Forum

Jeg havde sat et hold i går aftes. Da jeg så ser studiet her til fomiddag ser jeg et interview med Gregaard der siger at hele Uno-X holdet nærmest skal i udbrud og ændrer mit hold. Det har så været registreret, men da der bliver opdateret point her til aften registrer den ikke ændringerne og jeg har alle sprintere på en bjerg etape? Er det en fejl eller hvad er der gået galt her? :D


Starttidspunktet er ændret, og derfor har handlen fejlagtigt været åben efter at løbet er startet. Når det sker er det kotyme at handlerne rulles tilbage.

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

1 - Sindsyg kutyme! Hvorfor skal alle de hurtigt opfattende og dem der bare har skiftet sent straffes? For mig at se har det været lige vilkår for alle.

  1. 1 hvorfor skete det så ikke igår? “Kotyme” min bare… Igår var de nået til km 0 med 2-3 minutter til transfer lukkede, men pga punktering blev den udskudt til han var tilbage i feltet

Løbet blev givet frit med 1 minut til transfer lukkede… Men der var “kotyme” ikke en del af deres “regler”…

Det er nok ikke min opgave at svare på det.
Jeg gav af venlighed blot trådstarter svar på hans spørgsmål.

Det samme er sket mange gange før, og som nævnt er det altså kotyme at alle handler der er foretaget efter løbsstart, de rulles tilbage.

Thomas Adamsen141.330Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Tak for svar. Ja, det er da drøn ærgerligt. Pas på med at bruge morgeninterviews til at sætte hold. Hjælper nok ikke min sag at mit hold havde 3 af udbrydderne! (selvom jeg ville argumentere for at da jeg ikke tog Woods så var jeg en dårlig "snyder" hvis det var noget jeg opsøgte aktivt :D)