Forum

stor jubel i leister,brygge og porto.
de møder det klart dårligste hold fc.flop.
det er guf for managerhold,ta 4 spillere der møder fck den er sikker.


Selvom FCK har løftet niveau i år og ser rimeligt suveræne ud i Danmark, så enig i at de selvfølglig ikke har chance mod internationale modstandere. Men lodtrækningen er sgu FIN og kunne ikke blive meget bedre. Porto er for stor en mundfuld og de får en fodboldlektion mod dem både hjemme og ude. Brugge kan de muligvis matche - og det blive mellem Brugge og FCK at nappe 2. pladsen. Leicester er klart svageste hold i gruppen, og FCK skal hente min. 4 point mod dem.

RMIR63.270PræmievinderTop 1%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

det er godt når reglerne bliver lavet om så e store lande bliver foretrukket,det er godt nok uhykkelig at halvdelen af spillerne udtaget til landsholdet er fra fck,en spiller som ikke en gang er god nok som reserver på et engelsk bundhold er udtaget til landsholdet ak.
det skal nok lykkes for de 2 uduelige norsketrænere at gøre dansk fodbold til grin i verden igen,igen og igen

Ja, det er uhykkelig.
De blir' til grin ligesom alle de andre gange i CL, med store nederlag i Parken til United, Barcelona osv. osv...
Og ja, rigtig godt hvis reglerne bliver lavet om, så chancen for at heppe på danske hold i CL, bliver ganske minimal. Supergodt...

Henrik Otto Nielsen 10.450PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%
'93 '01-'03-'04-'06-'07-'09-'10-'11-'13-'16-'17-'19

Ja jeg vil nu fortsætte med at heppe på alle danske hold i Europa og på Landsholdet hver eneste gang de spiller.

Og selvfølgelig har FCK da chancen mod alle 3 hold især på hjemmebane.

At Vagn ikke kan lide Danmark hænger måske sammen med hans kærlighed til Thailand og alt hvad det indebær, men han prøver at holde kontakten til Danmark vedlige herinde på forum :-)

Bennedbæk226.240Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom så Danmark

Gruppevæddemål (vinder) hos Bet365 : Porto 2.25 Leicester 2.37

Club Brugge 7.00 og FCK 9.00 . Leicester skal nok gå videre fra denne gruppe . Jeg tror det kommer til at koste Leicester i PL mens de vil gøre det "hæderligt" i CL . At påstå Leicester er det dårligste hold i gruppen er jo direkte tåbeligt

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

jamen bennedbæk.
jeg elsker danmark som thailand,eller flyttede jeg jo fast til thailand.
jeg så fck.kamp spændene ja,det var alt.
røvsyg kedelig norsk fodbold af de 2 ringeste af de tilbageværende hold.
jeg forstår ikke at mange danskere gider se dansk fodbold og ikke har nogen krav til spillet,som det var i denne kamp og som det har været på landsholdet i flere år,frem og tilbage på tværs,efter 20 gange en lang aflevering i ingenmandsland.

at man kun får odds 9,00 på fck er jo rent til grin,odds burde være 100,00 mindst.

Det havde været sjovere med Real Madrid, Man City osv. De her hold er altså ikke særlig attraktive for neutrale.
Og vi bliver helt sikkert belemret med, at FCK's kampe er førstevalg på TV..
Jeg skal helt sikkert se de andre kampe på andre kanaler.

Og ja, FCK har chance for point i alle kampene - både ude og hjemme.
Leicester - uden europæisk erfaring.
Porto - som er i en genopbygningsfase.
Brugge - som på papiret er jævnbyrdige med FCK.

Club Brugge:

European Champion Clubs' Cup Final: 1

1977–78

European Champion Clubs' Cup Quarter-final: 1

1976–77

UEFA Cup Final: 1

1975–76

UEFA Cup Semi-final: 1

1987–88

UEFA Cup / UEFA Europa League Quarter-final: 1

2014–15

UEFA Cup Winners' Cup Semi-final: 1

1991–92

UEFA Cup Winners' Cup Quarter-final: 2

1970–71, 1994–95

Jeg vil næppe kalde de resultater jævnbyrdig med fck

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Ja, resultater fra 1970 siger også meget om de aktuelle trupper..

De har én kvartfinale i EL som er af nyere dato - det har FCK så bare i Champions League.
FCK's trup er historisk stærk - selv det hidtil svageste led, Cornelius, er begyndt at spille godt..

FCK's var så en 1/8-delsfinale i CL - ikke kvartfinale. Men CL er så også langt bedre end EL.

sodan 11.
det må jeg sige umulius spiller godt,godt nyt vi har en verdensklassespiller på landsholdet.
hvis nogen af jer så bayern-bremen,hel ærlig bayern stiller sig ik ned . og siger vi fører med 2 så nu spiller vi kedelig,det vil tyskere og spanolere ik finde sig,kun danske fanatikere er så umme.

dumme

jeg ved godt at bayern er bedre end danske hold,men jeg så alså også fodbold for 40 år siden,der spillede man bae for at lave mål,og ikke for at spille 0 imod.

Selvom jeg ikke er meget for det, så vil jeg vove at påstå at Brøndby er begyndt at praktisere den tankegang du efterspørger der, Vagn. Det gik desværre ud over bl.a AGF forleden :-(

Vagn du skal have renset keyboardet - den fanger ikke alle bogstaverne. Det kan godt være lidt besværligt at følge med.

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Belgisk fodbold var jo meget bedre end dansk klubfodbold i 70erne og 80erne . Der var jo en hel flok i Anderlecht (hvem husker ikke Morten Olsen var tosset på en medspiller fra klubholdet , da han fælede Arnesen ) Birger jensen var i en Europa cup finale for Brugge samt vi havde Chefen fra Lokeren (Elkjær) . Den belgiske liga er vel lige et nieavu højere end den danske , Hvor det førhen var en kæmpe forskel

stig markvardsen3.175PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

VALOEL.
du har ret.

MORTEN SMED.
ja de laver godt nok nogen mål,tror jeg ser kampen mellem nr.1 og 2

Valoel, du sammenligner med resultater der er 25 - 45 år gamle.Det er sgu ikke særligt seriøst. FCK kan nok hive en tredjeplads hjem, eller måske en andenplads hvis alt flasker sig. Og Vagn theater, har du igen kigget for dybt i flasken, eller er det varmen der trykker?

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

STIG MARKVARDSEN.
nu er der bare at belgien har mindst 1 hold i championsliga hvert år.
belgisk fodbold er en klasse over dansk desværre.
det kan ikke være rigtig at dansk fobold ikke længere kan fostre nogen stjerner,de første fodboldlandskampe jeg så var ol.1960 og der startede med bla.harald nielsen,og den sidste stjerneepoke sluttede med laudrup,de sidste 10 år har dem der har haft tendens til at blive rigtig god,fået at vide i dk.det betyder ik noget om i kan spille fodbold bare i kan løbe solen sort.

NEJ jeg har ikke kikket for dybt i flasken,jeg drikker af flasken og mærker når den er tom.
jeg er alså i danmark så jeg venter på varmen,hvis du kalder vejret her varmt,har du aldrig oplevet når der er rigtig varm.
SKÅL LIVET ER HERLIG,og jeg er noget særlig,fordi jeg er ærlig og måske lidt besværlig.
poeten har talt men savner lillemor.

Har selv været i Thailand og Cambodja og har mærket den klamme varme der. Men 32 grader som det var i går, det er sgu nok til mig. Så skal der drikkes. Men det er postevand, og ikke sjusser 😋

UniqueZky15.875Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her