Forum

Er det bare mig eller er det mærkeligt man er tvunget til at fjerne en Brøndby spiller fordi han har skiftet fra Randers til Brøndby og nu kan jeg ikke lave udskiftninger uden og at være tvunget til og fjerne en Brøndby spiller fordi jeg har 5 fordi den ene er skiftet til Brøndby og automatisk er bliver Brøndby spiller


Sådan er spillet - maks 4 pr. hold. Hvis du gerne ville have beholdt 5 mand, så skulle du have skiftet inden Greve blev Brøndbymand. Der er nogle der tænker i disse tanker og har set hold med helt op til 7-8 spillere fra samme hold. Men du låser dig selv i at kunne handle, da du overskrider max på 4 spillere pr. hold.

Bibehold dit hold som det er og tag det minus fra Høegh - han er forhåbenlig tilbage fra Corona snart igen.

God runde :)

JustInHome8.275Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
ikke noget

Jeg er også blevet tvunget..!

Vulpius7.045Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Sølvbæger
Jack is back.

Jeg mener da bare, at før i tiden måtte man gerne have 5 spillere fra samme klub, hvis du har spilleren og han skifter imens. Tror ikke du er tvunget til at skifte eller hvad??

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Man må godt have 5 men du kan ikke skifte før du er nede på 4 spillere fra samme hold

Bennedbæk226.275Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nå det vidste jeg ikke.
Så må jeg ha skiftet inden han fik brøndby på.

Joebo8.710Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"