Forum

Hvad er forklaringen på, at holdet.dk ikke er opdateret på trupperne under VM? Hvorfor skal vi opleve, at når der skiftes ind og ud i trupperne, så er holdet.dk ikke opmærksom. 28 mands trupperne kender de, så det er bare at prissætte dem alle.

Det må I altså blive bedre på. Vil være forrykt, hvis vi igen oplever det til herrernes slutrunde.

For at komme med et eksempel fra idag, så skiftede Brasilien deres 2.målmand ud for en anden målmand. Sidstnævnte stod hele kampen mod Australien, men du kunne ikke vælge hende på holdet.dk. Dvs rigtig mange er gået glip af mange points. Det dur altså ikke.


Det tror jeg ikke er helt gennemtænkt at alle 28 navne skal prissættes fra start af, så skal man selv tjekke alle hold af for at se hvem der er skrevet ind i turneringen?

Bennedbæk226.220Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Jeg er blandt dem som købte Renata Arruda, da jeg var sikker på, at Brasilien ville benytte sig af 2. målmanden. Og hun var det eneste alternativ til Arenhart. Jeg skiftede hende ind få minutter i syv. Jeg antog derfor, at det kun var de to målmand, som var i spil så kort før kampstart.

Så kan man diskutere, om man kan forvente managerne selv skal holde sig orienteret. Ja, måske. Men jeg er enig med to første indlæg i, at holdet.dk kunne lave visse tiltag. Et af tiltagene kun være, at man viser hele 28 mands truppen. Måske med en markering af, hvem der er inde og hvem der ude.

Helt principielt må det være sådan, at der ikke render spillere rundt på banen, som mangler prissættelse.
28 mands trupperne som trænerne kan skifte ind og ud af op til tre gange, er velkendt og derfor bør holdet.dk sørge for at prissætte dem alle. Dernæst er det vores eget ansvar at opdatere vores viden omkring, hvornår disse ind og udskiftninger bliver foretaget.

Der er flere tråde herinde, hvor mange skriger efter at få mulighed for at gøre en forskel ved at researche selv, så selvfølgelig ville det være en god ting, at hele truppen er prissat.

Så nåede vi til et tilbagevendende problem med disse registreringer - hidtil har det sig ellers været nogenlunde japansk ædruelig og antal assists bedre end set tidligere- men nu gik det galt - Russernes knusende sejr over Spanien var åbenbart med en rapporter som har haft meget skæve øjne. 11 assists på 36 mål er bindegalt ... hmmm ..

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

At du stadig ikke har lært reglerne for assist i håndbold er mig en gåde, Rmir ;)

28 assister på 32 mål i Norge kampen :( Fremtidige spil burde tage flere af statistikkerne med som ikke er subjektive for at balancere hende med brillernes tåbelige assist.

FrederikGuldbaek4.685Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
RMIR er ikke "ekspert"

  1. 6 Ved ikke hvor du vil hen med sådan en bæ kommentar - Det er ret indlysende at den som har uddelt assists i Russer kampen har brugt andre kriterier for assists end den som har siddet og noteret dem i Norges kampen. Og man behøver ikke være knivskarp i regelsættet for at konkludere at der bare altid har været ROD i det gylle - Lamme og forskellige assist-registreringer har altid været et problem i tidligere turneringer - og til dels også oversete missede fast-breaks!

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name