Forum

I følge stat-sider lavede Maffeo igår assist til Mallorcas mål. Men på holdet er Kang-In Lee krediteret.
Så hvor får holdet den info fra? Har de adgang til en officiel kilde eller lign.?

MiklasMedM1.325Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Valideret KontoPræmievinderGuldbægerTop 10%PræmievinderTop 10%
Sidste runde? SATS HELE BUTIKKEN.

Ifølge deres FAQ bruger de en ekstern dataleverandør, men efterkontrollerer selv via kampreferater.

I dette tilfælde er det "desværre" stat-siderne der tager fejl, muligvis fordi LaLigas egen liveopdatering skrev at det var Maffeo med assisten. Men highlights viser at det er Lee der sender et frispark indover som Abdon header i mål.

Har selv Maffeo, derfor "desværre" ;)

Ups. Selvfølgelig skulle jeg have tjekket FAQ'en. Kiggede kun inde på la liga-spillet.
Umiddelbart ligner det at Maffeo header den ind i Prats, og så i mål, men det er næsten ikke til at se, så jeg stoler på holdets data.
Uheldigt at det går ud over dig :p

MiklasMedM1.325Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Valideret KontoPræmievinderGuldbægerTop 10%PræmievinderTop 10%
Sidste runde? SATS HELE BUTIKKEN.

Update: Jeg skrev til dem via. det link du sendte. De har nu rettet assist til Maffeo :D

MiklasMedM1.325Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Valideret KontoPræmievinderGuldbægerTop 10%PræmievinderTop 10%
Sidste runde? SATS HELE BUTIKKEN.

Fedt, tak for hjælpen ;)

Jeg har siddet og set klippet i snart 20 minutter, og jeg kan godt se at både Maffeo og Abdon hopper efter bolden, men de er så tæt så jeg umuligt kan se hvem der rammer, og med Abdons jubel tænkte jeg at det nok bare var ham. Men så er det jo lige før målet skal tilskrives Maffeo? :D