Forum

De danske spillere står som taber af kampen, hvor de Ungarnske står som vinder af en kamp som blev uafgjort? Godt nok fortjente vi ikke at vinde, men vi skal trods alt ikke modtage minus for ens danske spillere


Vi havde en fejlindtastning.

Jeg beklager.

Den er rettet nu, og skulle lige straks være inde i systemet.

mvh,
Andreas - Holdet.dk

Andreas Holdet:

Og i fastholder måske Palmarsson ‘s score?

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Var det ikke Jannik Green som reddet straffe? Hvordan kan Landin få den??

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Det sgu da for pinligt snart med så mange fejl!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Gider sku ik det spil mere.
Palmarsson havde rigtig mange assist.
Holdet laver deres egne regler

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

  1. 5
Synes faktisk at holdet prøver at gøre det helt rigtige I håndboldspillet. Ved at holde sig til de officielle match rapporter fra EHF.

At EHF's observatører så har gået fra den ene yderlighed til den anden, er dybt kritisabelt. Men det kan man altså ikke klandre Holdet!??

Men man kan vel godt være kildekritisk når man ikke giver bilyk 10 mål og giver Landin Jannik Greens strafferedning :) I stedet for at være slavisk i forhold til “kamprapport”

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

  1. 7
Det ender jo med at de giver Bilyk point for det 10. mål, fordi de har rettet det i den officielle kamp rapport..

At Landin får Greens strafferedning er helt håbløst(det skete også tidligere i spillet, for den hollandske keeper) men holdet bliver jo nødt til at holde sig til kamp rapporterne, for ellers går der da bare for alvor kaos i den!

Virker til at det har været en fordel at spille i den rigtige hal i Østrig..

Ja men som min gode ven RMIR siger når det er så åbenlyse fejl som en straffe redning eller et mål som man kan se på video på under 1 min så behøver man ikke være slave til en fejlfyldt kamprapport. Vi har levet med de mærkelige assist og brændte kontra. Men mål og strafferedninger burde men tjekke op på.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

Få nu for pokker givet Green den strafferedning, vi så den jo allesammen med vores egne øjne!!

Det her spil er fuldkommen til grin.....

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

@11 Enig - og udover at det er til grin, så undrer man sig jo også over at det virker helt håbløst at man bare ikke får gjort noget ved det hos Swush. Det har jo været på samme måde i en menneskealder, og det er den samme diskussion vi har hver eneste gang der er håndbold slutrunde. Hvorfor imødegår man det ikke???? - Det er SGU IKKE raketvidenskab at sætte et spil op som bliver retfærdigt - feks. helt simpelt ved som foreslået at give en studentermedhjælper ansvar for lige at rende TV2 play igennem med de enkelte kampe og så få registreret de rigtige assister, som man passende kunne definerer entydigt forinden spillet - feks ved at give assist til hver spiller som har næstsidste hånd på bolden. Det ville koste 0.0000014% procent af provenuet der kommer i kassen ved håndboldspillet! Det er som om man snorksover - og i bund og grund gør man stor skade på sig selv fordi stort set alle der spiller med får en elendig oplevelse i spillet!

Der er vel kun EN endnu større mærkværdighed og idiotisk gebærden sig i spillene, og som har stået på endnu længere tid, og hvor vi traditionen tro ser at folk forståeligt bliver frygteligt frustrerede hvert eneste år, og her tænkes naturligvis på cykelspillene. Hvert eneste år render en ofte kæmpe stor procent af spillerne ind i den tudetossede og unødvendige situation at de får ødelagt deres hold tidligt i spillet, og det sker når der på etape 1,2,3 eller 4 kommer styrt og et par betroede ryttere må forlade spillet. Hvert eneste år vil den mest begavede del af managers begræde at der ikke bliver etableret en simpel og logisk ordning som bevirker at man får en reserve ind i spillet i tilfælde af styrt. Det har været LOGIK i 24 år ... men man snorksover og lur mig om ikke ting er totalt uændret når man i maj måned lancerer Giroen sådan ca 8 dage før løbsstart!!!!!!! Det bliver copy/paste og hvor man ved vanlig årvågenhed kun har ændret på årstallet fra Giro 2019 til Giro 2020, og ellers er alt håbløst ens ift alle tidligere år!

RMIR63.135PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvor HAR du bare ret!!

PS 430023.755PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
4 plads Vuelta 2019

Jeg vil også give RMIR ret. Men hvad er alternativet til denne platform ?

3kroner8.910PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerBronzebægerTop 10%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Giv mig en 20'er per kamp så skal jeg nok gøre det ;) haha

Også Peterson (selvom jeg har ham) i runde 3. Alene i kontra skyder på overliggeren, ingen brændt kontra. Altså hvor tilfældigt er det så ikke i de kampe mand ikke ser!

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"