Forum

Frisk sæson - Friske øjne!

Hold nu fest hvor får i KLØ!!!!

Med det hold ryger man jo uundgåeligt på side 1 i runde 1!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Spørgsmålet er om du har fundet must-have en kun 17 årig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zimbabwiansk Offensiv midtbanespiller..........-Han laver minimum 10 kasser samlet!

Vi venter i spænding

Der er da i hvert mange af jer der er helt vilde med James fra Real. I min bog er det usikkert om han overhovedet starter inde. Det samme med Casemiro.

Ronaldo som anfører i runde 1 er et must

Haha, ingen tvivl om at både Casemiro og James starter inde. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er du overser, men Casemiro er bedste 6'er & Bale/Vasquez er ude med skader, så der er kun James tilbage til den sidste plads :)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Moreno <3

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Selvfølgelig starter James inde - Han var bedste mand på banen sidst - og spillede det bedste bold han har gjort siden sin ankomst. Han får et kanon forår, og indleder med et brag af en kamp i morgen.

Rundens 1er!

- og så til den pris - og desuden out of position!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men hvorfor er alle gået i Espanyol?? Hmm, synes da at Colak var ret oplagt, men åbenbart den eneste i bennedgruppen der fandt ham..😁
Jeg ligger nummer 1, jeg ligger nummer 1!!! Tror bare jeg fortsætter hvor jeg slap i PL. Ingen grund til at slække, selvom LAL er lidt nemmere.😉

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

RMIR, jeg er bange for at du har nappet den forkerte Bilbao målmand.. Eftersom Ira var anfører i pokalkampen imod Barca, mon ikke han spiller igen i weekenden? Jeg turde ihvertfald ikke satse på andet.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nej, nej ... Kepa står!

Mere i tvivl om Lekue når at blive fit ...men tog chancen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Lekue havde jeg også inde, op til flere gange, men turde heller ikke der tage chancen. Vi må se hvem der får ret med målmanden. Jeg tror ikke på Kepa😬

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Okay, Steffen fik sgu ret - James starter ude!!! Hvad fanden Zinedine, hvad skal der til? Der er ikke engang plads til manden selvom både Bale og Lucas er ude...

Stakkel :D

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Det virker helt mærkeligt - men tror nok han skal komme til at spille en god nok rolle når han formentlig kommer ind hurtigt i 2. halvleg.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Sgu meget godt kald med James Steffen, men Casemiro er naturligvis et must :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ja det var da meget heldigt :) Jeg vil nu også sige det var mest sandsynligt han startede inde, men man ved aldrig når der lige har været cup kamp, og med alt det der har været omkring James. Zidane havde sikkert bestemt sig på forhånd hvem der skulle spille i Cuppen og hvem der skulle spille i ligaen.

Det værste jeg ved er når folk ikke starter inde - se nu bare Lopes fra Las Palmas. For satan det er irriterende!!

Næsten ligeså irriterende er det at casemiro scorer hans enlige mål i sæsonen!

Jeg er ligeså irriteret over det pis med Lopes fra LPM havde jo været perfekt med rent mål til ham også.

Lavede så også lige en RMIR på mit andet hold som lige bliv til 5 min i lukketid, Lopez fra Espanyol, men der er åbenbart en mia mennesker i Spanien der hedder Lopez :-(

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det ser nu meget fornuftigt ud uanset, Benned .. Og i hvert fald har du jo fattet at både Ronaldo og Messi naturligvis skal på. Desværre har vi dog nok begge valgt forkert kaptajn af de to. Ronaldo stor-skuffede og Messi slår hans vækst stort ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det blev Kepa, RMIR.. Men ingen Lekue.. Havde Også Susaeta på begge hold, men synes deres opstilling var en del usikker, så droppede alt bilbao🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Naturligvis .. Men sgu skidt med den bagkæde.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Du er sgu en uheldig mand i dag RMIR.

Skal målmanden også have været på banen i min. 60 minutter for at få clean-sheet bonus?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Lortespil!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

De 2 AB forsvarere jeg havde spiller ikke - og målmanden skades efter ½ time ... Genialt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mente nok at Ira skulle stå😉

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Go Go Go Aspas!!!!

