Forum

Lort ... aflyst kamp og man har 4 alt spillere på snart alle holdene....

så får man vel - 20 000 også for at have en tosset regler elelr slipper man med 0 point mon....

nogen der har et sted reglerne står for aflysninger


Bliver kampen aflyst får du 0 point

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

æv den er aflyst :( og så top mod - bund .... damn også og pga landskampe tænker jeg den bliver flyttet langt ud i fremtiden

Får man så pointene på bagkant, når den så spilles? Jeg har alligveel bundet over 20 mio i 4 spillere fra Atletico. Det kan jo potentielt give et tilbageslag på over 500.000 ellers… Det er jo en gamechanger.

Man får point for dem i den runde kampen bliver spillet, så den skal snart spilles hvis de skal have point denne runde

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Der snakkes omkring den først bliver spiller 30 december :( total nederen igen at man bliver ramt så hårdt i spillet af en aflyst kamp...
Ud over man sikkert taber sine cup kampe 1 mod 1 , mister nogle også anfører bonus og de point man kunne have fået i runden er nu total spildt ....
Jeg begriber ikke man i det mindste har en vice anfører i spillet til sådanne situationer. Især når systemet IKKE kan gå tilbage til det hold man havde i denne runde længere fremme i spillet
Man mister simpelhen for mange point ved det her og det er så bund uretfærdigt ..