Forum

Hej.

Scoringen til 3-0, mellem Atl. Madrid og Real Madrid, var et selvmål af Varane og ikke en scoring af Griezmann.

Er i opmærksomme på dette, da jeg kan se at i har givet point for scoring til Griezmann.


på tv fik griezmann målet....

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

På tv, sagde de det der blev råbt ud over højtalerne på stadion.

Der er da forhåbentlig ingen der mener at det er Griezmann, der har sidste fod ved det mål.

@1

Tror de fleste med et rimeligt syn kan se, at det er Grisemanden som støder kuglen i garnet

min pointe var nok mest - at hvis en spiller står som målscorer igennem en hel kamp på tv uden der sker noget, så er det pænt sjældent de laver om på det bagefter :)

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Hov mit svar var egentlig møntet på akolsson og ikke dig Valoel..... my bad......

Du mener simpelthen at det er Griezmann der scorer målet?

Så er det dælme også svært at diskutere den her, hvis man kan være så blind.

Har lige set den og kan på ingen måde se at Griezman rører den bold. For mig ligner det et klokkeklar selvmål.
Det skal siges at mine øjne ikke er hvad de har været, meeeen syntes nu ikke at der er tvivl. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

det er griezmanns fod der rør bold og scorer.

dette billede er ret tyderligt :-)
http://www.imagebam.com/i-mage/ac59f8388153009

video.
https://www.youtube.com/w-atch?v=Z2Jw5u3KFSQ

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

Lad os få et comeback på Nooby's links akolsson.....
optiker.dk
op mod humøret skipper, det er søndag

Kan det ikke være lige meget hvem der scorede. Jeg har været inde at snuse til dit enlige spanske hold, Akolsson. Du har jo ikke nogen af spillerne alligevel. Så hvad er problemet? Måske avancerer du en smule i stillingen, hvis Grisemanden bliver frataget scoringen. Er det gavekortet til Ditur.dk du er ude efter?

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Det billede viser intet. Du er jo bare en klovn at høre på Lundgiffen, men man kan vel ikke forvente mere af en der skriver og opføre sig som en folkeskole elev.

Nordbest, det er princippet i det, og ja det er lige præcis pga. avancement. Dem der har Griezmann som anfører, får alligevel omkring 300.000 point for det og folk der har Varane, burde få meget mere i minus.

Den er bare ikke længere end at man burde holde sig til reglerne, og jeg kan slet ikke se hvordan man kan være i tvivl om hvem der sidste fod på bolden.

Men lad os bare lukke den her.

Er nødt til at sige at det billede intet viser. Ja, det ser ud til at Grisemandens fod der sparker den ind, men bolden kan ligeså godt være på vej i mål efter at Varane har ramt den på benet.
Jeg er total ligeglad med hvem der bliver noteret for hvad, blot en kommentar til billedet. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det billed viser jo netop at det er Griezmann der rør bolden sidst :-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Ej Benned, nu må du lige komme ind i kampen. :-)
Grisefoden kan nemt være en meter bagved bolden uden at du kan se det...

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Det eneste det billede fortæller, er hvad Nooby laver mest på hans computer. (Billedet over og under)

:-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Ved ikke hvad du kigger på men den røde støvle der rør bolden er ikke til at tage fejl af.

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Er det ikke dejligt, at der i bund og grund er tale om en ligegyldig diskussion :-)

Grissemanden er den officielle målscorer og ham der er noteret her på siden. Præcis som det skal være (altså at Holdet følger de officielle stats).

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

Ja, man orker det snart ikke længere. Don lukker og slukker:-)

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Johnny...nu er det varane det scorer :-)
http://www.imagebam.com/i-mage/d794f2388180083

PS det er FAKE! ;-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

@akolsson

Jeg er lidt nysgerrig. Hvilke regler er det du mener Swush skal overholde?

Kom så Ronaldo. Tror han laver 5 mål i dag. Messi spares vist..Nacho scorer nok også.

Han fik da en assist

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

21
Du fik næsten ret
Barca stiller med et forstærket 2 hold _ Men Messi er dog med; og han laver min hat i dag

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Til at brække sig over, at folk slipper af sted med at undlade at tilbagekøbe Ronaldo.

Må håbe Adriano laver hat så.