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

En assist af Montoya og et CS, er vel ikke for meget at forlange??

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

1-1 og gult kort til Montoya lyder mere realistisk :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

0 ~ 0 passer mig fint til mandags kampen...

0 ~ 0 passer mig fint til mandags kampen...

Nå så man man nøjes med et mål fra Montoya😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Er du født i et lykkehjul?

😂😂 Sgu da en meget god start i LAL.. Lige før man kommer til at holde af den liga😜

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nåede da lige at skrive, og så mistede man lige for sejr og afgørende scoring..🙈🙈

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

for f parejo ... hvorfor brænder du lige det straffe hulk..

  1. 32 Jeg synes nu meget godt om det! ;)

En OK første runde.

Men er du svedt mange af os gik glip af potentiel vækst i forsvaret. Møg irriterende!

Men det er jo også vores egen skyld, når vi jagter ikke sikre startere for at få råd til de dyre drenge.

For resten så er der endnu et bevis på La Liga's overlegenhed i forhold til de andre ligaer: 9 ud af de 11 spillere på årets hold i FIFA spiller i Spanien:

https://twitter.com/FIFAc-om/status/8185133834315325-44/photo/1?ref_src=twsrc%5-Etfw

@34 ... Det er vel 10 ud af 11 der er fra La Liga! Det er KUN målmanden, Neuer, som er på årets hold som ikke spiller i Spanien (og det er vel fair nok med Neuer). Javel, Dani Alves, er i Italien - men første halvår var han i La Liga - og mon ikke det er hans bedrifter der som vægter tungest?

Intet overraskende i at alle mand er fra La Liga - Havde det været en top 50, var 47-48 være fra den række!

Der går mindst 5-8 år førend det evt. lykkes at få en spiller fra PL på årets hold!

De 10 markspillere er heller ikke overrakende 5 spillere fra Barca og 5 fra Real.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Forstår altså ikke hvorfor Messi ikke sparker de frispark helt ud i hjørnerne så keeperen ikke kan nå dem :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Swush der er fejl i jeres kampprogram for La Liga i weekenden.. Få det lige ændret, ellers går der jo nok ged i opdateringen af kampene...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Hej Johnny

Ja det har du ret i - kampene Deportivo - Villarreal og Celta Vigo - Alaves har byttet plads. Det er nu blevet rettet. Tak for info!

Mvh.
Christian

Magter ikke de lorte previews sider!!!! Slut med research.. 😡

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Montoya har alle vel købt nu, så man rykker næppe på ham 😋

Schyy!!!
Havde aldrig solgt hvis ikke et par sider havde ham til ikke at spille. Røvirriterende😡😡 Kostede lige 150.000... Men kommer stærkt tilbage..💪

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Montoya... At folk har valgt ham er man en gåde. En forsvarsspiller fra Valencia med 0 clean sheets i sæsonen der ved spilstart havde 0 mål og 0 assists at bryste sig af.
Han tager sku præmien for mest irriterende køb af managers!

Sevilla - Real Madrid .....

Det er en FORNØJELSE - Hold FEST, det er 2 gode hold. Intelligent - Teknisk sublimt - Lyn hurtigt - Underholdende som bare ....

Det bliver ikke meget bedre!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

GLIMRENDE Sevilla .....

Sikken et comeback!

Fantastisk kamp - Imponerende!

OG herligt for spændingen i La Liga ...!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvad fanden skal Depor nu score for. Nå pyt alle har vel Mateo Garcia fra Palmas

Naturligvis!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

OG kom nu bare og sig at Reyes har vi jo også allesammen!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og Jurado med 2 x 99% chancer ... ufatteligt at han ikke scorer flere mål!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Self har alle Reyes. Hvor dum kan man være at have solgt Pereria fra Granada på begge hold i fredags?... man skal altid huske på der var en grund til man købte...self scorer han så

Getting jiggy with it

Jurado med assist!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ham har alle jo også

Naturligvis!

Tror sgu jeg skal have nyt password her - Du har cracket det og jo fandeme indskiftet nærmest identisk i PL ... Det er fandeme uhyggeligt! - Altså lige bortset fra Liverpool, som nosser i den i dag!

Til gengæld har du helt galt set bort fra Zlatan - ufatteligt!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Zlatan er næste runde, har du handlet til forkert runde?

Nåh ja du plejer at gå efter rundesejre efter du har opgivet den samlede, havde jeg glemt

:-)

Ja, i næste runde laver han hat - Tror han nøjes med 2 mål i dag.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Der var Soler .. men ham har alle jo nok! :-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hva faen laver Villarreal !?

Tror bare Valencia er i gang med et super forår, efter de har kvajet sig hele efteråret. Holdet er jo langt, langt bedre end deres placering.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Gisp - havde Soler inde

Hvad skete der for Celta vigo?
Hvorfor så mange reservespillere med fra start...?
ses på grillen

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

De har jo returkamp mod Real på onsdag og den satser de åbenbart meget på.
De vandt jo 2-1 i Madrid

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Vel pga polka mod real på onsdag. Hils på grillen

Spark lige til La Liga serveren!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men pokal frem for ligaen???

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

@62
Spillet bliver åbnet klokken 12. Det er pga at Sociedad-Celta var blevet flyttet fra mandag til søndag.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

@ H2.905

En flytning Celta åbenbart ikke var informeret om, derfor de stillede med de 11 andenholds spillere de ringede efter søndag 30 minutter før kick off.

Katastrofe - Nu har man jo et helt døgn mindre til at udskifte ... hmmm.... Arghh pjat, jeg skal ikke skifte noget - Holdet er EMINENT som det er!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Bortset fra Ronaldo er skadet - men det er du self fuldt på højde med, jvf dit indgående kendskab til La Liga

Gad vist om nogen fedthase valgte Angel frem for Alvaro? Arr tror næppe

Argh.. Jeg tvivler Smed. Alvaro er must på alle hold...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ja, han var sgu lige en anelse bedre end Angel ... Godt spillet. Men I skal også have en del forud, se jeg - Den helt store i runden er - no surprise - CR7!!!

Jeg tror ikke han kommer til at nøjes med et hat .... Det bliver grumt! Og at undlade at have ham som kaptajn er det glade vanvid - og slet ikke at have ham er det rene selvmord!

I hælder mod Barca - og det skal nok også give en del, og nok især fra Neymar i denne runde. Meeen at have Barca over Real i denne runde er bare en savlende gal beslutning.

Barca får det sværere end man skulle tro ude mod formstærke Betis

Og Real har bare noget at skulle sætte på plads - og det går voldsomt udover Sociedad!

Ged barberet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til orientering, så er CR7 intet værd i denne sæson. I forhold til pris og hvad han har lavet, så er han ren lort. Har solgt på begge hold. Gider ikke se på den flødedreng længere. Benze er the real deal i denne runde. Kommer et par mål fra ham.

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

2 mål af Ronaldo er uundgåeligt. Men der kommer hat fra enten Messi Eller suarez. Mest sandsynligt Suarez. Det store show kommer dog fra Sevilla som er i vanvittig stime pt. Ben Yedder hat er så sikkert som armen i else

Hvor fanden er Aspas henne?

Fantastisk kamp - Betis - Barca!

Barca langt fra vanligt niveau - men holdt nede af et Betis mandskab som ser fabelagtigt godt ud. De er velbesat på alle pladser - høj, høj kvalitet - masser af hjerte, fart, teknik - og så den typiske La Liga taktik, hvor der tænkes offensivt, offensivt ...

Fair resultat - Og Barca skal nok være mest glade, trods alt - også selvom de blev snydt for et klokkeklart mål.

Betis er et mellemhold i La Liga - lige under midten af feltet, men med det vi så i dag, har de niveau til at vinde mesterskabet i en hvilken som helst anden liga.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja da. Betis slår da let Chelsea, Bayern og Juve..

Ja og de er også næsten altid garant for 3-4 mål i hver kamp. Et offensivt hold på øverste hylde....

