Forum

jeg har en rytter på mit hold, som ikke er stillet til start. jeg kan ikke sælge ham og jeg kan ikke foretage nogen handler, da mit hold er ugyldigt. Så hvordan pokker kommer jeg af med rytteren, som slet har været med i løbet?


Har du sørget for at fjerne mere end den rytter der er tale om - måske du ikke har penge til at købe en ny pga hans lave værdi. Ellers må det være en mærkelig teknisk bug.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Jeg forstår ikke, hvorfor dit hold skulle være ugyldigt?? Under normale omstændigheder bør du kunne udskifte ham ved at klikke på "Skift ryttere". Herefter vælger du så, hvem du vil erstatte ham med. Sørg for at have penge til rådighed.

Det skal også siges at du kun kan handle ryttere i den tranfer periode der er efter hver etape. Typisk fra kl. 22.00 og frem til næste dags etapestart.

Tosatto25Top 10%
Kreuziger som kaptajn!

Hvis det stadig ikke virker, så prøv at skrive til Swush supporten

Thomas Adamsen141.280Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerTop 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvbægerPræmievinderSølvbægerTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

På det ene spil, kan der IKKE handles efter start