Nu så jeg for en gangs skyld en spansk kamp - må nok indrømme at Neymar/Messi kombien er ret blæret. De er totalt i sync med hinanden.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Det var hurtigt han lavede det hattrick. Så er der nok et par mål mere i ham.. :-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

LOL sick af Suarez :D

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Der er mange gode angrebs trioer rundt omkring i verden, men INGEN er bedre end Suarez, Neymar, Messi.
De er vanvittige...
De ville pynte på et Brøndby hold :-))

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

Svært at være uenig i at det er verdens bedste angreb, tror jeg heller ikke der er nogen i verden der er :-) Men lad dem nu lige vinde noget først. Resten af Barca holdet er jo ret ordinært ift Bayern og Real´s midtbaner f.eks...

Mvh
M.M. :-)

Der er tronskifte på en række områder

Barca er tilbage på tronen som klodens bedste hold _ med klodens stærkeste angreb _ Messi er tilbage som klodens stærkeste spiller

Kampen mod Levante var KUNST _ Igen!

Halvfems minutter med flere lækre detaljer _ sublime afleveringer _ fantastiske boldberøringer _ end man ser i en hel sæson af Superligaen

PS) Smed _ Ronaldo skal naturligvis købes igen _ men først om to runder!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Har du fået ny stil RMIR?Måske luret Vagn af....
RMIR_ nu med underscore_ _ _

:-)

Johnny H10.960Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%
Hvor svært kan det være??

I spillet her er det dog uden forskel at have Messi som kaptajn; selvom han alene giver over en million; for alle andre har ham naturligvis _ netop som kaptajn

Folk der ikke har ham som kaptajn; har jo ikke fattet en bjælde af La Liga

:-)

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

@32

NEJ, MEN mit tastatur er gået i kAge!!!!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Måtte jo prøve at gøre noget andet end pøbelen. Vidste godt Messi ville lave 2-3 stykker, håbede bare Ronaldo ville lave flere. Men han er åbenbart færdig. Sælger ham ASAP.

Meget overraskende at alle ikke har Adriano og Nacho til runden, følger folk overhovedet med :-)

Og hvorfor i alverden køber man Orban fra Valencia når han er indskiftningsspiller? VHB

Troede sgu lige du var vendt tilbage til tidligere tiders habile managerindsatser (22 år siden), og så fucker du det op igen på den mest savlende måde ...

Fuck Orban ... Betyder ikke en skavle

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Jozabed skal have assisten, tak. Selvom det ikke hjælper mine hold. ;-(

Og Arbeloa får vel snart assisten til Isco's mål. Tror aldrig jeg har set Bale med så meget skæg i ansigtet før, i hvert fald.

Præcis

Jozabed styrer

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Skavle et lækkert ord, som helt sikkert ikke bliver brugt nok, men hvad betyder det? Google var ikke min ven her.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Har du nogen venner?

Jozabed var det ham der prøvede at sparke hovede af Villarreal spilleren, som så fik skideballe af dommeren for at bløde på græsset?

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Næh ikke sådan rigtigt, men har da min Samantha Fox plakat, stadig i nogenlunde stand og min guitar.
Så føler mig da ok godt kørende.

SIR HILL97.950Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Kom så de gule.

Hvad fan i fingerhullet har det med venner at gøre? - Ved ikke hvad han gjorde - lyder sympatisk - Ser ikke det lort - er taget til banko i Vommevad!

Skavler ...

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Mest for HILL :

Skavle :

reb el.lign. der forbinder et trækdyr med et køretøj, fx en hest med en hestevogn

en hest med vilde øjne og fråde om mulen galoperede forbi slæbende seletøj og skavle efter sig ....

På rigsdansk staves det med G!

Utroligt så klog man kan blive her

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Utroligt

At Madrid prygler mægtige REAL

Og her til aften bliver At Madrid spillet ud af banen af et totalt dominerende Celta hold

La Liga er fantastisk

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Du må da være god til wordfeud med et sådant ordforråd.
Det er da typisk Atletico at overlade spillet til de små hold. De slår kontra 2 gange de sidste 10 minutter af 2. halvleg og vinder 0-2.

Btw betegnes alle andre end Real, Barca og Atletico som små sekunda hold som ingen chance ville have i PL.

Chelsea; Arsenal og City er de tre eneste hold i PL som kunne spille i La Liga uden at ryge ned

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Ja hold som United og Tottenham ville med det samme tabe til Cordoba, Granada, Levante og Elche.

enig!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Krohnen spiller drømmebold

oRELLANA ER REN VERDENSKLASSE

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Og så burde de have ført med 5-6 mål

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name