Forum

Morata mangler at få points for scoring til sejr


Daniel Omo's mål er scoringen til sejr.

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Dani Olmo*

Lppower 18.500Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
#ForChris

Giver jo ingen mening det er ham? Det er morata der har det sidste mål

Er ny i det her forum
På holdet. Men hvorfor i alverden får Vini ikke assist????

Ja, det undrer også mig. På alle medier får han assisten. Der må da være tale om en fejl??

Jeg har skrevet til dem. Det er jo en åbenlys assist.

Hvorfor er Vinicius assist slettet?? Det er da helt skævt! Så i ikke kampen..

Får man point blot for at spillerne har et skud på mål?

Nu er den addet igen den assist. Sjovt det så får mig til at gå længere tilbage på præmie stillingen. Makes no sense.

I Spaniens 7-0-sejr er det 1-0 målet, der er scoring til sejr. Havde den stået fx 1-1 og Spanien havde scoret til 2-1, havde det været 2-1-målet der gav dem sejren osv.

Så blev Vinis assist fjernet igen. Er der nogle som kan forklarer det. Sidder de med hovedet under armen?

Skud på stolpe/overligger tæller ikke som skud på mål. Vinicius får korrekt assist på målet til Richarlisons andet og meget lækre mål. Ved det første mål rammer han stolpen og bolden ryger ud til en fri Richarlison og derfor ingen assist.

Tak for forklaringen.

Jeg har bare røget frem og tilbage fra 4600 ca til 6.400 op til 8 gange inde for en time. Ved sgu ikke lige hvad der sker!

Sry, huskede forkert.. Vinicius skud bliver reddet og hopper ud til Richarlison, men stadig korrekt at han ikke skal have assist ved det mål

Nej ikke på det men på det andet!

Han har fået assist på det andet mål

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark