Forum

Hej - Hvordan kan jeg opgradere mit hold fra guld til guld+ ?


Check denne her tråd, og gør som Benned siger nederst i tråden!

Swush plejer at være hjælpsomme, men skriv til dem så hurtigt som
muligt inden spillet starter.

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Sorry, glemte squ tråden:

https://www.holdet.dk/da/-forum/help/guldhold/429675

MoxRacing9.675PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderBronzebæger
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Skriv til dem ja, måske de vil slettet holdet for dig så du kan lave et nyt guld+ hold

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er også fuldstændigt ligegyldigt, at de har et guldhold, der koster 10 kr. mindre end guld+. Det giver ingen mening.

Jeg kunne godt tænke ,mig at I lavede det om til, "se karantæne og skader" på basis i stedet for til guld og guld +

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Ja det giver god mening, så pris og kvalitet følges ad.