet til at sluge Tysklands sejr i første indlæg.

En del der mener Polen vinder over Portugal i aften kan jeg se.. Uuhh den er svær.

De fleste forventer nok en målfattig kamp.. Så det ender sikkert med, at Lewandowski og Ronaldo scorer hattrick.

@ 11
Hej Benned der er selvfølgelig en fejl fra min side sorry !
Jeg synes da det ok at lave lidt om vi er jo mange med endnu.

Polen - Portugal 2
Wales - Belgien X
Tyskland - Italien 1
Frankrig - Island 1

Ronaldo kan ikke længere tillade sig at slå ud med armene over for sine holdkammerater, med alle de afbrændere han har haft.

Sikken en kontrast at se EM kvartfinale og så slå om til Brøndby kamp på Island med 500 tilskuere 😂

Stensikkert X - og jeg er stensikkert videre i det lille spil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Kæft Island får stryg af France søndag. Når Brøndby kan vinde 4-1 på Island i Uefa kval, så vinder France vel cirka 9-0. Hat af både Umtiti og Cabaye.

Kom så Wales!

3-1,sådan!

Wales - Island i finalen!

Hvad var odds egentlig på det inden turneringen startede?

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Wales i finalen er mere end realistisk.

Island bør få tæv af Frankrig.

Et Wales hold uden Ramsey.

Ahh, den skal Portugal nok vinde i straffespark. lol

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Portugal må formodes at gå hele vejen - og det er ikke utænkeligt at de står med et Europamesterskab uden overhovedet at have vundet en eneste kamp i ordinær tid. Det er et meget underligt EM!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Resultatliste 5 runde :

3 rigtige : Messi
2 rigtige : Rmir - Dunken - Jesper K

Alle 4 er videre til 6 runde 1/2 finale

Elimineret : Sodan - Benned - King Kong med kun 1 rigtig

Jeg havde da også 2 rigtige?

DU er elimineret for længe, længe siden smed

Lortespil...

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der er kun eliten tilbage, Smed!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvad så Kong, skal du ikke sætte semi op for eliten der er tilbage???

Eller følger mine tips her:

Portugal - Wales ............... 1
Tyskland - Frankrig ........... X

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ellers må I jo alle 4 skrive her :-)

Så det ikke bliver det der skal afgøre hvem der vinder.

Messi - Dunken og Jesper Kristensen er jo også videre

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Slettet bruger>

Portugal-Wales 1
Tyskland-Frankrig X

Ret skal være ret, selvom det er slut ;o( Ny tråd er åbnet

Portugal-Wales aflyses
Tyskland-Frankrig aflyses