Sir Alex Ferguson14.815Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
NFL - Årets managerspil

Sådan Reyes. Men ham har alle vel..

Fedt jeg købte pato og gjorde ham til anfører?? Hvornår er han blevet solgt??
ses på grillen

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Det er et par uger siden - Han snakker vist allerede Kinesisk!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det kunne i godt have fortalt Benned også. Hans nytårsforsæt var jo at vinde La Liga spillet..

Ja hvad fanden sker der lige med ham...

Jeg fik ellers en super start modsat normalt, men giver ikke op og der lang vej endnu.

Smeden er jo den nye La liga ekspert

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tag dig sammen, Benned!

Ja, han er sgu blevet skrap til La Liga ham Smed - og egentligt underligt, for La Liga er jo for feinschmeikere - for den fine klasse - dem som værdsætter det som kunst osv.

Smed er jo ellers ret primitiv - sådan simple minded - og burde egentlig mest være til PL, hvor det hele er lidt mere råt, primitivt og upoleret.

Ged barberet.

Nå, guskelov resterer der lige en kamp mere i runden, så man kan få rettet lidt op på elendighederne!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvis dog ellers bare de spasser-trænere ville sætte de rigtige hold, og ikke placere guld på bænken!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Vild for en Lemos perle ...

Nå, men ham har alle vel!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Celta-Real udskudt 😲

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Ja, det er hamrende irriterende!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Fuck os det så........har ronaldo som anfører på begge mine hold..............man sidder og prøver på at kæmpe sig tilbage og så sker så noget pis..................lort med lort på

Pis også med Real kampen, så kommer der sikkert 2 timer mere med skævbold optakt.

Og få så lavet om på det statement RMIR, fylder alt for meget...

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej hvor det latterligt man!
Jeg valgte Ronaldo som kaptajn fordi Celta ville med 99,9% spare masser af spillere til returkampen mod Alaves på Onsdag i semifinalen i Cope Del Rey..
Så jeg tænkte at dem saver CR7 midt over!!
😩👎🤧 øv også!!

@88 Har lige gjort det lidt længere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

<Slettet>

<Slettet bruger>

Bold.dk

Den bliver IKKE udsat. Fede Perez ønsker at kampen skal spilles så bliver den det.Han betaler la liga præsidenten og så er den skid slået. Heldigvis spiller de jo bare kampen for lukkede tribuner, eller med den ene langside lukket. Bare vent og se. HELDIGVIS er det spanien så der kan alt ske og lade sig gøre når man er kongeklubben.

Hahaha, er det dig Dolph Lundgren😂
Desværre er det sådan det hænger sammen.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

ha r selv ronaldo som anfører på de fleste hold så jeg regner med fede perez finder en løsning. alt gik jo efter planen at celta spillede i torsdags og højst sandsynligt ville sparer nogle spillere da næste uges opgave imod alaves er af større betydning end denne ligakamp.Perez bør vise hans magt nu sammen la liga præsidenten og finde frem til en løsning sammen der er til reals fordel:)

rødt kort til carlos soler , tju hej en skod runde. tyk perez kunne hellere ikke bestikke nogen til at kampen gennemføres i morgen ser det ud til..... eneste lyspunkt er man satte 100 kr på eibar ville vinde over valencia til odds 4,3 forsat god weekend til jer

Real Madrid kampen udskudt. Det er da godt det mest uheldige og ærgerlige jeg har oplevet på holdet.dk.
Så er den la liga sæson ødelagt.

Gider egentlig ikke jigge på forum. Men da Nasri valgte at brænde straffe, var jeg sgu tæt på

Hvad er nu dét for'n opstilling Sociedad har sat hva'??
Der røg 2 x oplagt clean sheet!
Øv også😫
Det var lige toppen af kransekagen for hvor latterlig en runde det hér har været..
Madrid aflyst
Suarez bænket
Sociedad med mærkelig forsvarskæde!😡🤢

98# Hvad mener du?

