Forum

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ikke i dette spil. Så skal du over og satse på Betaudgaven hos amatørerne :-)

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

<Slettet>

<Slettet bruger>

Det er gratis, hvis du har guldkort.

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter

<Slettet>

<Slettet bruger>

@4
Det gamle drømmeholdet. Jeg kunne godt sætte et link, men vælger at lade være... Det er sgu for tarveligt :-)
Hvis du finder sitet, vil jeg dog råde dig til at læse Forum igennem først... Det er her sandheden er lettest at tyde :-)

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Vigtigt lavet af mig !!! fik endelig fingrene i det nye kort og de ekstra hjælpemidler !!!

God kamp :-)

Taffer har rigtig nok nydt godt af den nye skolemælk med tilført taurin, hva?
Hehe :-)

John Andersen30.780Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

<Slettet>

<Slettet bruger>

Ja fedt ikke

@ 6

Hvor har du købt dit Guldkort? For hvis du havde købt det, det rigtige sted, ville du allerede nu, have været indehaver af minimum et emblem. Det følger med!
Kan nærmest på forhånd gætte mig til, at du har købt discountudgaven i Netto.
Prøv at spørge efter det hos Shell i Køge. Så får du automatisk et emblem med i købet...

The artist formerly known as Morten Nielsen 44.610Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Joy to the world, The King is back!

@ 10

Hey... Jeg vidste sku ikke, der var et "rigtigt" sted at købe det. Jeg fik tips herinde og googlede mig frem til det. Jeg fandt så frem til en eller anden hjemmeside (kan ikke lige huske nu), som udgav sig for et firma, der solgte alternative hjælpemidler til diverse spil på nettet.
Jeg mailede lidt frem og tilbage med dem, men fandt så frem til en løsning:

"Kære kunde. Du modtager her dit VM-manager Guldkort, som kan benyttes på Holdet.dk. Vi håber, vores produkt kan hjælpe dig til tops! - Venligst (kan ikke huske navnet)".

Jeg ved ikke lige, Morten???

<Slettet>

<Slettet bruger>

@ 11

Det Guldkort du har modtaget, er såmænd ganske udmærket. Men som du selv kan se, har du ikke modtaget et dertilhørende emblem. Det skyldes som sagt, at du har købt discountudgaven.
Kan forestille mig, at du har købt det et af disse steder:

http://goldcardcom.blogsp-ot.com/online/credit/repor-t/scoring/freecreditreport-_com.htm?t=&slt=8&slr=7&lp-t=2

http://www.loplus-guldkor-t.dk/

Som du selv nævner, kræver det en del mailen frem og tilbage, før man får sporet sig ind på det rigtige.
Men Shell i Køge, er dog stadig det foretrukne sted, at handle sit Guldkort...

The artist formerly known as Morten Nielsen 44.610Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Joy to the world, The King is back!

@ 12

Hvad er det helt præcist, du gerne vil have uddybet?

The artist formerly known as Morten Nielsen 44.610Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Joy to the world, The King is back!