Forum

Jeg har solgt en masse ryttere i tourspillet, men mit gamle "hold" fra i går står der stadigvæk.

Man kan se under "vækst" at jeg har -360.000 i vækst, hvilket passer meget godt med mine transfer gebyr til dagens etape. Men mit hold er præcis det samme som igår, og under selve "regnskabet" for etaper står transferne ikke registreret.

Håber der er en fra Swush som kan hjælpe mig hurtigts muligt, med at få genskabt det hold jeg havde sat til dagens etape. Jeg er lidt træt af at have sprintere i dag, og måske endda transfer for at køb af nye ryttere...

Håber virkelig nogen kan hjælpe.....


Skriv til Swush - hvis der er sket en fejl som kan ses i deres log, så fixer de det.

Thomas Adamsen141.305Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Jeg havde samme problem. Prøv at gå ind på dit hold og fortryd handler. Jeg fik “opdateret” mit hold til de ændringer som jeg oprindeligt havde lavet

Jeg kan se mine handler inde under "fortryd handel" men kan ikke genskabe til det hold, tror det skyldes at etapen er igang.

Rettelse, rytterne er opdateret nu efter jeg var inde under "fortryd handel". Mystisk!!

Det er sådan noget der sker når man bruger snydekoder...