Forum

Hej, jeg har et guldhold oprettet inden em-turneringsstart, men kan ikke se min placering i præmiepuljen. er det for sent at være med?


Skriv til
support@swush.com
Så hjælper de dig

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så er det fordi du ikke har guld + hold til 79,- kr, men kun guld til 59,- . Det er uden præmier mulighed.

Hej

Bare lige for at forstå det korrekt. Her efter 1.runde ligger jeg nr 4157 i præmiepuljen. Har jeg så vundet et minicruise?

I EM-spillet.

  1. 3 Hvad mener du med "Vundet et minicruise" ? Det er den dyreste præmie i hele spillet. Selv bookningen koster penge :-O

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Vil du uddybe det?

Han mener, at de her trips bliver smidt i hovedet på folk. Det kan benyttes i lavsæsonen, og på bestemte dage i ugen. Reelt set har de ikke en værdi på 1095,-, som Swush ellers i høj grad insisterer på.

Hvis du ikke vinder et, må du gerne få mit.

MValentin201.800Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Hvem ønsker sig ikke et minicruise til Oslo i lavsæsonen?

Nåå jo men det er jeg nu godt med på. At de tit koster fx 200kr men så kan man ik bruge det i weekenderne osv. De ting er jeg med på.

Mit spørgsmål var mere om det var rigtig forstået at man er blandt de 5.000 øverste til at vinde rundepræmier, når der står at jeg er nr 4157 i præmiepuljen.

Det er de 5000 bedste manager så der er du helt sikkert imellem

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Hej

Når man har vundet en præmie, er den så "personlig" eller kan den videregives til en anden hvis man ikke selv kan bruge præmien?

Ja den kan sagens give væk

(hvis man mener man kan være det bekendt)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Takker for svaret Bennedbæk - Jeg kunne ikke finde svaret i FAQ :-(

For mig er det ikke spørgsmål om at være det bekendt, men et spørgsmål om det er muligt for mig at kunne bruge præmien. En Oslo Mini C

Jeg har givet mange væk både privat og som præmie i små forum spil uden problemer

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Det er bare værdiløst. Du kan booke selvsamme "cruise" for ca samme pris i perioder du vil vinde en "Præmie" til.... Så de 1.000.- + er vildt overpriced...
Og måske er det nok et af disse tilbud man får. https://www.dfds.com/da-d-k/passagerfaerger/minicrui-se/norge
Altså nærmest værdiløst.. Det koster en krig at være på disse "Cruise" Men fair nok.... God rejse... Har selv givet disse væk i god tro... Folk var skuffede, og måtte betale overpris for booking, kahytvalg, og alt ombord..
Så giv da et cruise alt Incl .. Det andet er bare bondefangeri :-(

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg har kontaktet swush omkring det samme, jeg har ikke selv prøvet at gennemføre en booking,. Men processen virker underlig.

Dette er det svar jeg fik:😊

Det er korrekt at alle kan tilgå linket, men det kræver en gavekortkode at gennemfører købet. Hvis det lykkedes dig at købe uden gavekortkode, så vil jeg meget gerne høre fra dig, for så har DFDS et hul i deres system.

Karsten Dall:
Jeg har modtaget en Gavekortskode - så det burde jo virke :-)

Jeg kan af forskellige årsager ikke selv tage afsted på MiniCruise, så jeg gir den som en gave til et familiemedlem.

Umiddelbart er gavens værdi ca. 800 kr. (for en 4 personers kahyt fra Kbh-Oslo retur) Selvfølgelig skal man selv punge ud hvis man vil ha morgenmad og aftensmad på båden...

Jeg forstår altså ikke helt folks mishag imod det. Jeg har været afsted flere gange og det er da rigtigt nok, at vi flere gange kun har betalt 4-500kr for fire personer. Fordi det har været en kampagne, hvor betingelserne er at man kun kan bruge gavekortet på hverdage, ikke i ferieperioder osv.

Og ja, de tjener primært pengene på mad og drikkevarer som man er nød til at købe ombord.

Men at gavekortet decideret er “værdiløst” er da ikke helt rigtigt..

Vi skal også huske, at kigge lidt på de underliggende værdier, som kan være med til at retfærdiggøre en handling/begivenhed.

I dét tilfælde vil jeg påstå, at et Cruise bidrager rigtigt flot til CO2 regnskabet. Bør vel næsten tælle med i værdisættelsen af gavekortene..