At det var surt at et brændt straffe nok betyder man ikke ligger Nr 1

Nok mere ordlyden at jigge, han tænker på...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Nårh, det er vel fra din yndlingsklagesang. 'Getting Jiggy with it'..😉

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

enig byens bedste maler ... jeg har også de 2 fra socidad med som naturligvis starter på bænken. rødt kort til carlos valencia, real kampen udsat. grizzmann brændt straffe : og som du siger squarez på bænken kom sikkert også bag på mange. alt i alt en total møjrunde ...... men vi kommer vel bare stærk igen i næste runde, eller som de siger i swuch --- det er jo kun i sjovt det hele.

At jigge 😂

Juanmi er altid til at regne med - men ham har alle vel :-)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Navas-modrid-og benzema spiller ikke idag, trænerens beslutning og ramos er skadet....

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Gameiro ville lige hilse på

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Ronaldo du plejer da ikke gide at se på Bale og Morata score? Hvorfor scorer du ikke selv?!

Altid en trøst at Deportivo's målmand er sat af i dag :-)

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Lemos - Arghhh, det er vel gået op for wannabees at han er rent guld, så ham har alle vel i dag!

Jeg havde ham fra runde 1 .... !

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og nu fører Jurado sig sgu også frem - men igen, han er vel på holdkortet hos stort set alle!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Et eller andet sted forudsigeligt at Barca vender hjem til den hjemmelige La Liga, og får problemer når de møder modstandere fra den sindsvagt stærkt besatte liga. Uanset om det er et bundhold som La Coruna, så får de kamp til stregen!

Det bliver sgu lidt en sovepude at de spiller CL og mageligt udraderer hold fra andre ligaer!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja det sjove med la liga holdene er jo at de kan og bør spare spillere i CL og EHL, mens de er nød til at være i stærkeste opstilling i La liga ellers går det galt.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Målmands standarden også meget høj i La Liga. Bare se på Navas.. Fuck en klovn😂😂😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

godt at tyk fede perez sad på præsident stolen og fortalte dommeren at Navas ikke skulle have rødt kort for hans nedslagtning kort før hans drop. Der er styr over tropperne, et straffe til real hvis det stadigt kniber dem lidt inden i anden halveg..........

Du ser for meget CL fodbold , men dejligt at se græske dommere dømme La-La Liga

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Fik du set kampen færdig Johnny?
Monster redning af Navas i sidste minut ellers var det sgu blevet 2-2

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er vel det han står der for, Benned.. Det hjælper ikke så meget på det håbløse mål han skovler ind😂

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

puha. godt tyk fede perez har styr på tingene. troede lige der blev dømt den offside banzema stod i inden han banker real i front...stærk perez:)

Nu håber jeg sku Tyk fede Perez har styr på dommeren her til i aften når både Bale og Ronaldo ikke er med.Der er nok en del der ryger på minus 5 tusind i kaptain bonus da man havde set ronaldo med masser af point i aften....

Mon ikke han har helt styr på det ham Tyk Fede Perez :-)

Han har i hvert fald valgt dommertro til El Classico

"Tirsdag blev dommeren fundet til den kommende El Cásico på Bernabeu den 23. april. Her bliver tale om Alejandro José Hernández Hernández, som i januar overså et klokkeklart mål til Barca mod Betis.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

BÆ opstilling, Real!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 121 så er han den rette til at dømme den kamp :) man kan lige så godt gøre tingene åbenlyst og ikke pakke tingene ind syntes fede perez:)

Mangler high score ikke at blive opdateret?

Det jo ikke sjovt med de holdopstillinger .... hmmm ... Skulle måske have tænkt lidt over det.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Tyk fede perez må sku få samlet TAD nu så neymar ikke kommer på banen på søndag.Hva f laver manden ? sidder han bare på hans
tykke pølse finger og tænker på det var godt de ik trak juve eller hva laver han ?

Rolig nu Allan.Tyk fede Perez har lige sendt en fed kuvert til TAD, så nu holder de ekstra ordinært møde i morgen og så er der ingen Neymar på isen søndag

Ganso 2,4 mill sevilla.
ja tak.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Ja ham måtte man jo bare have :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

127 . også hva jeg forventede af ham :) han trækker i trådene :)

ja ganso gad man ik købe da man satsede alt denne runde på de dyre sevilla spillere i stedet for. hulk

Ham har alle naturligvis

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Naturligvis.

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Henover året er der få kampe som får en HELT OP OG RINGE - Guskelov for CL, hvor vi trods alt får de der gigant fede kampe undervejs - Real - Bayern var præcis sådan en kamp!

Det bedste, mest intense og største får man dog KUN når der spilles El Clasico

Som CL studieværterne meget rigtigt sagde forleden, så har både Real Madrid og Barcelona spillet mange vigtige kampe i år - Men den allervigtigste er med afstand den der spilles i morgen!

Glem intensiteten når Real tager imod Bayern - eller når Barca retur-banker PSG .... I morgen er det noget andet - the real deal! Det vigtigste - Det STØRSTE på hele kloden!

Ged barberet!

PS) Real vinder 4-3!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Flot flot scoring til allersidst af Bakambu der ... Men ham har alle vel!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Dog uheld at han ikke får sit Hattrick!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og for dem som ikke så den geniale kamp fra La Liga, kan det afsløres at Bakambu scorede sejrsmålet i overtiden med hånden - Men genialt og endnu bedre maskeret end det berømte mål fra Maradona!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

self har vi ham bakambu som anfører .. er stadig sur på mig selv over at droppe ganso pga han ikke havde spillet i flere måneder...

Det åbenbart fast aftale at Casemiro må lave lige så mange frispark han vil i både La liga og CL han må bare ikke få mere end et gult kort per kamp

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er altså fodbold når det er bedst :-)

Desværre kun 2-2 men keeperne gjorde det jo også fremragende

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Okay Messiiiiiiiii var ikke gået i bad endnu
sådan.......

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

FANTASTISK ..... Klodens 2 bedste hold! Sikken en kamp - og FEDT resultat. Og kun FINT for spændingen i verdens suverænt stærkeste liga!

Alt anden bold bliver udstillet som nærmest ligegyldigt når man ser sådan en kamp!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Men real Madrid spiller da med hoved under armen tilsidst. 2-2 med 10 mand i 92 min. Så skal man sgu da ikke satse hele baduljen frem og lade 3 mand være tilbage alene med 3 barcalona spillere. Man skal da bare stå defensivt, og være glad for 1 point, og se mesterskabet stå med det ene ben i Madrid. Typisk spansk naivitet. Ligesom barcalona i første kamp mod juventus. Intet lært fra psg kampen, stormer bare frem.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Typisk spansk arrogance og stupiditet, tror man kan angribe sig ud af problemerne. En god defensiv jysk træner havde aldrig lavet den slags børnefejl. Lidt ærgerligt at den moralske finale i CL skal afgøres allerede i semifinalen (Monaco-Juve).

Til gengæld en fornøjelse at se UEFA semi bestå af så stærke hold som United, Schalke og Besiktas. Klart United der har den letteste vej nu.

ja hold da op en fornøjelse igår . El Clasico bød på alt hva man kun turde håbe på- og messi altså :))) magiske messi.... da han står med hans tjøje ud mod tilhængeren efter hans 3- 2 mål kan jeg se Tyk Fede Perez får fråde om munden og bare er klar til at ........................ :) desværre kan madrid stadigt selv afgøre det hele. Barca mangle stadigt en del dommer point og derfor er tabellen som den nu engang er, men hvis det kun bliver til sølv bliver det den smukkeste sølvmedalje ever pga igår og bortdømmelsen i betis osv:) det bliver sjovt lige til sidste spillerunde tror jeg

smed : du ved jo nok det bedste forsvar er angreb ik :)

Noget skulle vi jo finde på, Joebo og jeg, som modvægt til RMIR´s lalleglade superlativer :)

Føj ... 425.000 i transfergebyr, og nu skal det lige passe at Real stiller med de bedste, som jeg har solgt hele bundtet!

Sikreste hat i runden kommer fra Suarez! - Oplagt - Det er år og dag siden han har scoret, men NU kommer der HUL!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og så er Suarez på bænken - Skid i havet!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så hep på hans fætter denis suarez :-)

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

FANTASTISK at sidde og se Real Madrids 2. hold spille ...

Og egentligt synd og skam at man ikke får flere af disse spillere at se noget oftere. Unge KÆMPE talenter - og man forstår selvfølgelig godt at de bliver hængende i kongeklubben og er tilknyttet verdens stærkeste liga, men lidt synd og skam er det sgu.

Tag spillere som Asensio - som den måske bedste, han ville øjeblikkeligt blive et rent geni i Premier League - en top 3 spiller i hele ligaen - nok kun matchet af Aguero, Silva og Sanchez! I samme kategori er James - Vasquez og Morata - og ikke mindst Isco!

En FORNØJELSE - og så er det 2. holdsspillere!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og efter fabelagtige kampe i La Liga - og til dels CL, så kigger man lidt med i aften hvor PLs svar på et absolut topopgør er de 2 Manchester hold der mødes.

Og hvad er så konklusionen fra den kamp?

Et stort laaaaaangt Gaaaaaaab!

Ingen fart - ingen kvalitet - svag taktik - elendige spillere - teknisk elendigt ...

Det bedste?

At publikum vanen tro synger og lever sig ind i "Kejserens nye klæder"

Gaaaaaaab!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Så skal vi have lortet afgjort. Ronaldo anfører. Er det godt?

Kender ham ikke ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

  1. 151 ja det er fint nok med ronaldo som anfører, han laver et par assist til benzemas hattrick :) og rodriguez s mål.... så real gå mål amak mod et svagt valencia hold som ikke ser gode ud for tiden, og tyk fede perey på lægterne er vi klar til en 6 - 1 sejr

Jeg tror....
At Isco kommer ind i 2 halvleg og vil vise han burde være fast mand. Hattrick til ham...
ses på grillen

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

tag tyk fede benzema med på grillen til en ristet med det hele,,,,, der røg mit sats på gulvet:)

Satme flot at brænde straffe som anfører. Alt er lort.

Hva så Benned, skal du hente mig i La Liga til sidst?
Nu har jeg kopieret dit hold, så sker det ikke :-)

Jamen jeg har stillet mig tilfreds med 2 pladsen, skiftet først til Morata og så til Ronaldo var mit træk, men selvfølgelig var du med på den...

Du er god til La liga, så også du har vundet flere gange i træk i prologen :-)

Så har Kingo igen skrevet i mit navn....

Jamen jeg har stillet mig tilfreds med 2 pladsen, skiftet først til Morata og så til Ronaldo var mit træk, men selvfølgelig var du med på den...

Du er god til La liga, så også du har vundet flere gange i træk i prologen :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Tak for komplimenten fra jer begge :-)

Så skal der danses Disco, Isco!

2 kasser tak..

Jeg fatter ikke hvorfor alle i top 5, i en så forudsigelig liga, vælger Messi som anfører.... Gaaaab.... Kedeligt.... ZZZzzz ...
Alle hold i toppen er jo mere ens end i Formel1....
Trist... Swush: Drop de spil med under 10.000 tilmeldte hold :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Har du hørt om taktik? :-)

Selvfølgelig er holdene i toppen ens, fordi der spekuleres i at kopiere dem der ligger lige under. Sådan er alle spil i sidste runde, uanset deltagerantal. Check evt top 5 i PL, om de ikke også nærmest er ens..

Det har jo været sådan siden runde 2-3 stykker.. Jeg har kun fulgt med, siden jeg så du lå nr 1.... :-)

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Det går stærkt i øjeblikket og det er snart slut med alle fodbold spillene, Bundesligaen, Premier League og La liga er afsluttet.
Tillykke til alle vinderne rundt omkring også dem i diverse puljer🏆

Brevdue er sendt afsted til dem der af en eller anden uforklarlig årsag er sluttet foran mig😬

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hvad er det for noget infantilt bavl de står og diskuterer - Mon ikke det er større for Real at vinde La Liga end CL, spørger en i studiet!!!???

Jo, gu fanden er det sgu da vigtigere at vinde klodens stærkeste liga - Bevares, CL er stort - men det når sgu da ikke et mesterskab i La Liga til sokkeholderne!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name