Forum

Var det ikke meningen, at EM-manager skulle åbne i dag? Nye spil plejer at åbne senest kl 12, men intet endnu 😤


Bedre sent end aldrig - og jeg tror bare de er ved at finpudse den grafiske visning af præmierne til dette KÆMPE spil, og som jeg for længe siden sagde skulle have en LOGISK attraktiv præmiesum.

Logikken vil være at udlove 1 MILLION KRONER i cash som 1. præmie!

Og desuden nye biler af forskellig størrelse til 2. og 3. pladsen.

Og så en hel række attraktive præmier, rundepræmier, cup præmier osv ....

Det skulle undre mig meget hvis ikke man rammer et niveau a la dette!!!!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Det kan selvfølgelig være, men fandme mærkeligt, at der stadig intet er kommet….

De har alle steder skrevet 15:30 - og er det en hjemmestrikket regel, at alle spil åbner senest kl. 12?

Askemayn22.445Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Le Tour <3

Nej det plejer at være kl 12

Det var ikke muligt at gøre det kl 12 i dag da det er den første onsdag i maj og sirenerne skulle tjekkes først ;-)

Bennedbæk226.250Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Og præmierne er ikke klar endnu ... til trods for at man har haft flere år til at få det helt klar ... kom nu bare ud med attraktionen om at der er 1 mio kr til vinderen.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Oversigt over kampe, hold og spillere som tager straffe kan findes på BetXpert com