Forum

Hejsa, jeg logger ind her til aften for at tjekke hvordan jeg har klaret det. Og så har den skiftet tilbage til det hold jeg havde sat i går, og ikke det hold jeg har haft hele dagen?
Hvad gør jeg lige her? Kan det opdateres?


Samme her…

Må de meget gerne lige fikse, så jeg kan få de point Woods ville have givet mig, istedet for de minus point Phillipsen nu giver mig haha

Samme hos mig. Hvad gør vi så ?. Har nogle hørt fra dem ?

Holdet har annulleret de handler der blev lavet, da etapen var gået i gang (Bl.a kunne man købe Woods, som man kunne nå at var kommet med i udbruddet). Dette kunne lade sig gøre, fordi etapen uheldigvis blev startet lidt for tidligt.

  1. 5 etapen startede som planlagt, desværre er holdet så uprofessionelt ikke at have sikret sig imod dette, selvom alle tiderne er offentlige nu tilbageførte de handlerne for 9. Etape… men 8. Etape skete præcis det samme… Bare ikke udbruddet holdte hjem - Men der skulle transferen også være tilbage ført for dem som handlede i sidste minut - Men det blev de ikke ;)

Lader de bare som ingen ting og kører videre med lukkede øjne og den halvanden million?

Samme skete for mig

Det samme skete for mig. Forhåbentlig bliver det fikset meget snart

Gad vide hvad de siger til en dårlig anmeldelse på trustpilot?

Til Holdet DK.

Det er dybt useriøst, hvis I har annulleret handlerne pga. at de blev foretaget efter etapestart, men INDEN transferdeadline. En deadline er en deadline - hvis I vil være på den sikre side, så smid en deadline ind, som er 10min tidligere end etapestarten eller når den neutrale start finder sted. Det er jo også en fordel at kunne se f.eks. woods eller Campenaerts ligge forrest i feltet under den neutrale start?

Husker tydeligt enkeltstarten under sidste års tour, hvor transfervinduet blev holdt åbent efter etapestart pga. folk havde problemer med at logge ind ca. 1 time før start. Det var jo unfair for dem, som satte deres hold god tid inden etapestart og ikke var opmærksom på denne nye opstået mulighed. Kontaktede I så også de deltagere sidste år for at gøre dem opmærksom på dette, så ALLE havde lige forudsætninger? Det er jo en kæmpe fordel at kunne sætte sit enkelstartshold efter etapen er gået i gang. F.eks. vidste man ikke inden etapestart om Mikkel Bjerg ville give den gas eller trille igennem på etapen.

Tror muligvis vi er en del som gerne vil høre om muligheden for refusion, da det ikke er disse præmisser vi har valgt at deltage under.

Vi ser frem til at høre fra jer, Holdet.dk

Hvis du forventer at høre fra Swush skal du nok skrive til dem direkte istedet for her i brugerforummet.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Hej Thomas tak for at gøre mig opmærksom på det. Har også kontaktet dem direkte. Har i øvrigt lige set seneste opdatering fra holdet.dk, der kom ud efter mit indlæg:

"OBS
ASO startede 9. etape kl. 13:41, frem for det annoncerede tidspunkt kl. 13:45. Handler der blev foretaget i dette tidsrum, hvori der indgik en eller flere af de 14 ryttere fra udbruddet, er blevet annulleret. Fra 10. etape vil handel lukke ved etapens neutrale start."

Falliterklæring af Swush!

@zinn City

Det ville i min optik være accepterende, hvis man tilbagerullede alle transfers inden etapestarten - hvis de altså var konsekvente med det. Men når man genskabte sit hold efter etapestarten (hvilket vel også er en handel) så gælder det ikke som handel eller hvordan efter Holdets logik?

Jeg genskabte mit hold efter etape start for at lave en ændring, og den ændring endte med at jeg nu har ene sprintere. Men i teorien kunne alle mine sprintere være kørt i udbrud fra start, hvor jeg kunne have "handlet" på den måde hvilket bryder med den logik de ellers bruger. Når man ændrer på holdet efter etapestarten er det handel uagtet, om det er en tiltrækning af en handel eller at købe en anden rytter. Det er total latterligt, at Swush og Holdet.dk gøre det på denne måde. Så skulle de i stedet lave et skæringspunkt, som kl. 14:41 og sige at som holdene så ud her var låste, da det var etapestarten.

I min optik, er det eneste retfærdige dog at man lod den stå og de handler der blev lavet efter etapestarten, de fik lov til at stå. Det er en fejl fra deres side og det kan de simpelthen ikke straffe betalende kunder for, der ser at deadline ikke er nået endnu. Jeg troede helt ærligt, at det var kutyme, da jeg ikke sidder hver eneste dag og ser cykling fra start og man derfor lige kunne se de første fem minutter eller sådan.

Det er en utrolig unfair og forkert beslutning.
Alle har kunnet handle på lige vilkår og nu bliver hold med annulleret handler straffet helt urimelig hårdt.

Alle ved der måske kan handles lige i begyndelsen af etapen - men det er jo ingen garanti at dem der rykker først vil vinde eller lave point. Det er en etape på over 4 timer.
Ligesom du kan se startopstilling i fodbold, så er der jo bare en del af spillet som alle acceptere.

Den beslutning om at annullere handler må simpelthen ændres.

Fint nok at deadline nu er neutral start - det er ens for alle og annonceret på forhånd.

@Gottschen

Kunne ikke være mere enig i din betragtning. At handlen var åben i længere tid har været samme vilkår for alle. Deres rationale kunne også bruges omvendt - at fordi man kunne se, at man havde en svag rytter med i udbruddet som f.eks. Boivin at man så derfor solgte ham igen fordi man vidste, at han i den gruppe ikke ville kunne lave et resultat. Endvidere kunne udbruddet lige så vel være blevet hentet som det kunne slippe afsted. Nogle gange tager det en time, så af den årsag havde det måske i et andet scenarie været bedre at tage nogle ryttere som kørte med i andet hug. Ligesom eksempelvis Skjelmose prøvede på sammen med Mads P.

I sidste ende handler det om, at vi har spillet indenfor de rammer de har givet os. Nu skal vi så straffes for det. Derudover er det ikke første gang , at der er lavet transfers efter etapestart, men inden handelsdeadline.

Det er desværre så tydeligt, at de har truffet beslutningen fordi Woods lavede et godt resultat…

@Michael Jørgensen

Er helt enig!

Håber også både du og de andre sender en besked til dem direkte, så vi forhåbentlig kan få en fair behandling. Som du selv nævner bliver vi straffet helt urimelig hårdt…

@Zinn City

Jeg har været i dialog med support siden opdateringen og seneste er bare tilbud om refundering, men er jo princippet i behandlingen og alle de grupper mand er med i. Syntes det er så forrykt at de ikke indser at det er forkert.

Hvad er email til supporten?

@Christian

support@swush.com

Desværre er brugernavnet Hader Swush allerede taget... Sorry...

De laver 6 millioner på bunden, men kan ikke finde ressourcerne til at deltage aktivt på forum. Prioriteterne er i orden!

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?